Сервіси

Як тексти допомагають продавати: контент-маркетинг для бренду

MixDigital Team
12 Лютого, 2022

Унікальна торгова пропозиція, конкурентна перевага, адекватне ціноутворення — важливі деталі маркетингової стратегії. Але все це не має сенсу, якщо клієнт так і не дізнається про вас. Розповісти цільовій аудиторії про бізнес допоможе контент-маркетинг.

Ви вже користуєтеся контент-маркетингом, якщо описуєте товари для сайту, робите розсилки та пости у соцмережах. То чому б не робити це професійно?

Розповідаємо, які завдання виконує контент-маркетинг, який текстовий контент потрібен бренду та як оптимізувати текст для сайту.

Навіщо бренду контент-маркетинг?

Контент-маркетинг — це створення та розповсюдження корисного контенту, що допоможе залучити цільову аудиторію. А ще — спосіб підвищити впізнаваність бренду, покращити репутацію та розповісти, як продукт чи послуга задовольняють потреби ваших клієнтів. Контент-маркетинг посилює пряму рекламу, якщо загальна маркетингова стратегія розроблена та впроваджена комплексно. Найдієвіші інструменти контент-маркетингу: пошукова оптимізація для сайту, реклама в діджитал, SMM та e-mail розсилки.

Створення якісного контенту коштує дорого, крім того, на тексти потрібно регулярно виділяти час. Але гроші, витрачені на контент, — чудова інвестиція для просування бренду. Контент формує tone-of-voice, який бренд підтримує у своїх соціальних мережах, на сайті та в рекламних креативах, створює імідж компанії та правильні call-to-action. Вони впливають на споживача, спонукають до цільової дії, ведуть до зростання конверсій. Над виконанням контент-стратегії працюють: контент-менеджер, копірайтер, SMM-менеджер, редактор, дизайнер. Кожен із цих фахівців на певному рівні впливає на створення контенту та виправляє помилки, за які бренд розплачується не лише грошима, а й репутацією. Копірайтер створює тексти та розуміє, як написати статтю стисло, змістовно та доречно; як поєднувати опис з ілюстрацією; де знадобиться короткий текст, де потрібен слоган, а де — лонґрід.

Стратегію контент-маркетингу можна розробити на рік, потім проаналізувати та переглянути. Щоб ефективно реалізувати проміжні цілі (досягти рівня охоплень чи конвертації певної кількості лідів) варто додатково прописати терміни виконання.

Контент, який ви створюєте, має відповідати поставленим цілям. Ми виділили 10 цілей контент-маркетингу, що допоможуть бренду:

  1. Створити образ бренду та tone-of-voice.
  2. Підвищити впізнаваність (бренду, товару, послуги) серед цільової аудиторії.
  3. Привести трафік на сайт (збільшити відвідуваність завдяки розсилкам, пошуковій видачі або переходам із соцмереж).
  4. Залучити ліди. Для кожного бренду та його маркетингових завдань це можуть бути: дзвінки, заявки, реєстрація, звернення за онлайн-консультацією, підписка на розсилку.
  5. Збільшити конверсії.
  6. Утримати клієнтів та підвищити лояльність до бренду.
  7. Підвищити ROI (показник повернення інвестицій) та знизити витрати на маркетинг.
  8. Продемонструвати експертність у своєму сегменті.
  9. Зацікавити аудиторію (реакція на контент, розповсюдження та обговорення).
  10. Підвищити рівень знань аудиторії (навчання клієнтів, залучення на ранніх стадіях воронки).

У глобальній маркетинговій стратегії цілі контент-маркетингу можна доповнити супутніми завданнями: стимулювати перехресні продажі, upsell (мотивувати клієнтів купити модернізовані товари з однієї лінійки, збільшити середній чек), можна навчати цільову аудиторію, знаходити нових співробітників за допомогою контенту, підтримувати зворотний зв’язок з аудиторією, випереджати конкурентів та утримувати позиції в інформаційному полі.

Текстовий контент: який копірайт замовити бренду

Кількість та якість контенту визначає рівень представленості бренду в діджитал. Жоден товар чи послуга не обійдуться без опису. Фото та відео важливі для просування, проте унікальний текст — ключова деталь сайту. Перш ніж замовити написання контенту, визначте цілі вашої контент-стратегії та завдання, для яких вам потрібні тексти. Формат, складність, вузька спрямованість та функції тексту визначають — вам доведеться замовити копірайтинг чи завдання можна передати штатним фахівцям.

Тексти на сайт та посадкові сторінки. Основне джерело інформації про бренд в діджитал — це сайт. Будь-яка стаття на сайті має бути інформативною, корисною, та разом з тим — лаконічною й чіткою, стилістично, орфографічно та пунктуаційно грамотною. Рекомендуємо замовити такий контент у професійних копірайтерів.

Тексти для соцмереж. Представленість бренду в соціальних мережах — це іміджеве завдання. Тексти для соцмереж може написати копірайтер, що знається на алгоритмах роботи різних майданчиків. Досвідчений автор напише унікальний текст для кожної соціальної мережі та виконає замовлення вчасно.

Експертиза в блозі. Блог на сайті — це ваше корпоративне медіа. З його допомогою можна ділитися експертизою, підвищувати залучення аудиторії та конверсії, завойовувати довіру читача.

Розсилка для клієнтів. Копірайтинг для розсилок відрізняється від текстів для блогу. Листи впливають на лідогенерацію, дають швидкі переходи на сайт та допомагають утримати лояльних клієнтів. До розсилки ви можете додати:

  • корисну інформацію про товар чи послугу;
  • новини, акції, сезонні пропозиції;
  • освітню інформацію;
  • індивідуальні звернення, поздоровлення, щоб персоналізувати контакт із клієнтом.

