Інструменти

Як ефективно використовувати DV360

MixDigital Team
16 Вересня, 2020

Display & Video 360 – це поєднання сервісів DoubleClick Bid Manager, Менеджер кампаній, Креативна студія та Центр аудиторій. Цей інструмент призначений для розробки креативів та управління ними, систематизації та використання даних про аудиторії, пошуку та придбання інвентарю, а також планування, оптимізації та оцінки ефективності кампаній.

Детальніше про призначення інструменту ви можете дізнатися із довідки Google.

Для кого підходить Display & Video 360

  • Для тих, у кого є креативна команда для розробки нестандартних механік комунікацій з користувачами, персоналізований підхід до цільової аудиторії.
  • Для тих, хто працює з аналітикою і хоче вийти за межі стандартної роботи з аудиторіями. А також, для тих, кому необхідний потужний інструмент для аналізу та сегментації аудиторії.
  • Для тих, хто при великих медійних бюджетах не хоче, щоб користувачі бачили одну й ту саму рекламу багато разів (Cross Platform & Cross Device контроль частоти контенту).

Ключові можливості Display & Video 360

  • Прямі угоди з власниками сайтів при покупці реклами.
  • Доступ до десятків бірж реклами та більш ніж мільярду сайтів.
  • Запуск банерної, нативної, аудіо- та відеореклами, в тому числі на YouTube. А також, реклами в Gmail та просування мобільних додатків.
  • Аудиторії від Google, можливість обирати власні дані та використовувати дані треті сторонніх постачальників. Велика кількість різноманітних сегментів аудиторії та можливість створювати кастомні аудиторії.
  • Використання технології машинного навчання Google та просунуті алгоритми оптимізації, які дозволяють досягати поставлених цілей: побудову знання про бренд, товар чи послугу та формування попиту; оптимізація під покази у видимій області екрану або перегляди відео; залучення цільового трафіку на сайт або в додаток; оптимізація під кліки або встановлення додатків; збільшення кількості продажів, лідів або інших цільових дій; оптимізація під конверсії.
  • Крос-девайс для розширення цільової аудиторії.
  • Поєднання всіх медійних розміщень в одному інтерфейсі для більш гнучкого управління бюджетом.
  • Дозволяє проводити глибокий аналіз ефективності рекламних кампаній, отримувати інсайти щодо цільової аудиторії, висувати та перевіряти гіпотези для покращення результатів рекламної кампанії.

Система DV360 доповнює можливості Google Ads. Тоді в чому перевага DV360? На наш погляд є три основні переваги інструменту.

Перша перевага – детальне опрацювання аудиторій

Є можливість налаштувати більш точний таргетинг у порівнянні з Google Ads, Це відбувається шляхом покупки даних на сторонніх майданчиках (3rd party data). У Display & Video 360 відкривається можливість створювати та управляти групами аудиторій. Наприклад, можна створити єдину аудиторію на основі декількох власних та сторонніх списків аудиторій, а також списків аудиторій за інтересами та аудиторій зацікавлених покупців. Ще однією унікальною можливістю являється First-party data. Це налаштування дозволяє створити аудиторію двома способами:

  • На основі дій в кампанії (покази, кліки, конверсії) або виключивши користувачів з урахуванням кількості показаних їм оголошень (частота).
  • На основі дій на сайті або в додатку.

В системі доступна можливість аналізу профілю аудиторії. Тобто ви можете проаналізувати вашу аудиторію на основі усіх доступних 1rd Party Audiences та 3rd Party Audiences, а також аудиторій Google та сформувати їх в окремі групи.

Друга перевага – модуль “Креативи” DV360

Модуль “Креативи” – місце для завантаження, створення та управління креативами. В систему можна завантажувати стандартні креативи: Display, Video, In-App Ads, Native, Rich media, Audio. А також data-driven, які основані на тригерному сценарії.

Data-driven креативи – це реклама для показу якої аналізується інформація про відвідувача сайту, його інтересах та поведінці. DV360 дає можливість персоналізувати елементи реклами у режимі реального часу відповідно до аудиторії та оточення. Елементи креативів можуть бути статичними та динамічними (Змінюються при виконанні певних тригерів).

Як це працює? Розглянемо на прикладах.

Приклад 1. Припустимо, що ви продаєте котячий та собачий корм. Візьмемо дві аудиторії: любителі котів та любителі собак.

За допомогою спеціальних тригерів для data-driven креативів ми можемо показувати креатив з зображенням котів для любителів котів та креатив з зображенням собак для любителів собак.

Приклад 2. Припустимо, що у вас туристична агенція. Ви вирішили пропонувати путівки користувачам, які шукають де відпочити найближчими вихідними. наприклад, користувач А хоче піднятися на Еверест, користувач В цікавиться відпочинком на морі, а користувач С планує активно провести вихідні. за допомогою data-driven креативів були розроблені креативи індивідуально для кожного користувача, відповідно до його інтересів. Після чого користувачу А показався креатив з пропозицією піднятися в гори та підкорити вершини Евересту. Користувачу В показався креатив з пропозицією відпочити на морі, а користувач С побачив пропозиції для активного відпочинку.

Такі стратегії дозволяють зробити креативи для вашого бізнесу більш релевантними, індивідуальними для кожного користувача. Це також скорочує час на оптимізацію кампанії та дозволяє бізнесу легко керувати великим масивом креативів.

Третя перевага DV360 – Storytelling

Storytelling – формат для створення історії з різними форматами та розмірами оголошень. Це розширений аналог формату Video Ad Sequencing в Google Ads. Він дозволяє виключити необхідність створення складних списків ремаркетингу. Переваги формату Storytelling у порівнянні з Video Ad Sequencing.

  • можливість комбінувати відео та банери для показу оголошень;
  • є вбудовані рішення на основі інформації про дії користувачів.

У DV360 є ще багато переваг та можливостей для ефективної роботи в digital на побудову знання, формування попиту та збільшення продаж. Якщо хочете дізнатися більше – пишіть нам!

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Інструменти

    Реклама на Smart TV — сформувати знання та досягнути нової аудиторії

    З початку 2021 року у світі було продано 98,3 млн телевізорів Smart TV. Проти попереднього року, ринок зріс на 6,8%....

    19 Серпня, 2021
    Інструменти

    MixDigital TradeDesk — сполучний місток в програматик

    Інвентар топових українських сайтів, пряма закупівля, автоматизована звітність. Які ще переваги MixDigital TradeDesk, які можливості відкриває платформа та чи підійде...

    21 Травня, 2021
    Інструменти

    Як оплатити рекламу на Facebook

    Якщо ви зіткнулися з рекламним кабінетом facebook вперше, виникає багато питань не тільки щодо налаштування кампанії, але й щодо оплати....

    12 Травня, 2021