За 8 років ми реалізували понад
4000 рекламних кампаній

Клієнти

Ми працюємо з брендами

ROZETKA
OLYMP
Сушия
ФОКСТРОТ
УКРПОШТА
INTERTOP
Nemiroff
ELDORADO
Heel
Prom.ua
Rocket
Lun.ua
Bionorica
Руна
Геолік Фарм
FES.ukr
Органосін
RIA
Lactalis
Екофарм
Твій сімейний лікар
Adastra Cinema
  • Фармацевтика
  • FMCG
  • E-commerce
  • B2B/B2C послуги
  • Агросфера
  • Маркетплейси
  • Туристичні послуги
  • Розваги
  • Нерухомість
  • Фінанси
  • Держава

Просування препарату Eliminal gel

Орісіл-Фарм Українська фармацевтична компанія. Виклик Побудова охоплення молодої аудиторії за допомогою digital. Кампанія на підтримку ТВ реклами, спрямована на формування...

20 Серпня, 2019

Просування препарату Magnerot

Wörwag Pharma Німецька фармацевтична компанія. Magnerot – препарат, який поповнює нестачу магнію в організмі. Виклик Підвищити впізнаваність, залучити нових покупців,...

14 Серпня, 2019
Case Engystol

Як рекламувати противірусний засіб в умовах невизначеності: кейс Heel

Engystol — препарат компанії Heel для комплексного лікування грипу та інших вірусних захворювань. Він з‘явився наприкінці 30-х років ХХ століття,...

2 Листопада, 2021

Аудиторія змінюється, знання лишається: рекламна кампанія засобу від кольок

Молоді батьки — не постійна цільова аудиторія. Спочатку у немовляти кольки, потім ріжуться зуби, а далі вже час і прикорм...

25 Серпня, 2021

F*ch it: як ми вивели на ринок новий бренд за 2 місяці

На ринку електронних девайсів для паління, здається, є все. Прилади усіх можливих форм і розмірів, з рідинами й стіками, дешевші...

18 Січень, 2021

Просування бренду Curtis

Curtis Чай Curtis – це сучасний чай з унікальними яскравими смаками, зібраний на кращих плантаціях світу. Справжній подарунок шанувальникам листового...

22 Жовтня, 2019

Просування бренду Lacalut

Lacalut Бренд Lacalut один з лідерів по виробництву зубних паст. Широка лінійка продукції дозволяє підібрати необхідну пасту для догляду за...

21 Жовтня, 2019

Як вивести відомого українського виробника в діджитал: рекламна кампанія соусів ТМ “Руна”

Наш клієнт, ПрАТ “Луцьк Фудз” вже понад 20 років виробляє томатні соуси та пасту, гірчицю та аджику, столовий та натуральний...

11 Червня, 2021

Як ми допомогли підвищити продажі дріжджів “Духмяна хата” на 156%

Замовляєте піцу в улюблених ресторанах і купуєте хліб в супермаркеті. Не забули, що один із головних складників такої випічки —...

19 Листопада, 2020

Як побудувати й утримати знання FMCG-продукту: кейс Flint

Flint — це пшенично-житні сухарики з яскравим смаком. Бренд вже понад 20 років на ринку солоних снеків, увесь цей час...

4 Серпня, 2022

Як підвищити CR утричі за 8 місяців: кейс відомого бренду косметики

Навіть відомі продукти потребують реклами. Наш клієнт — мас-маркет бренд з віковою історією. Компанія виробляє декоративну і доглядову косметику, аксесуари...

28 Липня, 2021

Як ми розповіли країні про доставку ліків разом з “Укрпоштою”

На початку 2020 “Укрпошта” прогнозувала обсяги роботи на рік. Очікували на зростання B2B й B2C відправлень, планували рекламні кампанії, тендерні...

5 Січень, 2021

Просування бренду Укрпошта

Укрпошта Укрпошта – національний оператор поштового зв’язку України. Виклик Максимальне охоплення цільової аудиторії в рамках встановленого бюджету та періоду рекламної...

28 Жовтня, 2019

Як збільшити завантаження додатку за допомогою Appnext: кейс клієнта Rocket

Сервіс доставки їжі Rocket з‘явився у 2018 році в Дніпрі під назвою Raketa, а з листопада 2019 почав працювати в...

9 Серпня, 2021

Як ми провели рекламну кампанію для аграріїв: результати співпраці з “Украгроком”

Хоч коронавірусна криза майже не вплинула на ринок засобів захисту рослин, проте деякі компанії зіткнулися з затримками постачань. Продукція імпортувалася...

19 Лютого, 2021

Зростання завантажень додатку й підвищення ROMI: performance-кампанія порталів RIA

DOM.RIA — сайт перевірених оголошень в галузі купівлі-продажу, а також оренди нерухомості. На сайті AUTO.RIA можна придбати як нові автомобілі,...

8 Липня, 2021

Як ми популяризували раннє бронювання турів разом з TUI

Пам‘ятаєте часи, коли можна було планувати відпочинок заздалегідь? Саме тоді ми встигли попрацювати з туроператором TUI. Сподіваємось, скоро знову зможемо...

17 Грудня, 2020

Як минула наша “Молодість”: рекламна кампанія кінофестивалю

“Молодість” — перший міжнародний кінофестиваль України, він проходить у Києві з 1970 року. Тут демонструють авторське кіно — дебютні, нестандартні, складні,...

3 Березня, 2021

Display & Video 360 для реклами нерухомості: як охопити цільову й знизити вартість ліда

Ми провели перфоманс-кампанію для одного з найбільших забудовників. Наш клієнт успішно вводить в експлуатацію об‘єкти житлової нерухомості, соціального призначення та...

12 Жовтня, 2021

Як знизити CPL удвічі для клієнта в категорії “інфобізнес та трейдинг”: кейс Gerchik&Co

Gerchik&Co — міжнародний бренд, інфобізнес, який надає послуги навчання і торгівлі на біржі. Клієнт має 5 основних продуктів: навчання трейдингу...

26 Квiтня, 2022

Як просувати медичну реформу: кампанія “Твій сімейний лікар”

З 2018 року в Україні розпочалася медреформа, яка перетворила колишніх “дільничих” у первинну ланку медичної допомоги (ПМД). Її ядром стали...

10 Травня, 2022

Що про нас говорять клієнти?

  • prev-ico
  • next-ico

За час роботи компанія показала себе як надійного та проактивного партнера. Всі поставлені задачі були виконані ефективно та в обумовлені строки. Характерні риси компанії: орієнтація на результат, гнучкість, прозорість та швидкість. Команда агенції знає свою справу, та відповідає за результати. Сервіси та продукти на високому рівні. Рекомендую MixDigital як результативного, відповідального та надійного партнера.

Команда агенції спланувала та успішно реалізувала кампанію з просування лікарського засобу, який раніше не був представлений в інтернеті. Всі поставлені завдання були виконані, компанія проявила себе як надійний та професійний партнер, якого ми сміливо можемо рекомендувати. Обравши своїм партнером MixDigital ви отримаєте якісну експертизу, орієнтовану на результат команду досвідчених професіоналів, які працюватимуть на досягнення ваших цілей.

Наше співробітництво з агенцією MixDigital почалося восени 2019 року. За цей час команда відрекомендувала себе як фахівців у багатьох питаннях. Всі процеси підготовки, запуску, аудиту, аналітики рекламних кампаній працюють безперебійно. При проведенні рекламних кампаній для нас, як для виробника ліків важлива оперативність зміни рекламних активностей, перепланування бюджету, інструментів, майданчиків. За весь час співробітництва не було затримок у розв'язанні цих питань. Також хочу зазначити, що адаптація налаштувань рекламних кампаній дозволила оптимізувати наш рекламний бюджет та підвищити ефективність рекламних активностей. Крім якості вказаних послуг хотілося б наголосити на високому професіоналізмі, компетентності та оперативному зворотному зв‘язку з розв'язання будь-яких питань. Можу радити MixDigital як фахівців своєї справи. Висловлюю подяку за якісний результат та приємне співробітництво.

MixDigital стане для вас надійним партнером і провідником крізь Digital-всесвіт, що стрімко розвивається. Найбільша цінність для мене, як для клієнта — згуртована й професійна команда, що завжди оперативно відповідає на будь-які запитання, гнучко адаптується до змін, знаходить альтернативні рішення та завжди на зв‘язку.

З MixDigital ми запускали контекстно-медійну рекламу. Хочу зазначити легкість роботи з компанією на всіх етапах. Це й прозорі умови, і зрозумілі медіаплани, місткі та своєчасні звіти, що є особливо цінним для мене, як для клієнта. Всі зміни вносилися оперативно, а менеджер Вікторія Казус завжди була на зв‘язку. Всі питання вирішувались швидко та в дружній атмосфері. Вдячна за продуктивне співробітництво. Раджу MixDigital як надійного партнера та професіоналів своєї справи.

Я задоволений співпрацею з компанією MixDigital і сміливо можу рекомендувати її як надійного партнера для розв'язання задач у digital. Команда агенції завжди вчасно допомагає з усіма питаннями в межах нашої співпраці. Проявляють терпіння щодо повільності ухвалення деяких рішень з нашого боку.

За час співробітництва показали себе як високопрофесійна компанія. Поставлені завдання вирішуються оперативно і якісно, документи надаються вчасно, лояльне ставлення до клієнтів.

