Інструменти

MixDigital TradeDesk: programmatic-платформа із прямим звʼязком з Viber

Anna Zagrodska
25 Вересня, 2023

Агенція MixDigital певне не здобула б своєї репутації й багатопрофільного портфоліо без якісного технічного бекграунду. Таким бекграундом стала programmatic-платформа MixDigital TradeDesk на базі Admixer із власною Admixer.DMP. Окрім того, що ця платформа охоплює 99% Інтернет-аудиторії України й понад 80 тисяч сайтів, у неї є змога напряму працювати з мережею Viber без допомоги жодних посередників. У цій статті ми детальніше розглянемо, на що здатна ця programmatic-платформа та про які саме можливості її співпраці з Viber може йтися.

Детальніше про TradeDesk

MixDigital TradeDesk – це programmatic-платформа або інструмент для автоматизації рекламних кампаній за допомогою програмних закупівель та управління рекламними кампаніями. ЇЇ друге визначення —  платформа для реалізації медійних кампаній та закупівлі інвентарю для реклами. 

Ця programmatic-платформа базується на технології Admixer і має доступ до більше ніж 80 тисяч сайтів  та понад 100 джерел інвентарю з 86 країн. Також, цей інструмент охоплює 99% Інтернет-аудиторії України й інтегрований з кращими SSP та рекламними мережами.

Що може ця programmatic-платформа?

У programmatic-платформи TradeDesk є чимало можливостей та переваг. Зокрема із TradeDesk можливо:

  • В режимі реального часу отримувати зведену аналітику за результатами рекламних кампаній та оцінювати потенціал інвентарю
  • Будувати знання про бренд та стимулювати продажі за допомогою Display & Video рекламних кампаній 
  • Використовувати різноформатні креативи, які спонукають користувачів до дії, що водночас підвищує ефективність рекламних кампаній
  • Отримувати більше релевантних показів реклами в результаті покупки інвентаря безпосередньо в топ паблішерів 
  • Купувати інвентар через прямі угоди з паблішерами, а також через аукціон в режимі реального часу (RTB)

Переваги MixDigital TradeDesk

Серед головних переваг цього інструмента для автоматизованого управління рекламними кампаніями можна виділити такі:

  • Робота з багатьма форматами реклами. WOW-формати, мобільні та нативні, анімовані й стандартні банери, in-Stream та Out-of-Stream відео, Rewarded відео
  • Доступ до кращих українських паблішерів
  • Захист бренду. Задля цього в цієї програматик-платформи є можливість верифікації креативів, антифрод, відповідність IAB стандартам та підтримка ads.txt
  • Прозора цінова політика
  • Автоматизована звітність
  • Можливість укладати прямі угоди з підключеними до TradeDesk паблішерами

Що може TradeDesk разом із Viber

Пряма співпраця з Viber має багато переваг, головним чином, завдяки новим можливостям Viber, які напряму стосуються рекламних кампаній:

  • Централізоване управління кампанією 

Клієнти MixDigital і разом з тим користувачі TradeDesk можуть інтегрувати рекламу з Viber у свою рекламну кампанію. За допомогою TradeDesk можливо управляти частотою, детальніше налаштовувати таргетинг кампаній у Viber одночасно з іншими кампаніями, і все це — з однієї інформаційної панелі Admixer.DSP, що є в основі TradeDesk.

  • Націлювання за DMP- та демографічними даними

Прямий доступ до ресурсів Viber позитивно відобразиться на можливостях сегментації цільової аудиторії. Розширення можливостей для сегментації — прямий наслідок доступу до інформації з демографічними показниками у профілях користувачів Viber, таких, як мова, вік і стать.

  • Включення власних даних

Відтепер Viber надає можливість використовувати власні дані — підключатися, збирати й сегментувати наявну аудиторію з метою ремаркетингу. 

  • Нові формати реклами

Viber також надає нові формати рекламних оголошень. Тож до форматів, які були доступні у TradeDesk традиційно, додадуться такі, як, наприклад, Desktop Native, More Screen та Chat Extension.

  • Вдосконалене планування ефективності кампаній

Завдяки технології Admixer.DSP та її інформаційній панелі, рекламодавцям MixDigital можливо краще планувати ефективність рекламних кампаній. Для них стали дані по об’єму та доступності інвентарю, що також є прозорим для агенцій та брендів.

Висновок

Programmatic-платформа TradeDesk, яка є інструментом MixDigital, суттєво розширює можливості рекламодавців керувати своїми рекламними кампаніями. Це і можливість керувати своєю кампанією в режимі реального часу, і використовувати різноформатні креативи. Слід також зауважити на її здатність прямої роботи з Viber, адже тепер, завдяки інтеграції з Rakuten є можливість детальної сегментації аудиторії за соціально-демографічними характеристиками, включення нових форматів реклами та більш досконалого планування ефективності рекламних кампаній.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Інструменти
    Google Analytics 4 360 і Google Analytics 4: у чому ж насправді різниця?

    Новий GA4 приніс справжню революцію в роботу з користувацькими даними, впровадивши більше гнучкості, метрик і можливостей. Тож можна сказати, що...

    21 Вересня, 2023
    Інструменти
    Все, що потрібно знати про Display & Video 360

    Інструмент для діджитал маркетингу і DSP-платформа Display & Video 360 є частиною екосистеми Google Marketing Platform і дозволяє керувати всіма...

    22 Серпня, 2023
    Інструменти
    Criteo Brand Lift: як перевірити вплив кампанії на сприйняття бренду

    Criteo — міжнародна programmatic платформа, яка допомагає брендам залучити більше клієнтів, збільшити кількість продажів та підвищити LTV. Більш детально про...

    3 Жовтня, 2022