SMM Manager

Для нас важливо:

  • Мати досвід роботи на аналогічній посаді мінімум 3 роки. Перевагою буде – робота в агенції.
  • Знання англійської мови на рівні B2 та вище.
  • Високий рівень грамотності української мови.
  • Вміння ефективно працювати з презентаціями та таблицями.
  • Розуміння бізнес процесів та сучасного ринку реклами.
  • Наявність успішних кейсів або можливість підтвердити їх рекомендаціями.
  • Вміння формувати стратегії просування для соціальних мереж.
  • Розуміння механік залучення уваги аудиторії. Відслідковування трендів.
  • Стратегічні та аналітичні навички.
  • Відповідальність, проактивність, ініціативність, креативність, генерація та втілення ідей, командна робота, пунктуальність.

Майбутні здачі:

  • Розробляти комплексні SMM стратегії:
    1. проведення аналізу ринку, конкурентів, цільової аудиторії;
    2. розробка ключових повідомлень, рубрикаторів та форматів контенту;
    3. участь у брейнштормах та страт-сесіях.
  • Вести сторінки брендів у різних соціальних мережах та компетентно комунікувати від імені брендів.
  • Працювати в команді з дизайнерами, креаторами, медійниками. Вміти правильно поставити задачу та побудувати найбільш ефективні процеси роботи.
  • Координувати свою роботу з відділом медіа, спільно працювати над покращенням кількісних та якісних показників спільнот.
  • Готувати аналітичні звіти.

Що ми пропонуємо:

  • Жодного мікроменеджменту та бюрократії.
  • Ми радимось та обговорюємо все, але кожен працює самостійно та бере відповідальність за результат своєї роботи.
  • Можливість працювати у великій, успішній команді людей, які об'єднані бажанням розвиватись, досягати нових цілей.
  • Для нас важливий розвиток, тому ми надаємо доступ до внутрішніх вебінарів, курсів та залучаємо зовнішніх експертів для покращення експертизи.
  • Індивідуальний план розвитку, з урахуванням твоїх кар‘єрних цілей та цілей бізнесу, щоб досягти максимальної синхронізації та рухатися у одному напрямку.
  • Конкурентну і своєчасну зарплату, яка відповідає твоїм знанням, досвіду та результатам твоєї роботи.
  • Можливість втілювати ідеї, реалізувати власний потенціал, впливати на розвиток агенції та брати участь у стратегічних сесіях.
  • Корпоративне вивчення англійської за рахунок компанії.
  • Корпоративне медичне страхування.
  • За потреби надаємо техніку для роботи (Windows / macOS).
  • Гнучкий формат роботи: віддалено або в офісі на м. Лук‘янівська зі Starlink та генератором. Графік роботи з 10:00 до 19:00.
Сподобалась вакансія?

Залиште резюме, і ми зв‘яжемось із вами