Новини

Рейтинг рекламодавців за вересень 2023 від MixDigital

26 Жовтня, 2023

Осінь розпочалась зі змін, активність категорій рекламодавців у вересні 2023 значно зросла порівняно з серпнем. Тож, ми готові представити детальний огляд найкращих рекламодавців цього місяця. Пропонуємо переглянути наш звіт про активність рекламодавців у різних категоріях. Наш аналіз заснований на використанні інструменту моніторингу рекламної активності у цифровому просторі – Gemius AdReal*. Ми порівняли дані за вересень 2023 року з даними за попередній місяць.

 

 

ТОП 25 категорій за рекламними контактами

 

Загалом активність категорій рекламодавців у вересні 2023 значно зросла порівняно з серпнем 2023. Перше місце вже традиційно з великим відривом займає категорія рітейл. В топ 5 увійшли також такі категорії: онлайн ставки та казино, книги та преса, відеоігри, інтернет-портали та соціальні мережі.


Топ 10 категорій за реальними користувачами



У топ 10 категорій у вересні за кількістю унікальних користувачів, що бачили рекламу, практично співпадає з топом за кількістю рекламних контактів. Бачимо, що категорія онлайн ставок та казино має більші об’єми комунікації за обсяги категорії фармпрепаратів, однак, фармпрепарати охоплюють більше унікальних користувачів, хоч і з меншою частотою. 

Загалом у вересні 2023-го близько 10,2 млн інтернет-користувачів бачили медійну рекламу порівняно з 10,1 млн у серпні.


ТОП 25 рекламодавців за рекламними контактами


Якщо в попередніх періодах Rozetka була лідером серед рекламодавців за кількістю рекламних контактів, у вересні 2023 вона значно поступалась Automarket.co.ua. Також у топ 5 потрапили бренди Cosmolot, OLX та Eobuv.

ТОП 25 сайтів за рекламними показами


У вересні 2023 YouTube залишається лідером серед усіх рекламних майданчиків за кількістю рекламних контактів як для банерної, так і для відеореклами.  Також серед головних майданчиків за кількістю показаної банерної реклами залишаються olx.ua, ukr.net, ria.com та Facebook.

Отже, як і прогнозувалось, у вересні 2023 року ринок digital реклами зріс після значного просідання у літні місяці. Найбільший вклад у відновлення активності зробила категорія рітейл. В топ 5 також увійшли наступні категорії: онлайн ставки та казино, книги та преса, відеоігри, інтернет портали та соціальні мережі.

YouTube, olx.ua та Facebook залишається головними рекламними майданчиками. В той час серед рекламодавців відбулись зміни: Rozetka у вересні 2023 значно поступалась Automarket.co.ua. Також у топ 5 потрапили бренди Cosmolot, OLX та Eobuv.

 

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Новини
    Як минуло літо для ринку реклами? Аналітика від MixDigital

    Представляємо аналітику активності рекламодавців влітку 2023 року. Цього року найактивнішим літнім місяцем був червень з 1,28 млрд рекламних контактів, а...

    28 Вересня, 2023
    Новини
    Рейтинг рекламодавців за липень 2023 від MixDigital

    Як і кожного місяця, ми представляємо рейтинг найкращих рекламодавців. Тож пропонуємо вашій увазі звіт про активність рекламодавців у різних категоріях....

    25 Серпня, 2023
    Новини
    Ми отримали відзнаку Most reviewed PPC company від Clutch

    Минулого тижня був опублікований рейтинг найкращих українських агенцій, які отримали найбільше схвальних рекомендацій на порталі Clutch. MixDigital отримала відзнаку у...

    14 Серпня, 2023