Інструменти

Як оплатити рекламу на Facebook

Якщо ви зіткнулися з рекламним кабінетом facebook вперше, виникає багато питань не тільки щодо налаштування кампанії, але й щодо оплати....

Останні записи

Інструменти

Як працювати з Criteo: заглиблюємося в можливості та інструменти платформи

Більше трафіку, більше продажів і цільових дій, більше установок вашого додатку. Все це можливо за допомогою Criteo — платформи для створення ефективної...

27 Квiтня, 2021
Інструменти

Реклама facebook: як налаштувати кампанію та виміряти її ефективність

Соціальна мережа Facebook — найбільший медійний майданчик, який у 2020 році охопив 28,5% активних користувачів інтернету у світі. Кожного дня...

21 Квiтня, 2021
Сервіси

Наздогнати без порушення правил: як влаштовано ремаркетинг фармпрепаратів

Реклама ліків — одне з найскладніших завдань, маркетологи фармкомпаній працюють в умовах обмежень. Якщо в будь-якій іншій галузі треба стежити...

13 Квiтня, 2021

    Дізнаватися про новини

    Інструменти

    Як обрати DSP?

    Про що ми говоримо, коли говоримо про програматик? Рекламодавці мають одну заповітну абревіатуру — DSP (Demand Site Platform), або ж...

    26 Березня, 2021
    Інструменти

    Низька конкуренція й нова аудиторія: чому вам потрібна реклама в TikTok просто зараз

    Коли TikTok почав набувати популярності, він вважався соцмережею для підлітків. Непродуманий (на перший погляд) відеоконтент не викликав довіри, а бренди...

    19 Березня, 2021
    Інструменти

    Що таке Google Campaign Manager 360 та як його застосовувати в рекламі

    Коли стартує рекламна кампанія, непогано тримати всі дані в одному місці. Всі відео та банери, інформацію про розміщення та конверсії....

    11 Березня, 2021