Як вибрати digital-агенцію: покрокове керівництво
Власники бізнесу нерідко стикаються з вибором відповідної digital-агенції. Приємно, коли очікування збігаються з реальністю. Але, для того щоб комфортно співпрацювати...
Власники бізнесу нерідко стикаються з вибором відповідної digital-агенції. Приємно, коли очікування збігаються з реальністю. Але, для того щоб комфортно співпрацювати...
Серійний показ відеореклами або Video Ad Sequencing – це інструмент, який допоможе розповісти історію бренду, продукту або послуги за допомогою...
“Якщо вас цікавить, що пов’язує залучення і збереження правильних співробітників із залученням і збереженням правильних клієнтів, відповідь – все”. Фред...
Дана стаття не про те як вести канал, які відео повинні бути, які таргетинги треба підбирати. Стаття про те, як...
Заповнення брифу – важливий етап в підготовці медіа та перформанс пропозицій для клієнтів. Мовою агентств “бриф” – це файл, де...
Більше 200 каналів просування і їх форм існує в digital середовищі. Звичайно, вибір залежить від комунікаційної стратегії компанії. Ми вирішили...
Реклама в digital являє собою інструмент для досягнення важливих бізнес цілей. Сьогодні поговоримо про основні етапи трансформації бізнес-завдань в KPI...