Новини

Лідери травня 2023: рейтинг рекламодавців від MixDigital

22 Червня, 2023

Ми продовжуємо ділитись статистикою рекламодавців. Презентуємо добірку лідерів травня 2023 року. Під час дослідження активностей провідних рекламодавців ми використовували інструмент Gemius AdReal. В аналізі ми порівнюємо дані травня 2023 з попереднім місяцем та травнем 2022 року. З топом українських рекламодавців в квітні 2023 ви можете ознайомитися в попередній статті нашого блогу.

Топ-25 галузей за рекламними контактами

У порівнянні з травнем минулого року у травні 2023 року обсяги рекламних показів топ-25 українських рекламодавців збільшились з 2,26 млрд до 2,96 млрд. Однак, медіа тиск в травні менший ніж у квітні (3,03 млрд рекламних показів). Топ-5 категорії в травні залишились ті самі, що і в минулому місяці: рітейл, фармпрепарати, онлайн-казино та ставки, книги та преса, маркетплейси та сайти оголошень. 

Найактивніші бренди у травні 2023 року: Cosmolot, OLX, Rozetka, Silpo, Automarket та JYSK.

Топ-25 галузей за реальними користувачами

Охоплення аудиторії топ-5 категоріями в травні 2023 зменшилось у порівнянні як з квітнем 2023 року, так із травнем 2022 року. Єдина категорія, у якої збільшилось охоплення аудиторії у травні 2023, – це онлайн-казино та ставки (з 7,3 млн до 7,5 млн реальних користувачів). Найбільше падіння охоплення в травні було у категорії маркетплейси та сайти оголошень (з 7,4 млн до 5,0 млн реальних користувачів).

Якщо порівнювати охоплення аудиторії в травні 2023 року з травнем 2022 року, то позитивну динаміку охоплень показали рітейл, фармпрепарати, онлайн-казино та ставки; негативну – книги та преса, маркетплейси та сайти оголошень.

Топ-25 брендів за рекламними контактами

Найпопулярнішим майданчиком для відеореклами в травні традиційно залишається YouTube. З великим відривом на другому місці – rezka.ag, на третьому місці – uakino.club. 

Лідер розміщення банерної реклами – olx.ua. Далі за кількістю рекламних контактів йдуть YouTube та ukr.net.

Facebook займає 4 місце за показами банерної реклами та 6 місце за розміщенням відеореклами. Скоріш за все, це повʼязано з неточністю моніторингу Gemius AdReal саме реклами на Facebook (реальні показники є вищими).

Отже, у травні 2023 року ринок digital реклами зменшився приблизно на 2% у порівнянні з квітнем 2023 року. Топ-5 найактивніших категорій у травні залишились ті самі, що і минулого місяця: рітейл, фармпрепарати, онлайн-казино та ставки, книги та преса, маркетплейси та сайти оголошень.  Найактивнішими брендами у травні 2023 року були Cosmolot, OLX, Rozetka, Silpo, Automarket та JYSK.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини