Просування бренду Curtis

MixDigital Team
22 Жовтня, 2019

Curtis

Чай Curtis – це сучасний чай з унікальними яскравими смаками, зібраний на кращих плантаціях світу. Справжній подарунок шанувальникам листового чаю преміальної якості. Флагманський бренд в портфелі продуктів May company.

Виклик

Підвищити рівень знання бренду за допомогою display форматів і соціальних мереж.

Основні KPI

Максимальне охоплення цільової аудиторії.

Рішення

Основними охватними майданчиками для реалізації поставлених KPI були обрані: GDN і Facebook / Instagram. Велика увага була приділена креативу банерів. Для цього ми залучили наших партнерів по мережі Admixer – креативне агентство VIVID. Вони створили різноманіття якісних банерів, що залучають та промо постів. Для більш нативного рекламного повідомлення, ми залучили блогерів, які контактували з цільовою аудиторією в соціальних мережах, максимально цікаво і ненав’язливо розповідаючи про продукт.

Для додаткового охоплення ми використовували формат брендингу на топових інформаційних ресурсах з високою концентрацією цільової аудиторії: kino-teatr.ua, tv.ua, tochka.net bigmir.net, 1plus1.ua.

Результати

Перевиконання місячного охоплення більш ніж на 50%
1,66 млн – охоплення цільової аудиторії, на 38,4% вище планового
Середній CTR – 0,6%, що вище планового – 0,23%
Збільшили знання бренду серед цільової аудиторії на + 10%, серед всіх споживачів чаю на + 4%

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Display & Video 360 для реклами нерухомості: як охопити цільову й знизити вартість ліда

    Ми провели перфоманс-кампанію для одного з найбільших забудовників. Наш клієнт успішно вводить в експлуатацію об‘єкти житлової нерухомості, соціального призначення та...

    12 Жовтня, 2021

    Знизити вартість ліда за 3 місяці: рекламна кампанія для автодилера

    Наш клієнт — дилер автомобілів середнього та бізнес-класу. Розповідаємо, як ми залучали заявки на купівлю автомобілів Peugeot, Ford, Mitsubishi, BMW...

    8 Вересня, 2021

    Аудиторія змінюється, знання лишається: рекламна кампанія засобу від кольок

    Молоді батьки — не постійна цільова аудиторія. Спочатку у немовляти кольки, потім ріжуться зуби, а далі вже час і прикорм...

    25 Серпня, 2021