Просування бренду Curtis

MixDigital Team
22 Жовтня, 2019

Curtis

Чай Curtis – це сучасний чай з унікальними яскравими смаками, зібраний на кращих плантаціях світу. Справжній подарунок шанувальникам листового чаю преміальної якості. Флагманський бренд в портфелі продуктів May company.

Виклик

Підвищити рівень знання бренду за допомогою display форматів і соціальних мереж.

Основні KPI

Максимальне охоплення цільової аудиторії.

Рішення

Основними охватними майданчиками для реалізації поставлених KPI були обрані: GDN і Facebook / Instagram. Велика увага була приділена креативу банерів. Для цього ми залучили наших партнерів по мережі Admixer – креативне агентство VIVID. Вони створили різноманіття якісних банерів, що залучають та промо постів. Для більш нативного рекламного повідомлення, ми залучили блогерів, які контактували з цільовою аудиторією в соціальних мережах, максимально цікаво і ненав’язливо розповідаючи про продукт.

Для додаткового охоплення ми використовували формат брендингу на топових інформаційних ресурсах з високою концентрацією цільової аудиторії: kino-teatr.ua, tv.ua, tochka.net bigmir.net, 1plus1.ua.

Результати

Перевиконання місячного охоплення більш ніж на 50%
1,66 млн – охоплення цільової аудиторії, на 38,4% вище планового
Середній CTR – 0,6%, що вище планового – 0,23%
Збільшили знання бренду серед цільової аудиторії на + 10%, серед всіх споживачів чаю на + 4%

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Як просувати медичну реформу: кампанія “Твій сімейний лікар”

    З 2018 року в Україні розпочалася медреформа, яка перетворила колишніх “дільничих” у первинну ланку медичної допомоги (ПМД). Її ядром стали...

    10 Травня, 2022
    Як знизити CPL удвічі для клієнта в категорії “інфобізнес та трейдинг”: кейс Gerchik&Co

    Gerchik&Co — міжнародний бренд, інфобізнес, який надає послуги навчання і торгівлі на біржі. Клієнт має 5 основних продуктів: навчання трейдингу...

    26 Квiтня, 2022
    Case Engystol
    Як рекламувати противірусний засіб в умовах невизначеності: кейс Heel

    Engystol — препарат компанії Heel для комплексного лікування грипу та інших вірусних захворювань. Він з‘явився наприкінці 30-х років ХХ століття,...

    2 Листопада, 2021