Представляємо аналітику активності рекламодавців влітку 2023 року. Цього року найактивнішим літнім місяцем був червень з 1,28 млрд рекламних контактів, а найменш активним – серпень з 0,99 млрд рекламних контактів.
Перше місце вже традиційно з великим відривом займає категорія “рітейл”.
За період червень-серпень, банерна реклама склала 83%, в той час як відеореклама – 17%. Для переважної більшості категорій частка банерної реклами значно переважає, однак, наприклад, для категорій супер- і гіпермаркети та книги й преса, на відеорекламу припадає майже половина рекламних показів.
Формати комунікації
Топ-7 категорій, літо 2023
YouTube став лідером серед рекламних майданчиків за показами як відеореклами, так і банерної реклами. Головними майданчиками за кількістю показаної банерної реклами залишаються olx.ua, ukr.net та Facebook.
Rozetka та Automarket лідери за кількістю рекламних показів не лише у своїй категорії, а й на ринку. Інтернет-магазин Eobuv, Silpo та Answer також у топ-5 рітейл брендів. В категорії фармбрендів лідером є Британський офтальмологічний центр (eyes.ua). Найактивніші препарати – Пікосен, Меновазан та Магне В6.