Інструменти

Комунікація бренда: Paid, Earned, Owned Media

MixDigital Team
21 Лютого, 2020

У швидко змінному маркетинговому і цифровому просторі соціальні мережі та онлайн PR продовжують набувати все більше значення. Інвестиції в засоби масової інформації розвиваються щоб охопити багатоканальну аудиторію. 

В результаті для брендів і підприємств стає важливішим, ніж будь-коли, розрізняти Paid – платні, Earned – придбані та Owned – власні медіаканали. А також розуміти окремі ролі, які вони можуть відігравати в рамках комплексного маркетингового набору. Вагомість кожного визначається галуззю і цільовою аудиторією.

  1. Paid Media
  2. Earned Media
  3. Owned Media

Ми виділили ключові відмінності між медіаканалами, вказавши, як кожен з них впливає на маркетингову діяльність – онлайн і офлайн.

Paid Media – платні медіаканали

Це комунікація з користувачем за яку ви цілеспрямовано заплатили. Канал розширює охоплення рекламної кампанії і підвищує впізнаваність бренду за допомогою медійної реклами, реклами через блогерів або інших інструментів:

  • Відеореклама
  • Дисплейна реклама
  • Нативна реклама
  • Спец. проєкти, промо

Аудиторія Paid Media – це користувачі інтернету, які раніше не чули про компанію, але потенційно зацікавлені в продукті.

Платні медіаканали підходять для великих інтернет кампаній, спрямованих на підвищення впізнаваності бренду і конверсії. Головний плюс – можливість виміряти віддачу витрачених коштів і зусиль. Це каталізатори, які вступають в реакцію з ресурсами компанії та ведуть до утворення Earned Media.

Earned Media – зароблені медіаканали

Комплексність дій користувачів і ЗМІ щодо бренда: обговорення на інтернет майданчиках, лайки та коментарі. Це реклама, згенерована аудиторією бренду:

  • Онлайн огляди
  • Шерінг контенту
  • Сарафанне радіо

Аудиторія Earned Media – користувачі, на яких таргетується рекламна кампанія і ті, які вже залучені за допомогою платних і органічних онлайн каналів. Також сюди входять шанувальники бренду, їх друзі й підписники.

Зароблені медіаканали формують впізнаваний, чесний і достовірний образ бренду. Це результат запланованих і реалізованих активностей в Paid Media і Owned Media.

Owned Media – власні медіаканали

Це коли ви використовуєте канал, який самі створюєте і контролюєте. Існують наступні майданчики розміщення контенту про бренд:

  • Сайт продукту
  • Сторінки в соціальних мережах
  • Блог компанії
  • Канал YouTube

Аудиторія Owned Media – постійні, нові та потенційні клієнти. Конвертованість користувачів в клієнтів через платні медіа залежить від якості та релевантності контенту компанії. 

Головне завдання власних медіаканалів – вибудовування тривалих і довірчих відносин з цільовою аудиторією. Також можуть використовуватися як стартовий майданчик для рекламних активностей.

Кожен з перерахованих медіаканалів передбачає часові та трудові витрати, але їх використання позитивно впливає на бізнес. Рекомендуємо використовувати платні, зароблені та власні медіаканали в рамках єдиної інтегрованої digital-маркетингової стратегії. Такий підхід має синергетичний ефект і комплексно вирішує медійні завдання клієнта.

Підписуйтесь на наш блог і соціальні мережі. Дізнавайтеся більше про ефективне використання медіаканалів.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Інструменти

    Реклама на Smart TV — сформувати знання та досягнути нової аудиторії

    З початку 2021 року у світі було продано 98,3 млн телевізорів Smart TV. Проти попереднього року, ринок зріс на 6,8%....

    19 Серпня, 2021
    Інструменти

    MixDigital TradeDesk — сполучний місток в програматик

    Інвентар топових українських сайтів, пряма закупівля, автоматизована звітність. Які ще переваги MixDigital TradeDesk, які можливості відкриває платформа та чи підійде...

    21 Травня, 2021
    Інструменти

    Як оплатити рекламу на Facebook

    Якщо ви зіткнулися з рекламним кабінетом facebook вперше, виникає багато питань не тільки щодо налаштування кампанії, але й щодо оплати....

    12 Травня, 2021