Більше 200 каналів просування і їх форм існує в digital середовищі. Звичайно, вибір залежить від комунікаційної стратегії компанії. Ми вирішили полегшити вам завдання і виділили основні, без яких точно не обійтися.
Сайт
Це може бути як окремий сайт продукту, так і цілісний майданчик компанії. Часто містить детальний опис категорій, інтерактивні елементи й несе функцію ком’юніті.
Особливості:
- детальний опис товару або послуги;
- застосовується як посадкова сторінка при платному просуванні;
- для гарної відвідуваності важливо використовувати підтримку через платні сервіси.
Соціальні мережі, месенджери
Мається на увазі ведення спільноти, таргетовану рекламу, промо пости і рекламні пости у лідерів думок. Вони простіші, ніж сайт, оскільки мають вбудовані інструменти для просування.
Особливості:
- гнучкі налаштування таргетингу;
- можливість донести інформацію до обраної цільової аудиторії;
- регулярне оновлення контенту;
- активна робота по взаємодії з користувачами.
Контекстна реклама
Вже не просто текстові оголошення поруч із результатами пошукової видачі. Це потужний інструмент, що дозволяє достукатися до потенційних клієнтів. Сьогодні вважається найбільш конверсійним каналом для просування в digital.
Особливості:
- підходить для перформанс кампаній, простий формат реклами;
- не потрібно залучати фахівців з продакшену креативів;
- не підходить для підтримки іміджу.
Медійна реклама
Орієнтована на візуальне сприйняття цільовою аудиторією. Може включати текст, банери і відео. Найбільш охватний вид реклами.
Особливості:
- велике охоплення аудиторії;
- інтерактивність;
- різноманітні механізми таргетингу;
- залучення вузькопрофільних фахівців.
SEO
Підвищує позиції сайту в результатах видачі пошукових систем. Просування передбачає конкретне рішення задач користувачів.
Особливості:
- довгостроковий ефект;
- клопітка робота над виведенням сайту в топ, органічний пошук систем;
- довго, дорого і складно вимірюється.
Ви можете вибрати один або два канали, а можете використовувати комплекс з п’яти. Чим більше інструментів буде задіяно, тим більше завдань можна вирішити за допомогою digital.
Ми використовуємо всі перераховані вище канали та знаємо, що ще на етапі розробки стратегії важливо узгодити ключові показники ефективності. За ними буде оцінюватися ефективність кожного каналу і інструменту. Наприклад: кліки на банери, перегляди відео на сайті, лайки і коментарі в групі бренду в соціальних мережах. Але це вже тема для наступної статті. Якщо виникли питання, пишіть нам. З радістю відповімо. Доступні по всіх каналах.