Агенція MixDigital у нашій співпраці з AUTO.Ria та DOM.Ria проявила себе як надійний, професійний партнер. Взаємодія була легкою та цікавою, менеджери та спеціалісти продемонстрували свою активність, експертизу та зацікавленість у кінцевому результаті. Відчувається, що агенція має сильну команду, яка здатна вирішувати найрізноманітніші діджитальні питання

Компанія MixDigital вже не перший рік є нашим надійним партнером у плануванні та розміщенні реклами в інтернеті. Команда агенції успішно і вчасно реалізовує всі поставлені задачі з просування — як в медіа, так і в перфоманс напрямках. Ми рекомендуємо агенцію MixDigital, як надійного і чесного партнера, з яким ви отримуєте експертизу та команду досвічених професіоналів.

Працюємо з командою 3 роки. За цей час упевнилися в надійності партнера. MixDigital завжди виконують свої зобов‘язання та відкриті до діалогу. Ми вдячні за професіоналізм і оперативність в роботі.

Наша компанія співпрацює з MixDigital вже понад 8 років. За цей час було реалізовано дуже багато спільних проєктів. Кожного місяця ми випускаємо у прокат декілька фільмів і кожен з них супроводжується рекламною кампанією для найрізноманітніших аудиторій. Завдяки їхньому ефективному плануванню ми завжди досягаємо необхідних результатів. Дуже подобається оперативність партнерів, бажання прислухатися до наших потреб.

Наприкінці 2018 АТ “Укрпошта” випала нагода співпраці з агенцією MixDigital. Початок нових взаємин наприкінці року є досить ризиковим кроком для кожної зі сторін, особливо якщо для ваших послуг це є пік сезону. Попри вказані обставини команда, яка працювала над проєктом, показала високий рівень професіоналізму. Особливо хочемо відзначити відповідальність, добре злагоджену роботу, швидкість реакції, відкритість до діалогу та пошуку взаємовигідних рішень. Працювати з колегами було цікаво та пізнавально. За можливості плануємо продовжувати співпрацю.

Дуже відповідальна та працьовита команда. Я із задоволенням працюю з вами.

Рекламна кампанія у грудні 2020 — січні 2021 була першою кампанією ТМ "Руна" в каналах діджитал. Ми обрали команду MixDigital. Насамперед — за клієнтоорієнтованість, професіоналізм і відомі рейтинги. Метою було — першочергово вийти на нові для нас майданчики, опанувати, зрозуміти аудиторію і бюджети, познайомитись з інструментами цих каналів та усіма їхніми можливостями. З допомогою фахівців компанії MixDigital, від менеджера, стратега до усієї команди (адже не з усіма знайомі), ми досягли мети. Зрозуміли алгоритм побудови медіаплану, методи оптимізації бюджетів, процеси запуску, реалізації кампанії. Ми могли спостерігати за перебігом, оцінювати результати кампанії загалом та лояльність аудиторії зокрема. Ми продовжуємо комунікувати в діджитал з нашою цільовою аудиторією, розповідаємо про нову лінійку соусів та плануємо заводити нові кампанії.

Ми працюємо з MixDigital з початку 2019 року в напрямку Media та Performance просування. Ми цінуємо компанію за гнучкість, прозорість і оперативність роботи команди, яка завжди готова надати професійну підтримку.

Дякуємо команді Mix Digital за злагоджену роботу, оперативну взаємодію й професіоналізм. Колеги з Mix Digital вміють розв‘язувати завдання “із зірочкою”, завжди націлені на результат, мають у своєму арсеналі інноваційні рішення. Саме тому Mix Digital в переліку надійних партнерів, що готові підхопити проєкт будь-якої складності.

Ми співпрацюємо з MixDigital в межах проєкту “Твій сімейний лікар” — це масштабна національна кампанія для підтримки медичної реформи в Україні. Бренд “Твій сімейний лікар” об‘єднує спільноту лікарів/лікарок і пацієнтів/пацієнток, допомагає просувати необхідність сімейної медицини. Проєкт соціальний, бюджети на розміщення невеликі, тому від реклами в digital нам потрібна максимальна ефективність. Від агенції ми в першу чергу очікуємо високої експертизи і бажання допомогти клієнту, нам потрібні послуги “під ключ”. Тому ми довго не думали над вибором. Наша взаємодія з командою дуже жива: менеджер завжди радить, які інструменти вимкнути, які — посилити. Кампанія виходить динамічна, а результати часто навіть кращі, ніж очікували. Діджитал-інструменти допомагають створити широке охоплення, а це критично важливо, щоб донести людям суть взаємодії з сімейним лікарем чи лікаркою. Крім того, в соцмережах можна отримувати коментарі й питання від людей — це те, чого не досягти при інших варіантах розміщення. Ми завжди читаємо коментарі, розуміємо, які теми варто розкрити більше, де потрібна додаткова інформація, де — допомога фахівців та фахівчинь. Ми маємо власного замовника цього проєкту — благодійну організацію “100% життя”, і він також задоволений результатом.

Хочете дізнатись, як ми працюємо?

Залиште свою пошту та отримайте презентацію