СушиЯ
Мережа ресторанів японської кухні.
Виклик
Побудувати знання серед ЦА і мотивувати спробувати нове меню.
Основні KPI
Охоплення та цільова дія – отримання промокоду на сайті.
Рішення
Ми запропонували комплекс інструментів і форматів. З урахуванням тренда споживання відео-контенту на YouTube, запропонували комбінацію оголошень In-Stream (25-секундні ролики, що можна пропустити з оптимізацією на перегляди) і Bumper Ads (6-секундні ролики, які не можна пропустити для охоплення).
Щоб добудувати знання з більш дешевим CPTR, вибрали банерну рекламу. Використовували розміщення в мережі AdMixer TradeDesk з помітними нестандартними банерами Catfish і мультипанельне розміщення набору стандартних банерів на десктопі і мобільних пристроях.
Паралельно налаштували банерну рекламу в медійній мережі Google з оптимізацією під вчинення конверсій. Для додаткової комунікації з ЦА, за допомогою різних форматів, використовували просування в Facebook і Instagram: відео, банери в стрічці новин і Stories на основі фіда даних.
Результат
21 млн. показів
3,5 млн. охоплення
53 000 кліків
13 000 конверсій
Вдалося досягти на 30% більше конверсій в рамках бюджету кампанії.
Знизили CPTR і охопили понад 3,5 млн. користувачів, перевищивши планові показники на 30%.