Комплексний підхід до відстеження й покращення бізнес показників для сервісу доставки продуктів

Cooker — український сервіс швидкої доставки продуктів, який запустили у 2020 році в Києві. Основне УТП — доставка протягом 15...

Останні записи

Генерація лідів для B2B: кейс SaaS продукту для агрокомпаній

Ми працювали із SaaS продуктом для сільськогосподарських компаній: GPS системою для трактора та системою автоматичного керування на основі смартфонів. Маркетингові...

21 Жовтня, 2022
Новини

“Високий сезон” під час війни: як змінились правила реклами

У березні 2022 ринок завмер, але згодом компанії почали відновлювати роботу. Рекламні прояви брендів зазнали змін — потрібно враховувати воєнні...

18 Жовтня, 2022
Інструменти

Criteo Brand Lift: як перевірити вплив кампанії на сприйняття бренду

Criteo — міжнародна programmatic платформа, яка допомагає брендам залучити більше клієнтів, збільшити кількість продажів та підвищити LTV. Більш детально про...

3 Жовтня, 2022

    Дізнаватися про новини

    Новини

    Міграція населення за пів року війни: підбиваємо підсумки

    Ми вже писали про результати міграції населення України за 4 місяці з початку повномасштабної війни. Розповідаємо, як змінився стан справ...

    27 Вересня, 2022

    Різний вік, одна ціль: як ми просували супозиторії від молочниці

    Ми просували супозиторії від молочниці, бренд нашого клієнта, фармацевтичної компанії. Ринок висококонкурентний. На момент початку рекламної кампанії на ринку були...

    22 Вересня, 2022
    Інструменти

    Google Analytics 4: як підготуватись і перейти на нову аналітику

    З 1 липня 2023 року ресурси Universal Analytics припиняють обробляти нові запити. Вже зібрана інформація буде доступною упродовж як мінімум...

    9 Серпня, 2022