Новини

Рекламна активність брендів наприкінці та на початку року: аналіз MixDigital

MixDigital Team
22 Лютого, 2023

Ми проаналізували дані активності брендів та категорій у digital за січень 2023 та грудень 2022 за допомогою Gemius AdReal, та порівняли із даними січня 2022 (покази та охоплення).

Розповідаємо, що змінилось.


Як і в аналогічний період попереднього року, магазини (як онлайн, так і ті, що також мають фізичні магазини) залишаються попереду за кількістю показів та охопленням зі значним відривом від інших категорій рекламодавців. У більшості інших категорій помітне просідання за обсягами аудиторії. Також за рік значно змінився топ категорій за охопленням аудиторії – на другу сходинку потрапила категорія фарми, а радіо та телебачення (сюди входять стрімінгові ресурси) просіло з другого на одинадцяте місце. У січні 2023 у 5 перших також потрапили категорії: освіта (курси), лотереї та конкурси (переважно онлайн-казино), та тютюнові вироби (переважно пристрої для нагрівання тютюну).
Якщо порівнювати дані за грудень 2022 року, бачимо, що рівень охоплення аудиторії за категоріями був дещо вищим, ніж у січні 2023, що пов’язано з традиційним зростанням активності брендів у digital перед новорічними святами, а категорія онлайн-курсів наростила активність вже після свят.

Загалом просідання ринку digital-реклами за рік повномасштабної війни в Україні відчутне, але деякі категорії, такі як онлайн-магазини, фарма, онлайн-казино та мобільний зв’язок виявилися одними з найменш вразливих та зберегли активність приблизно на рівні довоєнних показників.

Якщо розглядати провідних гравців за обсягами показів, п‘ятірка перших без значних змін: Rozetka – незмінний лідер з помітним відривом, також Cosmolot та IQOS. Поміж лідерів також присутні магазини техніки, інші онлайн-казино та ставки, магазини взуття. З іншого боку, обсяги, порівняно з попереднім місяцем знизилися, адже бренди нарощували активність перед новорічними святами.

Детально про дані за грудень та в цілому про те, як змінювалася активність брендів у 2022 році можна прочитати у нашому блозі за посиланням.


YouTube – лідер за розміщенням реклами брендами, olx.ua – основний майданчик для розміщення банерної реклами. Також поміж 5 перших з великим відривом від інших сайтів – Facebook, ukr.net та ria.com.

Хоча більшість брендів та категорій розміщуються з меншими обсягами, ніж в останній місяць перед повномасштабним вторгненням, бренди продовжують комунікувати з аудиторією відповідно до потреб аудиторії та сезону, традиційно нарощуючи активність в кінці року та зменшуючи комунікацію на початку календарного року.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини