Сервіси

Формати банерної реклами за стандартами IAB

MixDigital Team
31 Серпня, 2020

Банерна реклама – це один з найпопулярніших видів реклами в digital. Щодня користувач стикається з графічними зображеннями, що містять анімовані, статичні та відео елементи. Рекламодавці ретельно підбирають цільову аудиторію, таргетинги, креативи та тексти, щоб точно потрапити в ціль. Але, все це тільки після того, як чітко визначають мету запуску банерної реклами:

  • побудувати знання про компанію серед цільової аудиторії;
  • зміцнити імідж компанії;
  • повідомити цільову аудиторію про майбутні акції, заходи;
  • створити асоціацію між компанією і торговою маркою;
  • показати торгову пропозицію.

Для досягнення поставлених цілей рекомендується враховувати розмір банера, його наповнення, місце розміщення, клікабельність, а також актуальність інформації. У цій статті розповідаємо про формати банерної реклами за стандартами IAB.

Горизонтальний банер

Показується у верхній частині, внизу або посередині посадкової сторінки. Використання даного формату найкраще підходить для інформування аудиторії про майбутні заходи або акції.

Як правило, горизонтальний банер займає всю ширину посадкової сторінки.

Розміри half page (900 × 450 або 1800 × 900), Billboard (970 × 250), смартфон банер (300 × 50, 320 × 50).

Вертикальний банер

Найчастіше банер розташований в правому верхньому куті посадкової сторінки. Найкраще підходить для побудови знання про бренд, а також формування іміджу компанії.

Розміри 300х600, Portrait (300 × 1050), Skyscraper (160 × 600).

Tiles

Прямокутний або квадратний банер з фіксованим розміром по висоті і ширині. Формати tile розміщуються в залежності від верстки сайту, мають маленький або середній розмір. На одній сторінці може бути кілька банерів формату tile. Найчастіше банери використовують для побудови охоплення цільової аудиторії, збільшення знання про бренд.

Розміри premium (300х250), top (120х60).

Горизонтальний full-page

Рекламний банер, який покриває весь екран пристрою. Такий формат популярний для зображення rich media форматів (формати з інтерактивними елементами) і форматів interstitials (інтерактивний мобільний формат) на смартфонах, планшетах. Розміри full-page адаптуються під розмір пристрою.

Горизонтальні full-page банери краще працюють на побудову знання про бренд та впізнаваність.

Наростити та підтримувати знання набагато легше тим компаніям, які у своїй рекламі використовують інтерактивні елементи. Останні активуються від прямої участі користувача.

Використання горизонтальних банерів на прикладі кейсу Curtis.

Всі перераховані вище формати є адаптивними та коректно зображаються на будь-якому пристрої: desktop, мобільний телефон або планшет.

Вважається, що перша банерна реклама з’явилася в 1994 році з появою інтернету. Відтоді її використовують малий середній і великий бізнес. Від дрібних виробників до топових міжнародних корпорацій. Банерна реклама приносить відмінні результати. Головне правильно вибрати мету.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Сервіси
    Як тексти допомагають продавати: контент-маркетинг для бренду

    Унікальна торгова пропозиція, конкурентна перевага, адекватне ціноутворення — важливі деталі маркетингової стратегії. Але все це не має сенсу, якщо клієнт...

    12 Лютого, 2022
    Сервіси
    Step by step: як провести аудит реклами у Facebook

    Маркетологи та рекламодавці, що розміщують рекламу у Facebook, уважно відстежують результати кампаній на щоденній чи щотижневій основі. У цьому допомагає...

    25 Листопада, 2021
    Сервіси
    Аналіз конкурентів як частина продукту digital медіа стратегії

    Digital медіа стратегія – це план просування, спрямований на досягнення маркетингових завдань бренду в інтернеті. Він ґрунтується на даних аналізу...

    18 Листопада, 2021