Сервіси

Ремаркетинг і його види

MixDigital Team
22 Січень, 2020

Ремаркетинг — це тип таргетингу, при якому рекламні оголошення показуються користувачам, які раніше відвідували сайт рекламодавця. Він дозволяє створювати списки користувачів, які виконали або не виконали на сайті певні дії.

Ремаркетинг налаштовується в залежності від цілей digital стратегії: збільшити кількість продажів на сайті, кількість реєстрацій (лідів), підвищити впізнаваність або запам’ятовуваність бренду.

Стандартний ремаркетинг

Стандартний ремаркетинг — показ рекламних повідомлень користувачам, які відвідали сайт рекламодавця і не зробили цільових дій.

Приклад: користувач зайшов на сторінку вебінару, але не зареєструвався. За допомогою налаштованої кампанії по ремаркетингу можна нагадати йому про реєстрацію на будь-яких інших сайтах або в додатках, які він відвідує.

Динамічний ремаркетинг

Динамічний або товарний ремаркетинг дозволяє автоматично, на основі фіда даних (файл з інформацією про товар: назва, опис, ціна, сторінка на сайті, посилання на зображення та інші характеристики) показувати користувачеві ті товари, які він раніше переглядав на сайті рекламодавця. Даний вид ремаркетингу дозволяє продавати як основні товари, якими цікавився користувач, так і супутні, які можуть бути йому цікаві.

Приклад: користувач відвідав інтернет-магазин електроніки та переглянув різні телевізори. Після цього він покинув сайт і не купив жоден із запропонованих варіантів. Динамічний ремаркетинг “наздоганяє” користувача рекламою з товарами, які він переглядав, мотивуючи зробити покупку.

Пошуковий ремаркетинг

Пошуковий ремаркетинг дозволяє додавати списки ремаркетингу в пошукові кампанії та коригувати на них ставки в залежності від цілей. Таким чином користувачам, які вже відвідували сайт реклама буде показуватися на позиціях в пошуку Google вище, що може вплинути на їх вибір. Пошуковий ремаркетинг дозволяє створювати персоналізовані оголошення та пропонувати знижки тим користувачам, які не вчинили покупку при першому відвідуванні сайту.

Приклад: користувач ввів в пошуку “купити квартиру в києві” і перейшов на сайт нерухомості, але не зробив ніякої цільової дії. Через деякий час він знову скористався пошуком і ввів “купити квартиру”. З першого запиту вже відомо, що він хоче купити квартиру в Києві. Пошуковий ремаркетинг дозволяє показати користувачеві релевантне його потребі оголошення.

Ремаркетинг для відеокампаній

Ремаркетинг для відеокампаній дозволяє показувати рекламу користувачам, які раніше дивилися відео або відвідували канал на YouTube в інших розділах YouTube, на сайтах і у відеороликах, а також в додатках.

Приклад: користувач переглянув ролик на YouTube, після запускається реклама по ремаркетингу в контекстно-медійній мережі Google, знаючи, що він вже цікавиться продуктом і з більшою ймовірністю готовий його купити.

Як налаштувати ремаркетинг

Багато спеціалістів стикаються з ситуацією, коли реклама показується незацікавленим користувачам. Наприклад, користувач зайшов на сайт та вийшов, тому ще не знайшов того, що шукав. Але він вже потрапив у списки ремаркетингу. Тобто йому буде показуватися реклама, яка не буде спонукати його здійснити покупку. Ще одна ситуація — це коли користувач вже купив товар, але йому продовжує показуватися реклама.

Щоб уникнути подібних ситуацій важливо правильно та поетапно налаштувати ремаркетинг. База для ремаркетингу збирається двома способами:

  1. За допомогою тегу ремаркетингу Google Ads. перший крок — це встановлення тегу ремаркетингу на сайті. Наступний крок — налаштування аудиторій. Третій — ремаркетингова рекламна кампанія.
  2. За допомогою стандартного коду відстеження Google Analytics. Для цього активуємо збір даних для ремаркетингу в Google Analytics. Після чого зв’язуємо обидва акаунти гугл. Далі також налаштовуємо аудиторію та ремаркетингову кампанію.

