Комплексний підхід до відстеження й покращення бізнес показників для сервісу доставки продуктів

Cooker — український сервіс швидкої доставки продуктів, який запустили у 2020 році в Києві. Основне УТП — доставка протягом 15...

16 Листопада, 2022

Генерація лідів для B2B: кейс SaaS продукту для агрокомпаній

Ми працювали із SaaS продуктом для сільськогосподарських компаній: GPS системою для трактора та системою автоматичного керування на основі смартфонів. Маркетингові...

21 Жовтня, 2022

Різний вік, одна ціль: як ми просували супозиторії від молочниці

Ми просували супозиторії від молочниці, бренд нашого клієнта, фармацевтичної компанії. Ринок висококонкурентний. На момент початку рекламної кампанії на ринку були...

22 Вересня, 2022

Як побудувати й утримати знання FMCG-продукту: кейс Flint

Flint — це пшенично-житні сухарики з яскравим смаком. Бренд вже понад 20 років на ринку солоних снеків, увесь цей час...

4 Серпня, 2022

Як просувати медичну реформу: кампанія “Твій сімейний лікар”

З 2018 року в Україні розпочалася медреформа, яка перетворила колишніх “дільничих” у первинну ланку медичної допомоги (ПМД). Її ядром стали...

10 Травня, 2022

Як знизити CPL удвічі для клієнта в категорії “інфобізнес та трейдинг”: кейс Gerchik&Co

Gerchik&Co — міжнародний бренд, інфобізнес, який надає послуги навчання і торгівлі на біржі. Клієнт має 5 основних продуктів: навчання трейдингу...

26 Квiтня, 2022