Тексти для внутрішньої комунікації компанії (посадові інструкції, розсилки, гайди). HR-фахівці знають, що регулярна внутрішня комунікація з командою підтримує корпоративну культуру. З такими текстами може працювати як штатний автор, так і копірайтер.

Статті для ЗМІ та сторонніх ресурсів (PR бренду). Контент на сторонніх ресурсах формує знання про бренд та його представленість на ринку. Що більше про вас згадок у ЗМІ, то сильніше ви проникаєте у свідомість цільової аудиторії. І якщо зі статтями на сайті та текстами для співробітників можна впоратися самостійно, то PR-статті краще замовити в копірайтера — він точно знає, як прописати структуру тексту та не допустити помилок. До того ж копірайтери в агенціях можуть контактувати з виданнями, домовлятися про публікації та підказувати, де розмістити статті.

Золотий ключик копірайтера, або Оптимізуйте це негайно!

Контент, спрямований на зовнішнього споживача, зазвичай містить SEO-оптимізацію. Копірайтер, що пише статтю без оптимізації, знижує пошукову видачу. Щоб сайт посів перші місця на запит у пошуковій системі, використовуйте тематичну семантику — набір релевантних слів, за якими цільова аудиторія найчастіше шукає послугу або продукт.

Освоїти SEO-оптимізацію непросто, особливо якщо ви тільки починаєте працювати з текстовим контентом на сайті. Є онлайн SEO-інструменти, що допоможуть розібратися в пошуковій оптимізації.

Основне завдання SEO-тексту — отримати необхідну релевантність за тими ключовими запитами, за якими ви хочете посісти провідні позиції в пошуку. Для цього потрібно розуміти такі метрики: обсяг тексту конкурентів, що вже на перших місцях; список ключових слів або фраз, за ​​якими ваш сайт має випереджати конкурентів; релевантність текстів, що займають провідні позиції. Такий аналіз покаже, що не передбачили в оптимізації конкуренти, і що потрібно використовувати вам”, — пояснює SEO-фахівець Андрій Левчук.

Розробити семантику потрібно і для контенту на сторінках сайту, і для гостьового контенту в блозі. Починати варто з аналітики — власного контенту та сайтів конкурентів.

Для створення семантичного ядра потрібно:

  1. Перевірити інформацію про актуальні провідні запити та запити у вашій бізнес-ніші, що зростають.
  2. Переглянути кількість пошукових запитів за основними ключовими словами на місяць.
  3. Визначити рейтинг вашого сайту.
  4. Проаналізувати сайти конкурентів (органічних та платних) та зазначити, які ключові слова вони використовують у текстах. А також — скільки в них органічних ключових слів і скільки кліків вони отримують щомісяця.
  5. Перевірити не лише основні ключі (що складаються з одного слова), але й дво-, три- та чотирислівні ключові словосполучення.
  6. Знайти довгі ключові словосполучення з низьким рівнем конкуренції.
  7. Визначити ключові слова, за якими сайт конкурентів займає місця поміж 10 найперших результатів пошуку. Виявити відсутні у вас ключі.
  8. Пропрацювати ключові слова та словосполучення не тільки в текстах блогу, а й у заголовках.
  9. Провести аудит сайту, щоб дізнатися, які сторінки сайту необхідно доопрацювати для кращого ранжування в пошукових системах.

У мережі є багато корисних SEO-інструментів. Ділимося найпопулярнішими.

KeywordTool — використовує функцію автозаповнення Google і генерує сотні близько пов’язаних ключових 83 мовами. Знайдені пошукові запити будуть релевантними для того ринку, для якого ви створюєте контент.

KWFinder — шукає найкращі ключі та створює аналітичні звіти за зворотними посиланнями та SERP.

Serpstat — платформа для SEO-аудиту. З її допомогою можна проаналізувати свій сайт і сайт конкурента, порівняти кількість ключових слів.

Ahrefs — відстежує зворотні посилання конкурентів, шукає цитований контент у вибраній ніші. Може перевірити та виправити посилання, що не працюють, та скласти огляд ефективних сторінок.

SpyFu — SEO-інструмент для аналізу сайту конкурентів. Покаже, які рекламні кампанії запускають конкуренти в Google Ads.

SEOWorkers — дозволяє ввести URL будь-якого сайту та згенерувати звіт з базовою SEO-аналітикою про ресурс.

Google Trends — відстежує тренди та провідні запити, дає уявлення про SEO-тенденції в будь-якій бізнес-ніші.

Якісний унікальний контент допомагає ефективно втілювати діджитал-стратегію. А комплексний підхід у його підготовці — одне з найважливіших завдань контент-маркетингу. Якщо ви бажаєте замовити тексти для діджітал-розміщення — напишіть нам. Фахівці MixDigital знають, як створити контент для вашого бренду.

 

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Сервіси
    Step by step: як провести аудит реклами у Facebook

    Маркетологи та рекламодавці, що розміщують рекламу у Facebook, уважно відстежують результати кампаній на щоденній чи щотижневій основі. У цьому допомагає...

    25 Листопада, 2021
    Сервіси
    Аналіз конкурентів як частина продукту digital медіа стратегії

    Digital медіа стратегія – це план просування, спрямований на досягнення маркетингових завдань бренду в інтернеті. Він ґрунтується на даних аналізу...

    18 Листопада, 2021
    Сервіси
    Наздогнати без порушення правил: як влаштовано ремаркетинг фармпрепаратів

    Реклама ліків — одне з найскладніших завдань, маркетологи фармкомпаній працюють в умовах обмежень. Якщо в будь-якій іншій галузі треба стежити...

    13 Квiтня, 2021