Інструменти

Комерційні аудиторії Criteo

MixDigital Team
3 Листопада, 2020

Criteo – це міжнародна рекламна платформа з різними можливостями для таргетингу, залучення та утримання аудиторії.

Commerce Audiences або комерційні аудиторії Criteo – це можливість отримати доступ до своєї ідеальної аудиторії, використовуючи ексклюзивні дані про купівельні наміри.

Найефективніші рекламні кампанії – це ті, які дозволяють комунікувати та показувати рекламу цільовим користувачам. Тобто, користувачам, які з високою ймовірністю зацікавляться вашим продуктом та здійснять цільову дію. Є багато programmatic систем, які дозволяють таргетуватися по соціально-демографічним даним користувачів, їх інтересах, поведінці, а також по ключовим словам та іншим характеристикам.

Criteo надає доступ до даних, які дозволяють таргетуватися на аудиторію з високим рівнем намірів. Що  це означає? Criteo дозволяє створити свою ідеальну аудиторію та таргетуватися на неї, комбінуючи різні варіанти:

  1. Продуктові категорії. Таргетинг на користувачів, які нещодавно переглядали, додавали у кошик або купували певні товари чи послуги онлайн в різноманітних нішах.
  2. Вподобання по брендах. Таргетинг на користувачів, які активно переглядають певні торгові марки в рітейлі, електронній або автомобільній нішах.
  3. Демографія. Таргетинг на користувачів на основі ймовірності купівлі товарів для чоловіків чи жінок та їх купівельні спроможності.

Наприклад, можна таргетуватися на:

  • Спортсменів: купують популярні бренди спортивного одягу та нещодавно переглянули або придбали товари для занять спортом або фітнесом.
  • Тих, хто купує люксові товари: жінки, які купують у елітних брендів та цікавляться дорогими сумками.
  • Майбутніх батьків: користувачі, які цікавляться дитячими товарами та аксесуарами.

Створювати свою цільову аудиторію за допомогою автоматизованої платформи Criteo просто. Дана платформа збирає дані про пошукову та купівельну поведінку у більше ніж 2 мільярдів онлайн-користувачів, які активно використовують Інтернет. Criteo бере до уваги мільярди різних подій, серед яких взаємодія з інтернет ЗМІ, відвідування сайтів та пошук товарів, встановлення додатків, онлайн транзакції та багато іншого.

Рекламна платформа Criteo допоможе досягти ваші KPI шляхом таргетингу на релевантні аудиторії.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Інструменти
    Нова аналітика: переваги Google Analytics 4

    Ми часто розповідаємо про важливість аналітики для бренду. У 2020 році агенція MixDigital посіла перше місце серед агенцій України в...

    3 Лютого, 2022
    Інструменти
    Huawei Ads: унікальні формати, можливості таргетингу та перше тестування з клієнтом

    А ви знали, що в Україні понад 4 мільйони активних користувачів мобільних пристроїв Huawei? Тепер можна охопити цю величезну аудиторію...

    24 Грудня, 2021
    Інструменти
    TOP-5 форматів реклами Google Ads: як вибирати, адаптувати та тестувати

    Коли ви розміщуєте банерну рекламу в медійній мережі, вам необхідно вибрати відповідний розмір зображення. Налаштування та оптимізація оголошень допоможе покращити...

    6 Грудня, 2021