Новини

Топ рекламодавців: Березень 2023

24 Квiтня, 2023
Топ рекламодателей Украины в марте 2023

Ми проаналізували та порівняли активність топових рекламодавців у digital за березень 2023, лютий 2023 та березень 2022. Для цього ми використовували інструмент Gemius AdReal.

Топ рекламодателей март 2023

Для порівняння, це показники лютого 2023:

Топ рекламодателей март 2023

Яка категорія рекламодавців лідирує у березні 2023?

У березні 2023 лідирує категорія рітейл. Показники цього року приблизно вдвічі вищі, ніж у березні 2022, та вищі, ніж у лютому 2023.

Топ-3 категорії: рітейл, фармпрепарати й онлайн-казино та ставки продовжили нарощувати медіа присутність та утримали лідерські позиції за обсягами рекламних показів у березні 2023.

9 з 10 категорій, які були в топ-10 у лютому, збільшили свою медійну присутність у березні.

Найбільші обсяги показів у лідера категорії рітейл — Rozetka, мають такі бренди: Samsung Galaxy, Purina, Bosch, Tefal, Philips та ZTE.

Топ рекламодателей март 2023

Для порівняння, ось показники лютого 2023:

Топ рекламодателей март 2023

Охоплення аудиторії у березні 2023

Якщо порівнювати дані за обсягом аудиторії, якій була показана реклама у березні 2023 та 2022 роках, ми бачимо ріст показників в середньому на 90%.

Єдина категорія серед топ-25, у якої зменшилось охоплення аудиторії в березні 2023 – це онлайн-казино та ставки, хоча зменшення незначне: 5%.

Топ-3 категорії за обсягом охопленої аудиторії збігаються з топ-3 за обсягом рекламних показів: рітейл, фармпрепарати, онлайн-казино та ставки.

Загальне охоплення аудиторії зросло на 11% у березні 2023 порівняно з лютим 2023, навіть у тих категоріях, які збільшили кількість показів. Рітейл, як категорія-лідер, зріс лише на 1%.

Топ рекламодателей март 2023

Для порівняння: показники лютого 2023:

Топ рекламодателей март 2023

А ось як виглядав топ-25 рекламодавців у березні 2022:

Топ рекламодателей март 2023

Лідері серед брендів березня 2023

Серед 25 брендів, які найчастіше використовували медійну рекламу, трійка лідерів не змінилася – це Rozetka, Automarket та Cosmolot.

Хоча у лютому 2023 спостерігався спад обсягів у порівнянні з січнем 2023 (детальніше за посиланням), у березні 2023 показники знову виросли на 24%.

Rozetka зберегла лідерство, а Cosmolot піднявся вище за Automarket та опинився на другому місці. ASUS, Eobuv та Answear випередили Allo, MOYO та Melbet і увійшли в топ-10 за об’ємом рекламних показів в березні 2023.

У порівнянні з березнем 2022, перші 10 брендів кардинально змінились, а обсяги показів збільшились приблизно на 35%.

Показники по рекламним майданчикам березня 2023

За кількістю показів реклами серед майданчиків YouTube залишається лідером зі значним відривом, далі — olx.ua (лідер за розміщенням банерної реклами), на третьому місці — Facebook.

Топ рекламодателей и каналов март 2023

Отже, у березні 2023 року ринок digital реклами продовжує поступово нарощувати активність. Сталими залишаються перелік найактивніших категорій — рітейл, фармпрепарати, онлайн-казино та ставки, а також перелік найактивніших брендів — Rozetka, Automarket та Cosmolot.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини