Запуск сервісу в Казахстані

MixDigital Team
9 Серпня, 2019

Anytime

Сервіс щохвилинної оренди авто в Казахстані.

Виклик

Просування мобільного додатка.

Основні KPI

Кількість установок програми та CPI.

Рішення

Запустили просування мобільних додатків в основних системах: Google Ads, Display & Video 360, Яндекс.Директ і Facebook Ads. Це дозволило нам проаналізувати, де ми отримуємо найдешевший інсталл і реєстрацію всередині програми. На основі цих даних ми корегували бюджети, орієнтуючись на найбільш ефективні інструменти.

Результат

25,9 тис. установок
8,5 тис. установок на IOS
17,4 тис. установок на Android
0,3 $ – CPI

Результати за 4 місяці рекламної активності.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Display & Video 360 для реклами нерухомості: як охопити цільову й знизити вартість ліда

    Ми провели перфоманс-кампанію для одного з найбільших забудовників. Наш клієнт успішно вводить в експлуатацію об‘єкти житлової нерухомості, соціального призначення та...

    12 Жовтня, 2021

    Знизити вартість ліда за 3 місяці: рекламна кампанія для автодилера

    Наш клієнт — дилер автомобілів середнього та бізнес-класу. Розповідаємо, як ми залучали заявки на купівлю автомобілів Peugeot, Ford, Mitsubishi, BMW...

    8 Вересня, 2021

    Аудиторія змінюється, знання лишається: рекламна кампанія засобу від кольок

    Молоді батьки — не постійна цільова аудиторія. Спочатку у немовляти кольки, потім ріжуться зуби, а далі вже час і прикорм...

    25 Серпня, 2021