Display & Video 360 для реклами нерухомості: як охопити цільову й знизити вартість ліда

Ми провели перфоманс-кампанію для одного з найбільших забудовників. Наш клієнт успішно вводить в експлуатацію об‘єкти житлової нерухомості, соціального призначення та...

Останні записи

Знизити вартість ліда за 3 місяці: рекламна кампанія для автодилера

Наш клієнт — дилер автомобілів середнього та бізнес-класу. Розповідаємо, як ми залучали заявки на купівлю автомобілів Peugeot, Ford, Mitsubishi, BMW...

8 Вересня, 2021

Аудиторія змінюється, знання лишається: рекламна кампанія засобу від кольок

Молоді батьки — не постійна цільова аудиторія. Спочатку у немовляти кольки, потім ріжуться зуби, а далі вже час і прикорм...

25 Серпня, 2021
Інструменти

Реклама на Smart TV — сформувати знання та досягнути нової аудиторії

З початку 2021 року у світі було продано 98,3 млн телевізорів Smart TV. Проти попереднього року, ринок зріс на 6,8%....

19 Серпня, 2021

    Дізнаватися про новини

    Як збільшити завантаження додатку за допомогою Appnext: кейс клієнта Rocket

    Сервіс доставки їжі Rocket з‘явився у 2018 році в Дніпрі під назвою Raketa, а з листопада 2019 почав працювати в...

    9 Серпня, 2021

    Як підвищити CR утричі за 8 місяців: кейс відомого бренду косметики

    Навіть відомі продукти потребують реклами. Наш клієнт — мас-маркет бренд з віковою історією. Компанія виробляє декоративну і доглядову косметику, аксесуари...

    28 Липня, 2021

    Зростання завантажень додатку й підвищення ROMI: performance-кампанія порталів RIA

    DOM.RIA — сайт перевірених оголошень в галузі купівлі-продажу, а також оренди нерухомості. На сайті AUTO.RIA можна придбати як нові автомобілі,...

    8 Липня, 2021