Display & Video 360 для реклами нерухомості: як охопити цільову й знизити вартість ліда

Ми провели перфоманс-кампанію для одного з найбільших забудовників. Наш клієнт успішно вводить в експлуатацію об‘єкти житлової нерухомості, соціального призначення та...

12 Жовтня, 2021

Знизити вартість ліда за 3 місяці: рекламна кампанія для автодилера

Наш клієнт — дилер автомобілів середнього та бізнес-класу. Розповідаємо, як ми залучали заявки на купівлю автомобілів Peugeot, Ford, Mitsubishi, BMW...

8 Вересня, 2021

Аудиторія змінюється, знання лишається: рекламна кампанія засобу від кольок

Молоді батьки — не постійна цільова аудиторія. Спочатку у немовляти кольки, потім ріжуться зуби, а далі вже час і прикорм...

25 Серпня, 2021

Як збільшити завантаження додатку за допомогою Appnext: кейс клієнта Rocket

Сервіс доставки їжі Rocket з‘явився у 2018 році в Дніпрі під назвою Raketa, а з листопада 2019 почав працювати в...

9 Серпня, 2021

Як підвищити CR утричі за 8 місяців: кейс відомого бренду косметики

Навіть відомі продукти потребують реклами. Наш клієнт — мас-маркет бренд з віковою історією. Компанія виробляє декоративну і доглядову косметику, аксесуари...

28 Липня, 2021

Зростання завантажень додатку й підвищення ROMI: performance-кампанія порталів RIA

DOM.RIA — сайт перевірених оголошень в галузі купівлі-продажу, а також оренди нерухомості. На сайті AUTO.RIA можна придбати як нові автомобілі,...

8 Липня, 2021