Просування препарату Magnerot

MixDigital Team
14 Серпня, 2019

Wörwag Pharma

Німецька фармацевтична компанія.
Magnerot – препарат, який поповнює нестачу магнію в організмі.

Виклик

Підвищити впізнаваність, залучити нових покупців, побудувати знання продукту.

Основні KPI

Виконання планових показників по показам та охопленням ЦА.

Рішення

Ми запропонували комплекс інструментів і форматів.

Розміщення в пакеті «охватний» з соціально-демографічними таргетингом, щоб потрапити в цільову аудиторію. Використовували нестандартний формат Floor Ad.

Додатково використовували тематичний пакет «Краса і Здоров’я», оскільки він включає в себе сайти з релевантним препарату контентом. Запропонували помітний формат CatFish.

Розмістили брендинги на сайтах: kidstaff.com.ua – 1 тиждень статичного розміщення в розділі «Порадниця», sinoptik.ua – модель закупівлі CPM. На сайті kidstaff.com.ua запропонували розміщувати окремий креатив на mobile і desktop.

Для підтримки іміджевої кампанії запустили пошуковий контекст: потенційний клієнт зазвичай шукає інформацію про продукт, властивості препарату або конкурентів. Важливо, щоб при цьому в пошуковій видачі був продукт Magnerot.

Результат

4,5 млн. показів
463 тис. охоплення ЦА в місяць
10,5 тис. кліків
30,8% перевиконання KPI

Результати за 2 місяці рекламної кампанії.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі кейси

    Display & Video 360 для реклами нерухомості: як охопити цільову й знизити вартість ліда

    Ми провели перфоманс-кампанію для одного з найбільших забудовників. Наш клієнт успішно вводить в експлуатацію об‘єкти житлової нерухомості, соціального призначення та...

    12 Жовтня, 2021

    Знизити вартість ліда за 3 місяці: рекламна кампанія для автодилера

    Наш клієнт — дилер автомобілів середнього та бізнес-класу. Розповідаємо, як ми залучали заявки на купівлю автомобілів Peugeot, Ford, Mitsubishi, BMW...

    8 Вересня, 2021

    Аудиторія змінюється, знання лишається: рекламна кампанія засобу від кольок

    Молоді батьки — не постійна цільова аудиторія. Спочатку у немовляти кольки, потім ріжуться зуби, а далі вже час і прикорм...

    25 Серпня, 2021