Новини

Як вибрати digital-агенцію: покрокове керівництво

MixDigital Team
13 Лютого, 2020

Власники бізнесу нерідко стикаються з вибором відповідної digital-агенції. Приємно, коли очікування збігаються з реальністю. Але, для того щоб комфортно співпрацювати важливо знати деякі тонкощі. Про них ми і розповімо в статті.

В першу чергу варто чітко сформулювати план розвитку бізнесу. Від цього будуть залежати критерії пошуку потрібного підрядника. Незалежно від того працювали ви з агентствами раніше чи ні, поради нижче допоможуть зосередитися на головному і зрозуміти який партнер потрібен вашому бізнесу. Пропонуємо покрокове керівництво для вибору і початку співпраці з digital-агенцією.

Підготовка

  1. Визначте бізнес і маркетингові цілі, які хочете досягти в результаті співпраці. Це допоможе визначити, які послуги агенції вам потрібні. Наприклад, підвищити продажі, впізнаваність бренду, присутність онлайн.
  2. Виходячи з попереднього пункту, визначте тривалість роботи з агенцією: одноразову кампанію або довгострокове співробітництво.
  3. Ознайомтеся з термінологією digital-маркетингу. Це допоможе поставити правильні задачі співробітникам агенції і розібратися з показниками в звітах та з результатами після проведення кампанії.
  4. Визначте приблизний бюджет. Якщо ви вперше наймаєте агенцію, завдання непросте. Тому не соромтеся питати порядок цін на послуги у колег по ринку. Залежно від видів робіт суми можуть значно відрізнятися.

Пошук digital-агенції

  1. Попросіть рекомендації у колег по ринку. Крім інтернет-пошуку, сайтів з кейсами агенції і рейтингів, зверніться безпосередньо до знайомих з рекламної сфери. Особистий досвід людей, які пропрацювали кампанії від початку до кінця, набагато цінніше і повніше підсумків, виставлених на загальний огляд.
  2. Вивчіть сайт агенції – це пряме відображення досвіду компанії. Він дозволяє вивчити послуги, які надає агенція, дізнатися чи є серед них необхідна вам. На сайті часто можна побачити команду, з якою можна легко зв’язатися. Подивіться клієнтів і кейси – чи подобаються вони вам, чи є роботи в схожій з вашій ніші бізнесу. Гарна ознака, якщо сайт містить онлайн-відгуки. Вони допомагають визначити сильні сторони агенції і досвід роботи, як з великими, так і з нішевими клієнтами.
  3. Соціальні мережі. Присутність в соціальних мережах говорить про те, що агенція підтримує імідж, ділиться досвідом і своїми досягненнями з користувачами. З постів ви можете дізнатися про продукти агенції, її експертизі, цінностях і позиціонуванні.
  4. Перевірте чи є у агенції блог. Якщо статті в блозі пишуть співробітники агентства – це хороший знак. Так, окремо взятий член команди ділиться своєю експертизою.
  5. Визначте шорт-лист. Якщо вашим критеріям відповідають більше 10 агенцій – чудово. Але, щоб уникнути втраченого часу, зупиніться на 3 або 5 з якими ви будете готові спілкуватися особисто.
  6. Підготуйте питання. Список конкретних питань допоможе провести переговори чітко за вашим планом, не відволікаючись на додаткові послуги агенції.

Знайомство – брифінг

  1. Домовтеся про зустріч з агенцією. Дізнайтеся про досвід і кваліфікацію фахівців. Які інструменти вони будуть використовувати, наскільки відкриті і гнучкі.
  2. Розкажіть агенції про свої очікування. Будьте чесні і відкриті. Поділіться конкретними цифрами або іншими показниками, яких очікуєте досягти за допомогою рекламних кампаній. Якщо представники агенції запитають про завдання бізнесу, цільову аудиторію, конверсії, кліки та інше – це хороший знак. Він говорить про те, що агенція відкрито і хоче вам допомогти розібратися в питаннях професійно.
  3. Розпитайте наскільки вони відкриті в процесах. Після проведення переговорів запросіть детальну інформацію щодо подальшої роботи. Уточніть, чи надає агенція доступи в рекламні акаунти.
  4. Попросіть побачити інструментарій агенції. Навіть якщо на даному етапі вам не потрібні всі опції, повний список інструментів допоможе скласти думку про рівень експертизи компанії. Для більшої ясності попросіть приклади звітів. Щоб зрозуміти, наскільки прогресивна агенція, розпитайте чи є в ньому сертифіковані співробітники, які тестують новинки на ринку.
  5. Визначте КPI. Що буде метриками результату? Попросіть агенцію підготувати пропозицію.

Вибір агенції

  1. Проводьте зустрічі щодо захисту пропозиції в офісі агенції. Це дозволить особисто познайомитися з командою, яка буде займатися вашим проектом, дізнатися підхід до роботи і структуру компанії.
  2. Уважно ознайомтеся з пропозицією. Наскільки стратегічно агенція підійшла до вирішення завдання. Чи відповідають сплановані рекламні активності цілям вашої компанії.
  3. Обговоріть умови оплати і дізнайтеся, що очікує вас після підписання договору. З ким ви будете спілкуватися? Домовтеся про проміжні звіти.
  4. Порівнюйте пропозиції агенцій по одним і тим же KPI.
  5. Вибирайте агенцію не за вартістю послуг, а за їх якістю. Ціна послуг безпосередньо залежить від кваліфікації співробітників і якості рекламних інструментів. Занадто низька ціна може свідчити про некомпетентність фахівців.

Фінальне рішення і зворотній зв’язок

Після того, як ви оберете партнера для подальшої роботи – укладіть договір. Не забувайте про претендентів, які готували для вас пропозиції – повідомте їх про свій вибір. Подякуйте всім учасникам і дайте зворотній зв’язок. По можливості вкажіть в чому були їх сильні сторони і в чому вони поступилися конкуренту. Це дозволить вам побудувати імідж чесного клієнта.

Вибір digital-агенції – це тільки початок. Продовженням стане формування довірчих відносин з компанією. Вибір вплине на те, чи стане агенція довгостроковим надійним бізнес-партнером або просто підрядником.

Ми з інтересом і повагою приймаємо складні завдання клієнта і вирішуємо їх. Залишайте заявку і ми з задоволенням надамо консультацію виходячи з цілей вашого бізнесу.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Новини

    Партнерські стосунки: навіщо агенції звання Google Premier Partner, Facebook Business Partner і Criteo Partner

    Що більше партнерів і регалій має рекламна агенція, тим краще. Але яка в цьому користь для клієнта і як це...

    19 Жовтня, 2021
    Новини

    Як налаштовувати таргетинг та дбати про приватність користувача

    Якщо ви розміщуєте рекламу, або цікавитесь діджаталом, певно вже знаєте, що браузери поступово відмовляються від 3rd party cookies. Ми не...

    17 Червня, 2021
    Новини

    Безпека для користувачів, або біль для брендів: як нова iOS 14.5 вплине на рекламу

    Наприкінці квітня Apple випустила операційну систему iOS 14.5, яка стала маленькою революцією атрибуції трафіку. Оновлення містить новий фреймворк App Tracking Transparency (ATT). З‘ясуємо, чи стане...

    31 Травня, 2021