Ми проаналізували та порівняли активність топових рекламодавців у digital за березень 2023, лютий 2023 та березень 2022. Для цього ми використовували інструмент Gemius AdReal.
Для порівняння, це показники лютого 2023:
Яка категорія рекламодавців лідирує у березні 2023?
У березні 2023 лідирує категорія рітейл. Показники цього року приблизно вдвічі вищі, ніж у березні 2022, та вищі, ніж у лютому 2023.
Топ-3 категорії: рітейл, фармпрепарати й онлайн-казино та ставки продовжили нарощувати медіа присутність та утримали лідерські позиції за обсягами рекламних показів у березні 2023.
9 з 10 категорій, які були в топ-10 у лютому, збільшили свою медійну присутність у березні.
Найбільші обсяги показів у лідера категорії рітейл — Rozetka, мають такі бренди: Samsung Galaxy, Purina, Bosch, Tefal, Philips та ZTE.
Для порівняння, ось показники лютого 2023:
Охоплення аудиторії у березні 2023
Якщо порівнювати дані за обсягом аудиторії, якій була показана реклама у березні 2023 та 2022 роках, ми бачимо ріст показників в середньому на 90%.
Єдина категорія серед топ-25, у якої зменшилось охоплення аудиторії в березні 2023 – це онлайн-казино та ставки, хоча зменшення незначне: 5%.
Топ-3 категорії за обсягом охопленої аудиторії збігаються з топ-3 за обсягом рекламних показів: рітейл, фармпрепарати, онлайн-казино та ставки.
Загальне охоплення аудиторії зросло на 11% у березні 2023 порівняно з лютим 2023, навіть у тих категоріях, які збільшили кількість показів. Рітейл, як категорія-лідер, зріс лише на 1%.
Для порівняння: показники лютого 2023:
А ось як виглядав топ-25 рекламодавців у березні 2022:
Лідері серед брендів березня 2023
Серед 25 брендів, які найчастіше використовували медійну рекламу, трійка лідерів не змінилася – це Rozetka, Automarket та Cosmolot.
Хоча у лютому 2023 спостерігався спад обсягів у порівнянні з січнем 2023 (детальніше за посиланням), у березні 2023 показники знову виросли на 24%.
Rozetka зберегла лідерство, а Cosmolot піднявся вище за Automarket та опинився на другому місці. ASUS, Eobuv та Answear випередили Allo, MOYO та Melbet і увійшли в топ-10 за об’ємом рекламних показів в березні 2023.
У порівнянні з березнем 2022, перші 10 брендів кардинально змінились, а обсяги показів збільшились приблизно на 35%.
Показники по рекламним майданчикам березня 2023
За кількістю показів реклами серед майданчиків YouTube залишається лідером зі значним відривом, далі — olx.ua (лідер за розміщенням банерної реклами), на третьому місці — Facebook.
Отже, у березні 2023 року ринок digital реклами продовжує поступово нарощувати активність. Сталими залишаються перелік найактивніших категорій — рітейл, фармпрепарати, онлайн-казино та ставки, а також перелік найактивніших брендів — Rozetka, Automarket та Cosmolot.