Можна використовувати одразу обидва способи, завдяки чому стане більше можливостей для таргетингу. Так, Google Analytics використовує наступні дані для визначення аудиторії: цілі та конверсії, які здійснив користувач, гео- та демографічні дані, дату першої сесії, джерело трафіку.

Ретаргетинг та ремаркетинг — в чому різниця?

І ремаркетинг і ретаргетинг — це технології, що дозволяють наздогнати користувача, який заходив на сайт, але не здійснив цільову дію. Для ретаргетингу використовують тільки сайти з рекламної мережі Яндекс. Налаштування ретаргетингу — це також прив’язка акаунтів  системи аналітики та рекламного кабінету.

Відмінність полягає в тому, що ремаркетинг — це технологія Google Ads, а ретаргетинг — Яндекс.Дірект. Відповідно, відрізняються можливості та формати оголошень.

Є й інші способи комунікувати з аудиторією, яка вже знайома з брендом або продуктом. Одним з них є Customer Match – таргетинг за списками електронних адрес або мобільних телефонів. В рекламні акаунти завантажуються раніше зібрані списки. За ним відбувається таргетинг. Це гарна можливість показати рекламне повідомлення користувачам, які перебувають на нижньому етапі воронки продажів і з більшою ймовірністю здійснять цільову дію.

Приклад: був налаштований конвертований ланцюжок листів, який по ряду причин не спрацював для адресата. Користувач перестав відкривати листи або відписався від розсилки. Таргетинг за списками електронних адрес або мобільних телефонів дозволяє нагадувати про бренд користувачам, які відкрили лист, але не зробили цільову дію. Адреси активних клієнтів варто виключити з розсилки, для того, щоб не витрачати бюджет.

Крім роботи з самою базою для ремаркетингу можна використовувати таргетинг на схожі аудиторії або, так звані, Look-a-like аудиторії. Це означає, що система, в якій налаштовуються рекламні кампанії, самостійно підбирає аудиторію. Таргетинг відбувається на аудиторію схожу за поведінковими патернами та на ту, яка відвідувала сайт і здійснювала цільові дії.

Все зводиться до того, що важливо продумати стратегію спілкування з аудиторією на вашому сайті. Однією з ефективних складових стратегії являється ремаркетинг. Він потрібен для того, щоб з усього об’єму відвідувачів сайту виділити окрему аудиторію. контакт з цією аудиторію повинен розв’язувати сформовані маркетингові задачі. Перевага в тому, що списки ремаркетингу можуть взаємодіяти між собою.

Ремаркетинг дозволяє підтримувати контакт з користувачами, повертати їх на сайт та мотивувати здійснити цільову дію. Він також дозволяє підвищити продажі, впізнаваність бренду, позитивно вплинути на коефіцієнт конверсій та окупність рекламних кампаній.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Сервіси
    Як залучити нових клієнтів, використовуючи повну воронку YouTube?

    Майданчик YouTube — це величезне поле можливостей для реклами та один з найпотужніших інструментів маркетингу на сьогодні. Вебінар “YouTube Full...

    7 Вересня, 2023
    Сервіси
    Як тексти допомагають продавати: контент-маркетинг для бренду

    Унікальна торгова пропозиція, конкурентна перевага, адекватне ціноутворення — важливі деталі маркетингової стратегії. Але все це не має сенсу, якщо клієнт...

    12 Лютого, 2022
    Сервіси
    Step by step: як провести аудит реклами у Facebook

    Маркетологи та рекламодавці, що розміщують рекламу у Facebook, уважно відстежують результати кампаній на щоденній чи щотижневій основі. У цьому допомагає...

    25 Листопада, 2021