Інструменти

Платформа Criteo та її можливості

MixDigital Team
12 Червня, 2020

У цій статті знайомимо вас з платформою Criteo, яка допоможе залучити та утримати користувачів онлайн. Це міжнародна рекламна платформа, вона дозволяє рітейлерам та брендам будь-якого масштабу збільшити онлайн продажі, кількість лідів та цільові дії на сайті чи в мобільному додатку.

Найбільш популярне рішення Criteo – розумний динамічний ремаркетинг, який дозволяє повернути користувачів на сайт, які так і не здійснили цільову дію. Середні показники збільшення ROAS – 13X.

Criteo в цифрах

  • 30 офісів в 19 країнах;
  • активні кампанії в 95 країнах;
  • 2 700+ співробітників, 700+ в research & development;
  • дані 2 млрд активних щомісячних покупців.

Можливості Criteo

  • Прогнозування ставок: встановлюються в залежності від зацікавленості кожного покупця, ймовірності та цінності конверсії, та досягнення необхідного інвентарю.
  • Система рекомендацій: продаж тих пропозицій, які користувач раніше не переглядав. Враховуються загальні звички користувача, а не тільки останні переглянуті або найпопулярніші товари.
  • Dynamic Creative Optimization – система для динамічної оптимізації банерів на основі даних про користувача: кольори, кнопки, макети та інше.
  • Universal Match – рішення Criteo, яке дозволяє поєднувати всю історію покупок та цільових дій користувачів на всіх пристроях.

На кожному етапі воронки користувача: awareness (обізнаність), consideration (розгляд) і conversion (конверсія) у Criteo є свої рішення.

1.Рішення criteo на побудову знання та обізнаності щодо продукту або бренду. Наразі знаходяться на етапі бета-тестування. Це охватні кампанії, а також кампанії на перегляди відео.

2.Для залучення нової аудиторії з великою ймовірністю покупки можна працювати з Commerce Audiences та Similar Audiences.

  • Commerce Audiences – це залучення нової аудиторії на сайт, використовуючи 140+ доступних сегментів таргетингу. Дозволяє охопити людей, грунтуючись на їх купівельних вподобаннях. Реклама буде показуватися аудиторії, яка активно шукає товари з вашої категорії.  Можна створити та таргетувати свою ідеальну аудиторію, комбінуючи продуктові категорії, вподобання щодо брендів та демографічні дані про користувачів.
  • Similar Audiences – це побудова look-alike аудиторій на основі портретів клієнтів, які вже робили покупки. Алгоритми Criteo виявляють потенційних нових клієнтів, які схожі за характеристиками перегляду та покупок з вашими нещодавніми відвідувачами, показуючи персоналізовані оголошення.

3.Для роботи з аудиторією, яка вже відвідувала ваш сайт або додаток у Criteo є рішення – Dynamic Retargeting для Web та App:

  • Dynamic Retargeting для Web дозволяє створити персоналізований банер на основі переглянутих товарів та вподобань користувача. Просунуті алгоритми штучного інтелекту показують вашу рекламу в правильному місці в необхідний час, враховуючи ймовірність конверсії.
  • Dynamic Retargeting для App дозволяє: активувати користувачів, які ніколи не купували, мотивувати до повторної установки додатку тих, хто його видалив та залучити неактивних користувачів.

Criteo – це ефективне рішення для e-commerce та інших категорій бізнесу для досягнення KPI по збільшенню знання бренду, формування попиту та здійсненню цільових дій на сайті чи в мобільному додатку.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Інструменти

    Реклама на Smart TV — сформувати знання та досягнути нової аудиторії

    З початку 2021 року у світі було продано 98,3 млн телевізорів Smart TV. Проти попереднього року, ринок зріс на 6,8%....

    19 Серпня, 2021
    Інструменти

    MixDigital TradeDesk — сполучний місток в програматик

    Інвентар топових українських сайтів, пряма закупівля, автоматизована звітність. Які ще переваги MixDigital TradeDesk, які можливості відкриває платформа та чи підійде...

    21 Травня, 2021
    Інструменти

    Як оплатити рекламу на Facebook

    Якщо ви зіткнулися з рекламним кабінетом facebook вперше, виникає багато питань не тільки щодо налаштування кампанії, але й щодо оплати....

    12 Травня, 2021