Новини

Від зупинки кампаній до перевиконання плану: як ми в MixDigital впорались із 2022

MixDigital Team
29 Грудня, 2022

“Ми зупиняємо всі кампанії”, — перше робоче повідомлення в чаті 24 лютого. Ми не знали, що буде далі — з людьми, компанією, країною. Не знали, проте робили все, що від нас залежить. Як люди — берегли своє життя та хвилювались за близьких. Як громадяни й громадянки України — донатили, волонтерили, допомагали одне одному. А як команда однієї з найкращих агенцій країни ми мали втриматися на плаву.

Кампанії зупинені. Платежі застигли. Всі ми — в укриттях, в дорозі, на постах чергування й волонтерства. Ми вчились швидко змінювати плани, опановували нові навички, шукали клієнтів за кордоном. І до кінця цього року підходимо з чудовими результатами. Попри війну, всупереч обстрілам, задля кращого майбутнього.

Вже традиційно ділимось результатами року MixDigital.

Як ми ставали на ноги завдяки клієнтам

В березні 2022 року ми поступово оговтувалися. Хтось їхав за кордон, хтось — активно займався волонтерством, хтось тримав варту на блокпостах. Попри все почали проводити зустрічі онлайн, комунікувати з нашими клієнтами. Наш рестарт почався з 5 активних клієнтів. Не зупиняли рекламні кампанії жодного місяця “Укрпошта”, “Твій сімейний лікар”, МХП, Philip Morris (IQOS). Ще у березні ми поспілкувались із першими двома клієнтами про те, як працювати у воєнний час.

Ми давно планували виходити на міжнародний ринок, а у березні зрозуміли — тепер життєво необхідно акумулювати всі ресурси для пошуку іноземних клієнтів. Ми опановували нові інструменти пошуку на зовсім нових ринках. І вже у травні побачили перші результати своїх зусиль, мали 4 іноземних клієнти з різних категорій: туризм, музичні інструменти, IT продукти та сервіси, фарма. Це були клієнти з різних країн і навіть континентів (США, Німеччина, Англія).

Червень став переломним моментом в активізації українського бізнесу. Одними з перших в digital повернулись клієнти фармацевтичного сектору. Ми почали планувати та запускати пошукові кампанії, які згодом масштабувались у постійну роботу зі сформованим попитом і продовжуються досі.

Деякі компанії отримали фінансову підтримку своїх материнських іноземних офісів, влітку почали запускати медійні кампанії, спрямовані на збільшення знання, впізнаваності та лояльності до брендів.

У вересні ми зрозуміли, що впораємось із будь-якими викликами. Тоді мали понад 40 активних клієнтів (9 з яких — закордонні). Ми відкрили для себе досвід в нових бізнес-нішах і напрямках: дизайнерські бюро, послуги з організації весіль, нішева органічна косметика, онлайн-знайомства та криптовалютні проєкти.

Ми вели переговори й досі спілкуємось з клієнтами з Центральної та Західної Азії (Казахстан, Узбекистан, Вірменія), з Африки (Кот-д‘Івуар), Південної Америки (Бразилія, Аргентина), Північної Америки (США, Канада), з Індії та Австралії. Переважна більшість клієнтів — країни Європи (Латвія, Литва, Естонія, Німеччина, Франція, Польща, Словаччина, Австрія, Чехія).

Як MixDigital брала участь у розвитку ринку

У червні наша агенція відмітила 9 років роботи. І на дев’ятий рік ми №1 в категорії Media, 2 — Data & Analytics і 5 — Performance в рейтингу IAB Україна.
Ми вважаємо, що ринок важливо підтримувати й розвивати, тож зайняли активну позицію в IAB Україна. Експерти нашої агенції є в кожному комітеті, а керівник компанії віднедавна став членом правління IAB та заступником голови комітету стандартів.

Ми та наші клієнти регулярно брали участь в опитуваннях від IAB про стан ринку. Готували огляди ринку й аудиторії, як-от наші звіти про міграцію влітку та за пів року, або ж аналіз настроїв українців під час війни. Ми опановували нові інструменти, розбирались в Google Analytics 4 та Brand Lift від Criteo

Як наші співробітники працювали та волонтерили у 2022

На початку повномасштабного вторгнення ми опинились хто де. Частина команди прямувала у Буковель ввечері 23 лютого, та й так і залишилась на Прикарпатті. Хтось переживав наступ росії в Києві та області. Хтось виїхав за кордон, а хтось — досі тримається на окупованій території. Ми хвилювались одне за одного, обмінювались новинами в загальному чаті й зідзвонювались щодня. Саме тоді організували щоранкові стендапи для обміну робочими новинами, а ще й щовечірні зустрічі — для спілкування. У 2022 у нас не було обмежень по часу роботи, не було фіксованого графіку, немає й досі. Ми завжди на зв‘язку, коли маємо змогу. Якщо хтось із команди випадає з роботи — колеги підхоплюють задачі.

Наші співробітники долучались до волонтерського фонду “Благодійний фонд Сергія Притули”, вступали до ТрО, висвітлювали війну в українських та міжнародних медіа, плели маскувальні сітки, готували їжу для ЗСУ та для внутрішніх переселенців. В колаборації з іншими агенціями ми координували та розміщували рекламні кампанії, спрямовані на інформаційний спротив та висвітлення подій в Україні.

Ми безплатно консультуємо та надаємо послуги декільком благодійним фондам. Після виходу на стабільні фінансові показники ми вирішили надавати постійну фінансову допомогу фондам у розмірі 10% від прибутку компанії.

Влітку ми передали меблі для облаштування однієї з військових частин — А4398, комп’ютерну техніку для військової школи “Боривітер” та одного з волонтерських проєктів.

Серед співробітників раз на місяць, на честь днів народження збираємо донати, які направляємо до різних фондів. Ми постійно підтримуємо ЗСУ: медичний Добровольчий Батальйон “Госпітальєри”, долучались до зборів на мінометний пікап військовим на Луганський напрямок, збирали на дрони, тепловізори, EcoFlow для підрозділів, у складі яких воюють друзі наших колег. Допомагаємо дітям в зоні бойових дій та тимчасово переселеним родинам; притулкам для тварин, які залишились без фінансування (“Котомістечко”, Kyiv Animal Rescue Group); фонду UAMIND, на підтримку висвітлення у світі подій в Україні; фонду паліативної допомоги “ЛаВіта”.

Рік позаду. Що далі?

Ми готові до різних викликів. Відкриті вакансії дозволять опрацювати ще більше проєктів, а велика частка іноземних клієнтів допомагає триматися навіть у складні часи. Наступного року ми плануємо співпрацювати зі ще більшою кількістю клієнтів — як українських, так і з-за кордону.

Ми досі тривожимось одне за одного, досі пишемо в чаті “зникла електрика, шукаю вайфай”, або “у нас сьогодні гучно, зустріч пропущу”. Але попри все ми маємо ці зустрічі. Ми маємо наш власний офіс незламності з генератором і старлінком. Маємо клієнтів, нові кампанії й виклики, нових співробітників, плани й проєкти на майбутнє. Та головне — ми живі й здорові.

Ми й досі не знаємо, що на нас чекає у 2023. Але ми впораємось.

 

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини