Генерація лідів для B2B: кейс SaaS продукту для агрокомпаній

Ми працювали із SaaS продуктом для сільськогосподарських компаній: GPS системою для трактора та системою автоматичного керування на основі смартфонів. Маркетингові...

Останні записи

Новини

“Високий сезон” під час війни: як змінились правила реклами

У березні 2022 ринок завмер, але згодом компанії почали відновлювати роботу. Рекламні прояви брендів зазнали змін — потрібно враховувати воєнні...

18 Жовтня, 2022
Інструменти

Criteo Brand Lift: як перевірити вплив кампанії на сприйняття бренду

Criteo — міжнародна programmatic платформа, яка допомагає брендам залучити більше клієнтів, збільшити кількість продажів та підвищити LTV. Більш детально про...

3 Жовтня, 2022
Новини

Міграція населення за пів року війни: підбиваємо підсумки

Ми вже писали про результати міграції населення України за 4 місяці з початку повномасштабної війни. Розповідаємо, як змінився стан справ...

27 Вересня, 2022

    Дізнаватися про новини

    Різний вік, одна ціль: як ми просували супозиторії від молочниці

    Ми просували супозиторії від молочниці, бренд нашого клієнта, фармацевтичної компанії. Ринок висококонкурентний. На момент початку рекламної кампанії на ринку були...

    22 Вересня, 2022
    Інструменти

    Google Analytics 4: як підготуватись і перейти на нову аналітику

    З 1 липня 2023 року ресурси Universal Analytics припиняють обробляти нові запити. Вже зібрана інформація буде доступною упродовж як мінімум...

    9 Серпня, 2022

    Як побудувати й утримати знання FMCG-продукту: кейс Flint

    Flint — це пшенично-житні сухарики з яскравим смаком. Бренд вже понад 20 років на ринку солоних снеків, увесь цей час...

    4 Серпня, 2022