Просування нового меню

MixDigital Team
14 Серпня, 2019

СушиЯ

Мережа ресторанів японської кухні.

Виклик

Побудувати знання серед ЦА і мотивувати спробувати нове меню.

Основні KPI

Охоплення та цільова дія – отримання промокоду на сайті.

Рішення

Ми запропонували комплекс інструментів і форматів. З урахуванням тренда споживання відео-контенту на YouTube, запропонували комбінацію оголошень In-Stream (25-секундні ролики, що можна пропустити з оптимізацією на перегляди) і Bumper Ads (6-секундні ролики, які не можна пропустити для охоплення).

Щоб добудувати знання з більш дешевим CPTR, вибрали банерну рекламу. Використовували розміщення в мережі AdMixer TradeDesk з помітними нестандартними банерами Catfish і мультипанельне розміщення набору стандартних банерів на десктопі і мобільних пристроях.

Паралельно налаштували банерну рекламу в медійній мережі Google з оптимізацією під вчинення конверсій. Для додаткової комунікації з ЦА, за допомогою різних форматів, використовували просування в Facebook і Instagram: відео, банери в стрічці новин і Stories на основі фіда даних.

Результат

21 млн. показів
3,5 млн. охоплення
53 000 кліків
13 000 конверсій

Вдалося досягти на 30% більше конверсій в рамках бюджету кампанії.
Знизили CPTR і охопили понад 3,5 млн. користувачів, перевищивши планові показники на 30%.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Display & Video 360 для реклами нерухомості: як охопити цільову й знизити вартість ліда

    Ми провели перфоманс-кампанію для одного з найбільших забудовників. Наш клієнт успішно вводить в експлуатацію об‘єкти житлової нерухомості, соціального призначення та...

    12 Жовтня, 2021

    Знизити вартість ліда за 3 місяці: рекламна кампанія для автодилера

    Наш клієнт — дилер автомобілів середнього та бізнес-класу. Розповідаємо, як ми залучали заявки на купівлю автомобілів Peugeot, Ford, Mitsubishi, BMW...

    8 Вересня, 2021

    Аудиторія змінюється, знання лишається: рекламна кампанія засобу від кольок

    Молоді батьки — не постійна цільова аудиторія. Спочатку у немовляти кольки, потім ріжуться зуби, а далі вже час і прикорм...

    25 Серпня, 2021