Новини

Топ українських рекламодавців: Квітень 2023

30 Травня, 2023
Top advertisers April 2023

Ми проаналізували активність провідних рекламодавців та категорій у digital сфері протягом квітня 2023 року. Ми зіставивили ці дані з попереднім місяцем та аналогічним періодом 2022 року, скориставшись інструментом Gemius AdReal.

І ось наші спостереження, якими хочемо поділитися з вами.

Топ-25 галузей за рекламними контактами

image1.pngimage9.png

image8.png

В топ-3 за кількістю показів, як і у минулий місяць і торік, незмінно тримаються категорії рітейлу, фармпрепаратів, онлайн-казино та ставок з незначним коливанням показників. Також до топ-5 увійшли онлайн-сервіси та сфера книг і преси.

Категорія тютюнових виробів, яка була одним з лідерів у минулі місяці, втратила значний обсяг комунікації через обмеження в рекламі, що набули чинності з 31 березня.

У квітні 2022 року в топ-3 входили такі категорії, як рітейл (з великою перевагою), книги та преса, і сервіси для бізнесу. Серед категорій, що найбільше наростили свою активність, виділялись продукти для тварин, освіта та супер/гіпермаркети. За рік обсяги комунікації брендів усіх топових категорій зросли майже на 59%.

Топ-25 галузей за реальними користувачами

image4.png

image11.png

image10.png

Що стосується даних по обсягу аудиторії, якій була показана реклама, у квітні 2023 топ-3 категорій співпадає з лідерами в рейтингу за кількістю показів. Додатково у п’ятірку потрапили категорії гіпер/супермаркети та мобільний зв’язок, які комунікують з великою аудиторією, але з меншою частотою.

Загалом, за рік аудиторія, на яку таргетуються рекламодавці, значно зросла. Найбільший рівень зростання – серед брендів категорій рітейл, фарма, онлайн-сервіси. А в категоріях онлайн-казино/ставки та агрокультура дещо зменшилась.

Топ-25 брендів за рекламними контактами

image5.png

image2.png

image6.png

У квітні 2023 року, як і у березні, лідерами серед брендів за кількістю рекламних показів стали Rozetka (яка помітно збільшила свої обсяги), Cosmolot та Automarket.co.ua. На четвертому та п’ятому місцях з’явилися OLX та Eobuv, з показниками, що перевищують попередній місяць на 32% та 42% відповідно.

У квітні, на відміну від березня, до топ-25 увійшло більше брендів у сфері fashion та beauty рітейлу. Порівняно з квітнем 2022 року, топ-10 брендів майже повністю змінилися, а обсяги показів зросли на 32%.

Топ-25 сайтів за рекламними контактами

image7.pngimage3.png

Щодо кількості показів на рекламних майданчиках, лідером залишається YouTube. На другому місці olx.ua, як лідер з банерної реклами, на третьому — ukr.net, що витіснив Facebook на сходинку нижче.

Таким чином, у квітні 2023 року відзначаємо зростання активності більшості провідних категорій та брендів, хоча зміни в порівнянні з березнем незначні.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини