Комплексний підхід до відстеження й покращення бізнес показників для сервісу доставки продуктів

MixDigital Team
16 Листопада, 2022

Cooker — український сервіс швидкої доставки продуктів, який запустили у 2020 році в Києві. Основне УТП — доставка протягом 15 хвилин. Платформа має свою кур‘єрську службу та понад 6000 позицій в асортименті.

Бізнес-задача клієнта: збільшити обсяги продажів зі збереженням рентабельності інвестицій.

Ситуація на старті проєкту: реалізовано відстеження Enhanced Ecommerce на ресурсі Universal Google Analytics. Кількість транзакцій в GA відрізняється на 15-20% від фактичних транзакцій в CRM системі. Відсутнє відстеження користувачів за маркетинговою воронкою продажів. Планується запуск додатку.

Цілі:

  • Мінімізація розбіжності даних у CRM та Google Analytics.
  • Оптимізація сайту та шляху користувача до здійснення транзакції.
  • Налаштування відстеження у новому додатку клієнта.
  • Вимірювання впливу медійних активностей на транзакції.

Аудит та аналіз системи

  • На початковому етапі ми провели детальний аудит налаштувань Google Analytics відповідно до DAPS (Digital Analytics Performance Score). Система Digital Analytics Performance Score використовується для аналізу роботи системи. Оцінка залежить від трьох основних аспектів налаштування системи: config (оцінює загальний доступ до даних), utility (оцінює організацію та планування облікового запису в розрізі зручності його використання), accuracy (оцінює чистоту даних).
  • За розбіжністю кількості транзакцій у CRM системі та Google Analytics ми провели аналіз та знайшли проблему: перевищення допустимого розміру хіта (> 8192 bytes). Проблема виникала, коли у кошику було багато продуктів. Для розв’язання проблеми ми розробили Custom JavaScript у Google Tag Manager, який дозволив скоротити сам хіт при виході за можливий розмір.
  • Провели комплексне доналаштування системи аналітики, цілей та тегів відстеження.

Додаткові налаштування

Провели кілька A/B тестувань за допомогою Google Optimize, націлених на оптимізацію коефіцієнта конверсій та зменшення відвалів користувачів на різних етапах воронки до здійснення транзакції.

Що ми впровадили в Google Analytics 4: 

  1. Налаштували потоки даних для сайту та додатку.
  2. Провели налаштування ресурсу відповідно до DAPS.
  3. Налаштували всі потрібні івенти.
  4. Створили декілька типів Custom Report для швидкого та зручного аналізу.

Налаштування зв‘язків між додатками та GA4

Після підготовки потоків даних треба, щоб самі дані потрапили сюди, тому ми мали “подружити” додатки з GA4.

Послідовність робіт:

  • Впровадження Firebase SDK для отримання базової статистики та подій “з коробки”.
  • Налаштування рекомендованих подій Enhanced ecommerce. 
  • Інтеграція Firebase Dynamic Links, яка дозволяє використовувати єдине посадкове посилання на різних платформах та враховувати факт встановлення додатка у користувачів.
  • Впровадження SDK рекламних систем (Facebook SDK & iAd SDK) для зображення статистики в кабінетах.

Також ми налаштували автоматичний звіт з усіх рекламних активностей у Looker Studio. За допомогою цього звіту можна швидко, зручно та якісно аналізувати всі рекламні кампанії.

Розробили Custom Report, за допомогою якого змогли оцінити внесок медійної реклами в подальші транзакції. Для реалізації звіту використовували Campaign Manager, який відстежував усі медійні активності. У Google BigQuery збирали параметри користувачів User ID із Google Analytics або CRM-системи клієнта та Campaign Manager.

Оцінка конверсій

Було сформовано дві когорти користувачів:

  1. Ті, хто бачив медійні кампанії.
  2. Ті, хто не бачив медійні активності. Порівнюючи ці дві когорти можна сказати, що користувачі, які бачили медійну рекламу, значно частіше здійснювали конверсію.

Результати роботи:

  • Коректно та повністю налаштований збір для кожної платформи в одному місці.
  • Відстежуються не тільки транзакції через коректно налаштований Enhanced ecommerce, а й відстеження макро- та мікро- взаємодії користувачів.
  • Налаштовано відстеження мобільного додатку. А також інтегровані Facebook SDK та iAd Framework.
  • Проведено A/B тестування щодо оптимізації різних елементів сайту з метою підвищення коефіцієнта конверсії.
  • Налаштовані автоматичні звіти, за допомогою яких можна аналізувати як цілісну картину з продажу, так і окремі рекламні розміщення.
  • Розроблено звіт щодо впливу медійних активностей на продаж, за допомогою якого можна оцінювати як ефективність медійних кампаній загалом, так і окремі кампанії.

 

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини