Новини

Рейтинг рекламодавців за червень 2023 від MixDigital

Anna Zagrodska
25 Липня, 2023

Уже традиційно кожного місяця ми аналізуємо активність топових рекладавців та категорій у digital-середовищі. Цього разу ділимося з вами статистикою за червень 2023 року та порівнюємо дані за попередній місяць та червень 2022 року. Аналіз був проведений за допомогою інструменту моніторингу рекламної активності у digital  Gemius AdReal.

Топ-25 категорій за рекламними контактами

У червні 2023 року відмічається значне просідання рекламної активності більшості категорії порівняно з попереднім місяцем та червнем 2022, коли спостерігалося відновлення рекламної активності багатьох категорій після початку повномасштабного вторгнення . На першому місці зі значним відривом залишається рітейл, але загалом топ-5 категорій змінився — в червні сюди потрапили книги та преса, освіта, відеоігри та закриває п’ятірку категорія фармпрепаратів, загальна кількість рекламних контактів якої зменшилася більше ніж у три рази, що ймовірно пов’язано з просіданням попиту у літній період на деякі групи лікарських засобів.

 

Топ-5 категорій за реальними користувачами 

Топ-5 за кількістю унікальних користувачів, що бачили рекламу, практично співпадає з топом за кількістю рекламних контактів. У червні відмічається значне зменшення кількості користувачів, якій була показана реклама порівняно з травнем 2023-го. Всього медійну рекламу в червні 2023-го бачило лише 11 млн Інтернет-користувачів порівняно з 18 млн у попередньому місяці та червні 2022-го.

Топ-25 рекламодавців за рекламними контактами

Rozetka, лідер за кількістю рекламних показів минулих місяців, повернулась на перше місце у червні 2023-го, на другому місці – інтернет-магазин Eobuv, також у топ-5 потрапили Cosmolot, Automarket та Silpo. Практично усі лідери попереднього місяця знизили медійний тиск у червні 2023-го, порівняно з червнем 2022-го об’єми показів загалом серед лідерів теж дещо менші.

Топ-25 сайтів за рекламними показами  

YouTube став лідером серед рекламних майданчиків за показами як і відеореклами, так і банерної реклами. Головними майданчиками за кількістю показаної банерної реклами залишаються olx.ua, ukr.net та Facebook.

Таким чином, у червні 2023 року спостерігаємо значне просідання ринку digital реклами після достатньо високої активності рекламодавців від початку 2023 року, але прогнозуємо поступове відновлення рекламного ринку ближче до кінця літа.

 

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Новини
    Рейтинг рекламодавців за вересень 2023 від MixDigital

    Осінь розпочалась зі змін, активність категорій рекламодавців у вересні 2023 значно зросла порівняно з серпнем. Тож, ми готові представити детальний...

    26 Жовтня, 2023
    Новини
    Як минуло літо для ринку реклами? Аналітика від MixDigital

    Представляємо аналітику активності рекламодавців влітку 2023 року. Цього року найактивнішим літнім місяцем був червень з 1,28 млрд рекламних контактів, а...

    28 Вересня, 2023
    Новини
    Рейтинг рекламодавців за липень 2023 від MixDigital

    Як і кожного місяця, ми представляємо рейтинг найкращих рекламодавців. Тож пропонуємо вашій увазі звіт про активність рекламодавців у різних категоріях....

    25 Серпня, 2023