У цій статті знайомимо вас з платформою Criteo, яка допоможе залучити та утримати користувачів онлайн. Це міжнародна рекламна платформа, вона дозволяє рітейлерам та брендам будь-якого масштабу збільшити онлайн продажі, кількість лідів та цільові дії на сайті чи в мобільному додатку.
Найбільш популярне рішення Criteo – розумний динамічний ремаркетинг, який дозволяє повернути користувачів на сайт, які так і не здійснили цільову дію. Середні показники збільшення ROAS – 13X.
Criteo в цифрах
- 30 офісів в 19 країнах;
- активні кампанії в 95 країнах;
- 2 700+ співробітників, 700+ в research & development;
- дані 2 млрд активних щомісячних покупців.
Можливості Criteo
- Прогнозування ставок: встановлюються в залежності від зацікавленості кожного покупця, ймовірності та цінності конверсії, та досягнення необхідного інвентарю.
- Система рекомендацій: продаж тих пропозицій, які користувач раніше не переглядав. Враховуються загальні звички користувача, а не тільки останні переглянуті або найпопулярніші товари.
- Dynamic Creative Optimization – система для динамічної оптимізації банерів на основі даних про користувача: кольори, кнопки, макети та інше.
- Universal Match – рішення Criteo, яке дозволяє поєднувати всю історію покупок та цільових дій користувачів на всіх пристроях.
На кожному етапі воронки користувача: awareness (обізнаність), consideration (розгляд) і conversion (конверсія) у Criteo є свої рішення.
1.Рішення criteo на побудову знання та обізнаності щодо продукту або бренду. Наразі знаходяться на етапі бета-тестування. Це охватні кампанії, а також кампанії на перегляди відео.
2.Для залучення нової аудиторії з великою ймовірністю покупки можна працювати з Commerce Audiences та Similar Audiences.
- Commerce Audiences – це залучення нової аудиторії на сайт, використовуючи 140+ доступних сегментів таргетингу. Дозволяє охопити людей, грунтуючись на їх купівельних вподобаннях. Реклама буде показуватися аудиторії, яка активно шукає товари з вашої категорії. Можна створити та таргетувати свою ідеальну аудиторію, комбінуючи продуктові категорії, вподобання щодо брендів та демографічні дані про користувачів.
- Similar Audiences – це побудова look-alike аудиторій на основі портретів клієнтів, які вже робили покупки. Алгоритми Criteo виявляють потенційних нових клієнтів, які схожі за характеристиками перегляду та покупок з вашими нещодавніми відвідувачами, показуючи персоналізовані оголошення.
3.Для роботи з аудиторією, яка вже відвідувала ваш сайт або додаток у Criteo є рішення – Dynamic Retargeting для Web та App:
- Dynamic Retargeting для Web дозволяє створити персоналізований банер на основі переглянутих товарів та вподобань користувача. Просунуті алгоритми штучного інтелекту показують вашу рекламу в правильному місці в необхідний час, враховуючи ймовірність конверсії.
- Dynamic Retargeting для App дозволяє: активувати користувачів, які ніколи не купували, мотивувати до повторної установки додатку тих, хто його видалив та залучити неактивних користувачів.
Criteo – це ефективне рішення для e-commerce та інших категорій бізнесу для досягнення KPI по збільшенню знання бренду, формування попиту та здійсненню цільових дій на сайті чи в мобільному додатку.