Основні якості Digital Media стратегії — гнучкість та адаптивність
Стратегія — це завжди інструкція з досягнення цілей. Коли готується Digital Media стратегія, важливо вивчити цільову аудиторію та активність конкурентів,...
Стратегія — це завжди інструкція з досягнення цілей. Коли готується Digital Media стратегія, важливо вивчити цільову аудиторію та активність конкурентів,...
Деякі показники в рекламі здаються непотрібними, водночас важливість інших — переоцінена. Коли знаєш потреби, можна обрати відповідну метрику, й не...
Замовляєте піцу в улюблених ресторанах і купуєте хліб в супермаркеті. Не забули, що один із головних складників такої випічки —...
Criteo – це міжнародна рекламна платформа з різними можливостями для таргетингу, залучення та утримання аудиторії. Commerce Audiences або комерційні аудиторії Criteo...
У цій статті ми розповімо про важливі кроки в платному просуванні мобільних додатків. Є безліч платформ для просування додатків. Найбільш...
Display & Video 360 – це поєднання сервісів DoubleClick Bid Manager, Менеджер кампаній, Креативна студія та Центр аудиторій. Цей інструмент призначений...
Банерна реклама – це один з найпопулярніших видів реклами в digital. Щодня користувач стикається з графічними зображеннями, що містять анімовані,...