Інструменти

Комерційні аудиторії Criteo

MixDigital Team
3 Листопада, 2020

Criteo – це міжнародна рекламна платформа з різними можливостями для таргетингу, залучення та утримання аудиторії.

Commerce Audiences або комерційні аудиторії Criteo – це можливість отримати доступ до своєї ідеальної аудиторії, використовуючи ексклюзивні дані про купівельні наміри.

Найефективніші рекламні кампанії – це ті, які дозволяють комунікувати та показувати рекламу цільовим користувачам. Тобто, користувачам, які з високою ймовірністю зацікавляться вашим продуктом та здійснять цільову дію. Є багато programmatic систем, які дозволяють таргетуватися по соціально-демографічним даним користувачів, їх інтересах, поведінці, а також по ключовим словам та іншим характеристикам.

Criteo надає доступ до даних, які дозволяють таргетуватися на аудиторію з високим рівнем намірів. Що  це означає? Criteo дозволяє створити свою ідеальну аудиторію та таргетуватися на неї, комбінуючи різні варіанти:

  1. Продуктові категорії. Таргетинг на користувачів, які нещодавно переглядали, додавали у кошик або купували певні товари чи послуги онлайн в різноманітних нішах.
  2. Вподобання по брендах. Таргетинг на користувачів, які активно переглядають певні торгові марки в рітейлі, електронній або автомобільній нішах.
  3. Демографія. Таргетинг на користувачів на основі ймовірності купівлі товарів для чоловіків чи жінок та їх купівельні спроможності.

Наприклад, можна таргетуватися на:

  • Спортсменів: купують популярні бренди спортивного одягу та нещодавно переглянули або придбали товари для занять спортом або фітнесом.
  • Тих, хто купує люксові товари: жінки, які купують у елітних брендів та цікавляться дорогими сумками.
  • Майбутніх батьків: користувачі, які цікавляться дитячими товарами та аксесуарами.

Створювати свою цільову аудиторію за допомогою автоматизованої платформи Criteo просто. Дана платформа збирає дані про пошукову та купівельну поведінку у більше ніж 2 мільярдів онлайн-користувачів, які активно використовують Інтернет. Criteo бере до уваги мільярди різних подій, серед яких взаємодія з інтернет ЗМІ, відвідування сайтів та пошук товарів, встановлення додатків, онлайн транзакції та багато іншого.

Рекламна платформа Criteo допоможе досягти ваші KPI шляхом таргетингу на релевантні аудиторії.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Інструменти

    Реклама на Smart TV — сформувати знання та досягнути нової аудиторії

    З початку 2021 року у світі було продано 98,3 млн телевізорів Smart TV. Проти попереднього року, ринок зріс на 6,8%....

    19 Серпня, 2021
    Інструменти

    MixDigital TradeDesk — сполучний місток в програматик

    Інвентар топових українських сайтів, пряма закупівля, автоматизована звітність. Які ще переваги MixDigital TradeDesk, які можливості відкриває платформа та чи підійде...

    21 Травня, 2021
    Інструменти

    Як оплатити рекламу на Facebook

    Якщо ви зіткнулися з рекламним кабінетом facebook вперше, виникає багато питань не тільки щодо налаштування кампанії, але й щодо оплати....

    12 Травня, 2021