Просування нового меню

MixDigital Team
14 Серпня, 2019

СушиЯ

Мережа ресторанів японської кухні.

Виклик

Побудувати знання серед ЦА і мотивувати спробувати нове меню.

Основні KPI

Охоплення та цільова дія – отримання промокоду на сайті.

Рішення

Ми запропонували комплекс інструментів і форматів. З урахуванням тренда споживання відео-контенту на YouTube, запропонували комбінацію оголошень In-Stream (25-секундні ролики, що можна пропустити з оптимізацією на перегляди) і Bumper Ads (6-секундні ролики, які не можна пропустити для охоплення).

Щоб добудувати знання з більш дешевим CPTR, вибрали банерну рекламу. Використовували розміщення в мережі AdMixer TradeDesk з помітними нестандартними банерами Catfish і мультипанельне розміщення набору стандартних банерів на десктопі і мобільних пристроях.

Паралельно налаштували банерну рекламу в медійній мережі Google з оптимізацією під вчинення конверсій. Для додаткової комунікації з ЦА, за допомогою різних форматів, використовували просування в Facebook і Instagram: відео, банери в стрічці новин і Stories на основі фіда даних.

Результат

21 млн. показів
3,5 млн. охоплення
53 000 кліків
13 000 конверсій

Вдалося досягти на 30% більше конверсій в рамках бюджету кампанії.
Знизили CPTR і охопили понад 3,5 млн. користувачів, перевищивши планові показники на 30%.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Як просувати медичну реформу: кампанія “Твій сімейний лікар”

    З 2018 року в Україні розпочалася медреформа, яка перетворила колишніх “дільничих” у первинну ланку медичної допомоги (ПМД). Її ядром стали...

    10 Травня, 2022
    Як знизити CPL удвічі для клієнта в категорії “інфобізнес та трейдинг”: кейс Gerchik&Co

    Gerchik&Co — міжнародний бренд, інфобізнес, який надає послуги навчання і торгівлі на біржі. Клієнт має 5 основних продуктів: навчання трейдингу...

    26 Квiтня, 2022
    Case Engystol
    Як рекламувати противірусний засіб в умовах невизначеності: кейс Heel

    Engystol — препарат компанії Heel для комплексного лікування грипу та інших вірусних захворювань. Він з‘явився наприкінці 30-х років ХХ століття,...

    2 Листопада, 2021