Сервіси

Детальний бриф – запорука якісної пропозиції

MixDigital Team
13 Лютого, 2020

Заповнення брифу – важливий етап в підготовці медіа та перформанс пропозицій для клієнтів. Мовою агентств “бриф” – це файл, де міститься детальна інформація про клієнта, цільову аудиторію продукту, завдання та цілі рекламної кампанії, а також ключові показники ефективності.

У цій статті розповідаємо про питання, відповіді на які варто знати перш, ніж почати роботу. Отримані відповіді допоможуть створити пропозицію, відповідно потребам клієнта.

Основні пункти брифа

  1. Що буде об’єктом реклами: продукт, послуги або певні товари?
  2. У чому полягає унікальна торгова пропозиція продукту в порівнянні з конкурентами? Хто основний конкурент? У чому його сильні і слабкі сторони? Які рекламні повідомлення він використовує в своїх рекламних активностях?
  3. Цільова аудиторія. Тут описується: стать, вік, фінансове становище, соціально-демографічні характеристики, особисті характеристики, ставлення до продукту або послуги, інсайти – основна мотивація до покупки, частота покупок.
  4. Посадкова сторінка, на яку буде вести реклама. У більшості випадків це сайт. Також можуть бути сторінка в Facebook, канал або ролик в YouTube. Якщо мета кампанії – онлайн продажі, необхідний доступ до веб-аналітики посадкової сторінки та інформація про її технічні можливості (для установки кодів, плагінів).
  5. Маркетингові та бізнес цілі клієнта. Від них будуть залежати цілі майбутньої рекламної кампанії.
  6. Яке завдання ставить клієнт? Перше – в рамках бюджету клієнт хоче зрозуміти які показники може отримати. Друге – клієнт чітко розуміє KPI і необхідно розрахувати бюджет для їх досягнення. Відштовхуючись від типу завдання агентство підбирає інструменти або формує бюджет.
  7. Які рекламні формати є в наявності? Якщо форматів немає в наявності, потрібно уточнити які клієнт готовий розробити і чи потрібна розробка з боку агенції?
  8. Чи будуть активності в інших медіа? Інформація необхідна, тому що підхід до планування digital кампанії і крос-медійної кампанії відрізняються.
  9. Період рекламної кампанії.
  10. Інформація про попередні розміщення, яка може включати: досвід рекламних кампаній, комплекс інструментів і як кожен з них спрацював, що варто продовжити використовувати, а від чого відмовитися.

Ми, в MixDigital, після формування брифа зустрічаємося або зідзвонюємося з клієнтами. Обговорюємо незрозумілі і вирішуємо спірні моменти. Щоб вам було простіше створили шаблон брифа. Залежно від проекту ви можете доповнювати його або прибирати непотрібні пункти. Якщо залишилися питання, звертайтеся! Доступні по всіх каналах.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Сервіси

    Наздогнати без порушення правил: як влаштовано ремаркетинг фармпрепаратів

    Реклама ліків — одне з найскладніших завдань, маркетологи фармкомпаній працюють в умовах обмежень. Якщо в будь-якій іншій галузі треба стежити...

    13 Квiтня, 2021
    Сервіси

    Аудит та оцінка налаштувань Google Analytics

    Думаємо, багато хто з вас користується Google аналітикою. Є сайт — має бути й аналітика. Налаштування здаються простими: ставимо фрагмент...

    24 Лютого, 2021
    Сервіси

    KPI медіакампаній

    Не можете виміряти ефективність рекламної кампанії? Значить її не було. Для рекламодавців, які хочуть запускати результативні кампанії важлива можливість виміряти...

    17 Лютого, 2021