Генерація лідів для B2B: кейс SaaS продукту для агрокомпаній

MixDigital Team
21 Жовтня, 2022

Ми працювали із SaaS продуктом для сільськогосподарських компаній: GPS системою для трактора та системою автоматичного керування на основі смартфонів.

Маркетингові цілі: отримати кваліфікованих потенційних клієнтів на нових ринках: Німеччина, Італія, Австрія, Іспанія, Греція, Польща, Франція, Португалія, Швейцарія, Ірландія, Нідерланди, Литва, Словенія та Південна Африка.

Цілі рекламної кампанії: 

  • Привести релевантний трафік на сайт.
  • Знайти країни та сегменти аудиторій для таргетингу з найвищим коефіцієнтом конверсії. 
  • Збільшити кількість кваліфікованих лідів

Період рекламної кампанії: 

Липень — Грудень 2021

Підхід до розміщення: 

Збільшення релевантного вебтрафіку, який міг перетворитися на потенційних клієнтів, було найважливішим для вимірювання нашого успіху. Отже, нашим першим кроком було перевірити та налаштувати веб аналітику та трекінг конверсій на шляху користувача.

Також ми налаштували:

  • Інтеграцію між CRM та Google Analytics для оцінки якості ліда.
  • Імпорт витрат на рекламу Facebook до Google Analytics


Looker Studio Dashboard допоміг зібрати всі дані в одному місці та отримати чіткі відповіді щодо покращення та оптимізації кампаній.

Наступним кроком був вибір джерел трафіку, які могли б допомогти досягти цілей клієнта. Ми аналізували портрет цільової аудиторії та пошукові запити в Google. Це дозволило обрати відповідні канали для нашої кампанії.

Наша команда запустила кампанії в Google та у Facebook.

В Google Ads ми налаштували

  • Брендові, категорійні та конкурентні пошукові кампанії.
  • Smart Display та Discovery кампанії для побудови знання серед нових користувачів. 
  • Ремаркетингові кампанії для повернення цільової аудиторії з метою стимулювати залишити заявку на сайті

У Facebook Ads були налаштовані:

  • Конверсійні та лідген кампанії на look-a-like аудиторію — схожу за поведінковими патернами на наявний список клієнтів.
  • Ремаркетинг кампанії на відвідувачів сайту, аудиторію з CRM, на підписників Facebook сторінки та на користувачів, які взаємодіяли з публікаціями.

Останнім кроком був аналіз й оптимізація рекламних кампаній. Ми проводили A/B тестування, для оптимізації креативів, щоб знайти найкращу комбінацію ключових меседжів і таргетингів для досягнення найбільшої кількості кліків та конверсій.

Результати кампанії:

  • За пів року рекламної кампанії ми залучили понад 120 000 відвідувачів на сайт клієнта, отримали більше ніж 3 000 лідів, 900 з яких були кваліфікованими.
  • Від початку кампанії до кінця ми вдвічі знизили CPC шляхом постійного тестування та оптимізації.
  • Коефіцієнт конверсії зріс на 50%, а CPL знизився більш ніж на 65%.
Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Комплексний підхід до відстеження й покращення бізнес показників для сервісу доставки продуктів

    Cooker — український сервіс швидкої доставки продуктів, який запустили у 2020 році в Києві. Основне УТП — доставка протягом 15...

    16 Листопада, 2022
    Різний вік, одна ціль: як ми просували супозиторії від молочниці

    Ми просували супозиторії від молочниці, бренд нашого клієнта, фармацевтичної компанії. Ринок висококонкурентний. На момент початку рекламної кампанії на ринку були...

    22 Вересня, 2022
    Як побудувати й утримати знання FMCG-продукту: кейс Flint

    Flint — це пшенично-житні сухарики з яскравим смаком. Бренд вже понад 20 років на ринку солоних снеків, увесь цей час...

    4 Серпня, 2022