Осінь розпочалась зі змін, активність категорій рекламодавців у вересні 2023 значно зросла порівняно з серпнем. Тож, ми готові представити детальний огляд найкращих рекламодавців цього місяця. Пропонуємо переглянути наш звіт про активність рекламодавців у різних категоріях. Наш аналіз заснований на використанні інструменту моніторингу рекламної активності у цифровому просторі – Gemius AdReal*. Ми порівняли дані за вересень 2023 року з даними за попередній місяць.
ТОП 25 категорій за рекламними контактами
Загалом активність категорій рекламодавців у вересні 2023 значно зросла порівняно з серпнем 2023. Перше місце вже традиційно з великим відривом займає категорія рітейл. В топ 5 увійшли також такі категорії: онлайн ставки та казино, книги та преса, відеоігри, інтернет-портали та соціальні мережі.
Топ 10 категорій за реальними користувачами
У топ 10 категорій у вересні за кількістю унікальних користувачів, що бачили рекламу, практично співпадає з топом за кількістю рекламних контактів. Бачимо, що категорія онлайн ставок та казино має більші об’єми комунікації за обсяги категорії фармпрепаратів, однак, фармпрепарати охоплюють більше унікальних користувачів, хоч і з меншою частотою.
Загалом у вересні 2023-го близько 10,2 млн інтернет-користувачів бачили медійну рекламу порівняно з 10,1 млн у серпні.
ТОП 25 рекламодавців за рекламними контактами
Якщо в попередніх періодах Rozetka була лідером серед рекламодавців за кількістю рекламних контактів, у вересні 2023 вона значно поступалась Automarket.co.ua. Також у топ 5 потрапили бренди Cosmolot, OLX та Eobuv.
ТОП 25 сайтів за рекламними показами
У вересні 2023 YouTube залишається лідером серед усіх рекламних майданчиків за кількістю рекламних контактів як для банерної, так і для відеореклами. Також серед головних майданчиків за кількістю показаної банерної реклами залишаються olx.ua, ukr.net, ria.com та Facebook.
Отже, як і прогнозувалось, у вересні 2023 року ринок digital реклами зріс після значного просідання у літні місяці. Найбільший вклад у відновлення активності зробила категорія рітейл. В топ 5 також увійшли наступні категорії: онлайн ставки та казино, книги та преса, відеоігри, інтернет портали та соціальні мережі.
YouTube, olx.ua та Facebook залишається головними рекламними майданчиками. В той час серед рекламодавців відбулись зміни: Rozetka у вересні 2023 значно поступалась Automarket.co.ua. Також у топ 5 потрапили бренди Cosmolot, OLX та Eobuv.