Просування нового меню

MixDigital Team
14 Серпня, 2019

СушиЯ

Мережа ресторанів японської кухні.

Виклик

Побудувати знання серед ЦА і мотивувати спробувати нове меню.

Основні KPI

Охоплення та цільова дія – отримання промокоду на сайті.

Рішення

Ми запропонували комплекс інструментів і форматів. З урахуванням тренда споживання відео-контенту на YouTube, запропонували комбінацію оголошень In-Stream (25-секундні ролики, що можна пропустити з оптимізацією на перегляди) і Bumper Ads (6-секундні ролики, які не можна пропустити для охоплення).

Щоб добудувати знання з більш дешевим CPTR, вибрали банерну рекламу. Використовували розміщення в мережі AdMixer TradeDesk з помітними нестандартними банерами Catfish і мультипанельне розміщення набору стандартних банерів на десктопі і мобільних пристроях.

Паралельно налаштували банерну рекламу в медійній мережі Google з оптимізацією під вчинення конверсій. Для додаткової комунікації з ЦА, за допомогою різних форматів, використовували просування в Facebook і Instagram: відео, банери в стрічці новин і Stories на основі фіда даних.

Результат

21 млн. показів
3,5 млн. охоплення
53 000 кліків
13 000 конверсій

Вдалося досягти на 30% більше конверсій в рамках бюджету кампанії.
Знизили CPTR і охопили понад 3,5 млн. користувачів, перевищивши планові показники на 30%.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Збільшення продажів (+400% ROAS) для онлайн-магазину товарів для тварин у Великобританії на Shopify

    Клієнт Новий онлайн-магазин товарів для домашніх тварин, що виходить на конкурентний ринок Великобританії. Бренд маловідомий, сайт відвідує не більше 100...

    29 Липня, 2024
    Комплексний підхід до відстеження й покращення бізнес показників для сервісу доставки продуктів

    Cooker — український сервіс швидкої доставки продуктів, який запустили у 2020 році в Києві. Основне УТП — доставка протягом 15...

    16 Листопада, 2022
    Генерація лідів для B2B: кейс SaaS продукту для агрокомпаній

    Ми працювали із SaaS продуктом для сільськогосподарських компаній: GPS системою для трактора та системою автоматичного керування на основі смартфонів. Маркетингові...

    21 Жовтня, 2022