Wörwag Pharma
Німецька фармацевтична компанія.
Magnerot – препарат, який поповнює нестачу магнію в організмі.
Виклик
Підвищити впізнаваність, залучити нових покупців, побудувати знання продукту.
Основні KPI
Виконання планових показників по показам та охопленням ЦА.
Рішення
Ми запропонували комплекс інструментів і форматів.
Розміщення в пакеті «охватний» з соціально-демографічними таргетингом, щоб потрапити в цільову аудиторію. Використовували нестандартний формат Floor Ad.
Додатково використовували тематичний пакет «Краса і Здоров’я», оскільки він включає в себе сайти з релевантним препарату контентом. Запропонували помітний формат CatFish.
Розмістили брендинги на сайтах: kidstaff.com.ua – 1 тиждень статичного розміщення в розділі «Порадниця», sinoptik.ua – модель закупівлі CPM. На сайті kidstaff.com.ua запропонували розміщувати окремий креатив на mobile і desktop.
Для підтримки іміджевої кампанії запустили пошуковий контекст: потенційний клієнт зазвичай шукає інформацію про продукт, властивості препарату або конкурентів. Важливо, щоб при цьому в пошуковій видачі був продукт Magnerot.
Результат
4,5 млн. показів
463 тис. охоплення ЦА в місяць
10,5 тис. кліків
30,8% перевиконання KPI
Результати за 2 місяці рекламної кампанії.