Просування сервісу оренди автомобілів

MixDigital Team
9 Серпня, 2019

Мета проєкту:

Запустити нову послугу похвилинної оренди автомобілів, поінформувати цільову аудиторію про послугу, розповісти про УТП і конкурентні переваги. Сформувати потребу в послузі для нової аудиторії та завоювати частку ринку за рахунок конкурентів.

Цілі кампанії:

Отримати 30 000 установок за 3 місяці.

CPI — 0,25$.

Розробити стратегію утримання клієнтів.

Рішення:

Кампанія ґрунтувалась на змішаній маркетинговій стратегії з використанням Google Ads та DV360. Щоб не втратити жодну з груп потенційних користувачів, ми орієнтувалися на юзерів смартфонів IOS та Android. Ми сегментували цільову аудиторію за інтересами, поведінкою, місцезнаходженням та іншими критеріями. Крім того, ми аналізували поведінку користувачів у застосунку, щоб створювати списки для просування, ремаркетингу й таргетингу на look-alike аудиторії.

Щоб досягти KPI клієнта та бажаних результатів, ми:

  • проаналізували розмір аудиторних груп;
  • порівняли галузеві бенчмарки та бенчмарки MixDigital.

Ми також налаштували синхронізацію між AppsFlyer, DV360 та Google Ads і відслідковували:

  • установки застосунку;
  • активність застосунку;
  • збір даних аудиторії.

На основі користувальницької воронки фахівці створили ефективну структуру в DV360 та Google Ads. Ми сегментували користувачів і створили рекламні концепції для кожного сегмента з унікальною торговою пропозицією та конкурентною перевагою.

Під час кампанії експерти MixDigital працювали з різними стратегіями ставок. Спочатку оптимізували кампанію під завантаження. Збираючи дані, ми використовували оптимізацію задля цілей “повна реєстрація” та “купівля”.

Аби переконатися, що ми працюємо з найефективнішими групами аудиторії та релевантним контентом, особливу увагу ми приділили етапу тестування. Протестували різні концепції реклами, виключили нерелевантні місця розміщення, канали, типи пристроїв та операційні системи. У результаті ми оптимізували кампанію та досягли KPI клієнта.

Результати:

Ми отримали понад 33 000 завантажень застосунку. Середній CPI становив 0.22$.

Протягом 30 днів до нас повернулися 25% клієнтів, а протягом 90 днів — 20% клієнтів.

Ми підвищили впізнаваність бренду, створили органічний попит та сформували базу активних користувачів.

Аби скористатися сервісом оренди, потрібно було відповідати певним критеріям: вік — понад 21 рік, наявність посвідчення водія та достатньо грошей на банківському рахунку для застави за автомобіль. Ці умови значно звузили цільову аудиторію. Саме тому тридцятиденний коефіцієнт утримання був відносно низьким для індустрії мобільних застосунків. Проте 80% зареєстрованих клієнтів стабільно продовжують використовувати застосунок нашого клієнта.

 

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Як просувати медичну реформу: кампанія “Твій сімейний лікар”

    З 2018 року в Україні розпочалася медреформа, яка перетворила колишніх “дільничих” у первинну ланку медичної допомоги (ПМД). Її ядром стали...

    10 Травня, 2022
    Як знизити CPL удвічі для клієнта в категорії “інфобізнес та трейдинг”: кейс Gerchik&Co

    Gerchik&Co — міжнародний бренд, інфобізнес, який надає послуги навчання і торгівлі на біржі. Клієнт має 5 основних продуктів: навчання трейдингу...

    26 Квiтня, 2022
    Case Engystol
    Як рекламувати противірусний засіб в умовах невизначеності: кейс Heel

    Engystol — препарат компанії Heel для комплексного лікування грипу та інших вірусних захворювань. Він з‘явився наприкінці 30-х років ХХ століття,...

    2 Листопада, 2021