Різний вік, одна ціль: як ми просували супозиторії від молочниці

MixDigital Team
22 Вересня, 2022

Ми просували супозиторії від молочниці, бренд нашого клієнта, фармацевтичної компанії. Ринок висококонкурентний. На момент початку рекламної кампанії на ринку були представлені два лідери. Вони підтримували активну комунікацію в діджитал і на ТБ. Наш клієнт запускав нову форму препарату.

Розповідаємо про цілі рекламної кампанії, розподіл аудиторії, обрані інструменти та результати.

Мета кампанії й вибір каналів

Наша рекламна кампанія була націлена на побудову знання поміж цільової аудиторії, збільшення частки продажів в упаковках і збільшення частки продажів у своїй категорії (безрецептурні препарати місцевого застосування від молочниці). Діджитал-канал дозволяв покрити 93% цільової аудиторії.

Основний профіль цільової аудиторії — жінки 18-45 років. Після аналізу профілів споживачів і покупців ми визначили, що аудиторія жінок до 25 років — споживачки, але не покупці препарату. Враховуючи цілі комунікації з нарощування продажів, ми рекомендували звузити ядро цільової аудиторії до 25-45 років. Ці сегменти — основні покупці в категорії. Ми рекомендували розділити комунікацію за віковими групами: 25-34 і 35-45 років. Ці сегменти мають різні інтереси в діджитал-середовищі. При аналізі конкурентів ми виявили, що велику частку їхніх діджитал-проявів складають OLV-комунікації. Саме тому ми використали помітні формати комунікацій.

При аналізі сезонності комунікацій конкурентів виявили, що друга половина літа була вільною. Це створило додаткові можливості для перемикання уваги з конкурентів. Понад ⅔ пошукових запитів, пов‘язаних з медичною тематикою надходить з мобільних пристроїв (згідно з даними Google Україна). Наша цільова аудиторія також має високий рівень проникнення мобайлу (понад 94%). Тому ми рекомендували використовувати мобільні формати.

Формати й етапи рекламної кампанії

Ми запустили 5 креативів (відеоролики, тривалістю 20 секунд і 6 секунд), які відповідали інтересам різних вікових груп і ситуаціям споживання.

Період рекламної кампанії в Digital для побудови знання був з червня по вересень. Робота зі сформованим попитом проводилась до кінця року.

Для досягнення цілей клієнта зі зростання знання препарату і формування попиту для зростання продажів ми зосередились на етапах Awareness і Acquisition. Ми підібрали оптимальний спліт відео- і банерних форматів в DV360, Facebook Ads і MixDigital.TradeDesk. Для роботи зі сформованим попитом додатково запустили пошукову рекламу в Google Ads.

Тривалість кампанії та таргетинги

Активна медійна підтримка тривала 4 місяці. Перші 2 місяці основне охоплення будували, використовуючи відеорекламу In-stream на YouTube для формування знання повним переглядом ролика. А відео в Facebook Ads використали для розширення охоплення й залучення користувачів, яких не охопили на YouTube.

Для Facebook запускали 6-секундний ролик з обов‘язковим доповненням титрів і показів лого бренду в перші 3 секунди відео, оскільки аудиторія Facebook рідше переглядає ролики до кінця (на відміну від YouTube) і, згідно з дослідженням Nielsen та Facebook ~47% результатів відео кампанія досягає в перші 3 секунди.

З третього місяця формат In-stream замінили на Bumper Ads для закріплення знання з нижчою вартістю цільового охоплення.

Також, щоб добудувати знання з дешевшим CPR (вартість охоплення) використовували банерну рекламу протягом чотирьох місяців в DV360 та помітні формати Multipannel, Halfscreen і In-App Banner в MixDigital.TradeDesk.

Пошукова кампанія в Google Ads тривала протягом семи місяців, щоб працювати зі сформованим попитом, який зростав шляхом медійної активності, враховуючи “довгий хвіст” впливу медіа. Також протягом цього періоду працював ремаркетинг в MixDigital.TradeDesk з форматом Multipannel, щоб додатково комунікувати із зацікавленою аудиторією.
Brand LiftТаргетинги для медійної активності ми підібрали, виходячи з портрета цільової аудиторії та розділення, залежно від креативів. Це дозволило персоналізувати рекламу, зробити її такою, що залучає та запам‘ятовується. Таргетувались за статтю, віком, інтересами ЦА, категоріями сайтів і розміщувались на прямих майданчиках з високою концентрацією цільової аудиторії.

Для контролю потрапляння в ЦА, якості показів і аналізу загальної частоти й перетинання аудиторії використовували Campaign Manager. Також за допомогою даного інструменту відстежували ефективність рекламної кампанії за PostClick, PostView і Cross-Device по досягненню цільових дій на сайті: клік на кнопку “ціна” й “мапа аптек”. Це дозволило краще оцінити вплив медіареклами на конверсії на сайти й коригувати розміщення для досягнення більш релевантної ЦА.

Налаштування Brand Lift дослідження на YouTube дозволило оцінити вплив рекламної кампанії на зростання запам‘ятовуваності бренду залежно від креативів в розрізі сегментів ЦА.

Результати рекламної кампанії:

  • Зростання частки продажів в упаковках з 8% до 15%.
  • Зростання кількості продажів в упаковках на 40%.
  • 55 мільйонів рекламних показів.
  • 93% охоплення цільової аудиторії на частоті 7,3.
  • Зростання запам‘ятовуваності реклами за результатами Brand Lift дослідження поміж охопленої аудиторії склало 96% відносно контрольної групи.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Комплексний підхід до відстеження й покращення бізнес показників для сервісу доставки продуктів

    Cooker — український сервіс швидкої доставки продуктів, який запустили у 2020 році в Києві. Основне УТП — доставка протягом 15...

    16 Листопада, 2022
    Генерація лідів для B2B: кейс SaaS продукту для агрокомпаній

    Ми працювали із SaaS продуктом для сільськогосподарських компаній: GPS системою для трактора та системою автоматичного керування на основі смартфонів. Маркетингові...

    21 Жовтня, 2022
    Як побудувати й утримати знання FMCG-продукту: кейс Flint

    Flint — це пшенично-житні сухарики з яскравим смаком. Бренд вже понад 20 років на ринку солоних снеків, увесь цей час...

    4 Серпня, 2022