Як підвищити CR утричі за 8 місяців: кейс відомого бренду косметики

Навіть відомі продукти потребують реклами. Наш клієнт — мас-маркет бренд з віковою історією. Компанія виробляє декоративну і доглядову косметику, аксесуари...

Останні записи

Зростання завантажень додатку й підвищення ROMI: performance-кампанія порталів RIA

DOM.RIA — сайт перевірених оголошень в галузі купівлі-продажу, а також оренди нерухомості. На сайті AUTO.RIA можна придбати як нові автомобілі,...

8 Липня, 2021
Новини

Як налаштовувати таргетинг та дбати про приватність користувача

Якщо ви розміщуєте рекламу, або цікавитесь діджаталом, певно вже знаєте, що браузери поступово відмовляються від 3rd party cookies. Ми не...

17 Червня, 2021

Як вивести відомого українського виробника в діджитал: рекламна кампанія соусів ТМ “Руна”

Наш клієнт, ПрАТ “Луцьк Фудз” вже понад 20 років виробляє томатні соуси та пасту, гірчицю та аджику, столовий та натуральний...

11 Червня, 2021

    Дізнаватися про новини

    Новини

    Безпека для користувачів, або біль для брендів: як нова iOS 14.5 вплине на рекламу

    Наприкінці квітня Apple випустила операційну систему iOS 14.5, яка стала маленькою революцією атрибуції трафіку. Оновлення містить новий фреймворк App Tracking Transparency (ATT). З‘ясуємо, чи стане...

    31 Травня, 2021
    Інструменти

    MixDigital TradeDesk — сполучний місток в програматик

    Інвентар топових українських сайтів, пряма закупівля, автоматизована звітність. Які ще переваги MixDigital TradeDesk, які можливості відкриває платформа та чи підійде...

    21 Травня, 2021
    Новини

    8P в Одесі: липень, маркетинг і діджитал, вечірка

    9 липня в Одесі відбудеться конференція 8P: Business. Digital. Online-Marketing. За словами організаторів, цього року ювілейну 8P (10 років) збираються провести максимально голосно....

    17 Травня, 2021