Заповнення брифу – важливий етап в підготовці медіа та перформанс пропозицій для клієнтів. Мовою агентств “бриф” – це файл, де міститься детальна інформація про клієнта, цільову аудиторію продукту, завдання та цілі рекламної кампанії, а також ключові показники ефективності.
У цій статті розповідаємо про питання, відповіді на які варто знати перш, ніж почати роботу. Отримані відповіді допоможуть створити пропозицію, відповідно потребам клієнта.
Основні пункти брифа
- Що буде об’єктом реклами: продукт, послуги або певні товари?
- У чому полягає унікальна торгова пропозиція продукту в порівнянні з конкурентами? Хто основний конкурент? У чому його сильні і слабкі сторони? Які рекламні повідомлення він використовує в своїх рекламних активностях?
- Цільова аудиторія. Тут описується: стать, вік, фінансове становище, соціально-демографічні характеристики, особисті характеристики, ставлення до продукту або послуги, інсайти – основна мотивація до покупки, частота покупок.
- Посадкова сторінка, на яку буде вести реклама. У більшості випадків це сайт. Також можуть бути сторінка в Facebook, канал або ролик в YouTube. Якщо мета кампанії – онлайн продажі, необхідний доступ до веб-аналітики посадкової сторінки та інформація про її технічні можливості (для установки кодів, плагінів).
- Маркетингові та бізнес цілі клієнта. Від них будуть залежати цілі майбутньої рекламної кампанії.
- Яке завдання ставить клієнт? Перше – в рамках бюджету клієнт хоче зрозуміти які показники може отримати. Друге – клієнт чітко розуміє KPI і необхідно розрахувати бюджет для їх досягнення. Відштовхуючись від типу завдання агентство підбирає інструменти або формує бюджет.
- Які рекламні формати є в наявності? Якщо форматів немає в наявності, потрібно уточнити які клієнт готовий розробити і чи потрібна розробка з боку агенції?
- Чи будуть активності в інших медіа? Інформація необхідна, тому що підхід до планування digital кампанії і крос-медійної кампанії відрізняються.
- Період рекламної кампанії.
- Інформація про попередні розміщення, яка може включати: досвід рекламних кампаній, комплекс інструментів і як кожен з них спрацював, що варто продовжити використовувати, а від чого відмовитися.
Ми, в MixDigital, після формування брифа зустрічаємося або зідзвонюємося з клієнтами. Обговорюємо незрозумілі і вирішуємо спірні моменти. Щоб вам було простіше створили шаблон брифа. Залежно від проекту ви можете доповнювати його або прибирати непотрібні пункти. Якщо залишилися питання, звертайтеся! Доступні по всіх каналах.