';

TikTok

TikTok став найпопулярнішим додатком серед соцмереж у 2020. Реклама в TikTok допоможе охопити цільову аудиторію, залучити трафік та досягти цілей кампанії.

Основні факти:

  • 7 млн — аудиторія українського TikTok
  • 3 моделі оплати реклами: CPM, CPC, CPV
  • Можливість оптимізувати кампанії під CPA / CPI
  • Короткі ситуативні відео з мобільних пристроїв, щирий контент
  • Одна з провідних позицій серед завантажень 2020
  • Популярність, що зростає та лишає можливості для виходу брендів
  • Невисока конкуренція серед рекламодавців

Можливості TikTok

  • Побудова охоплення — показати рекламу найбільшій кількості людей
  • Залучення трафіку — досягти переходів на будь-яку посадкову сторінку
  • Завантаження додатку — перенаправити користувачів у магазин додатків, де вони переглянуть інформацію про ваш додаток та завантажать його
  • Перегляд відео — максимізувати кількість переглядів вашої реклами тими користувачами, які з великою ймовірністю захочуть її подивитися
  • Конверсії — заохотити користувачів придбати товар/зареєструватися на подію тощо
  • За допомогою Events-менеджера можна встановлювати App Events і Website Pixel для збирання аудиторії на базі поведінки користувачів, вимірювання ефективності кампаній та оптимізації під виконання цільових дій
  • Формування схожих аудиторій, щоб зацікавити користувачів, подібних до ваших чинних клієнтів

Переваги роботи з MixDigital

  • 40+ кваліфікованих та сертифікованих спеціалістів
  • Регулярна звітність з висновками та рекомендаціями
  • Ми несемо відповідальність за те, що ми робимо та за те, що ми обіцяємо. Працюємо не з брифами, а з бізнесами, що мають чіткі, вимірювані цілі та задачі
  • Гнучкий клієнт-сервіс, який дозволяє нам підлаштувати керування проєктом під бізнес-процеси клієнта
  • Наші клієнти завжди в темі: ми проводимо тренінги, лекції, консультації для клієнтів, а також організовуємо участь у профільних подіях