НАЛАШТУВАННЯ GOOGLE ANALYTICS 4

1 липня 2023 року ресурси Universal Analytics припинять обробляти нові звернення. При переході на Google Analytics 4 можна накопичити достатньо статистики та даних в новому інтерфейсі, і відключення Universal Analytics не вплине на вашу роботу.

Переваги GA4

  • Об'єднання аналітики навколо подій, що дозволить збирати однакові стандартизовані дані з усіх пристроїв та платформ
  • Ефективніше визначення користувача завдяки можливостям Device ID та Google Signals, і зручнішим налаштуванням та реалізацією User ID
  • Розширені можливості створення кастомної звітності (Explorations)
  • Спрощена структура подій та можливість їхнього налаштування через інтерфейс GA4
  • Звітність з реклами та доходу у власних додатках
  • Можливість редагувати вбудовані звіти
  • Режим роботи, що враховує конфіденційність користувача (Consent Mode)
  • Відсутність ліміту звернень
  • Спрощене налаштування кросдоменного відстеження
  • Автоматично реєстровані та рекомендовані події
  • Модель атрибуції на основі даних (Data Driven)

Хочете замовити налаштування Google Analytics 4?

Залиште заявку, наші фахівці знають, як вам допомогти

Залишити заявку

ПОРІВНЯННЯ UA ТА GA4

Universal Analytics має архітектуру на основі сеансів/файлів cookie. Google Analytics 4 — це система на основі подій і користувачів. Все в GA 4 побудовано навколо користувача, і будь-яка взаємодія з сайтом вважається подією.
Google Analytics 4 відмовився від представлень — тепер все налаштовується лише на рівні ресурсу за допомогою нової одиниці — потоку даних.
Є можливість додати кілька потоків вебсайту та додатку до кожного ресурсу. Для Universal Analytics був окремий ресурс із сайту та незалежний із мобільного додатка
В GA4 менше стандартних звітів, і легше створювати спеціальні звіти за допомогою Explorations. Інтерфейс дослідження схожий на Looker Studio, можна легко створювати спеціальні звіти, які підходять для конкретних користувачів/ролей.
Встановивши на сайт Universal Analytics, ми отримували порожній лічильник. Google Analytics 4 за замовчуванням налаштовує автоматичні події: перегляди сторінок, прокручування, вихідні кліки, завантаження файлів та інші.
Зміни відбулися в структурі самих подій: на зміну Category, Action, Label, Value прийшла просто назва події.
Хочете замовити налаштування Google Analytics 4? Залиште заявку, наші фахівці знають, як вам допомогти
Перетелефонуйте мені

Переваги роботи з нами

01
У нас працюють сильні фахівці з десятками років досвіду в діджиталі.
02
Ми пропонуємо комплексні рішення для рекламних кампаній, використовуємо усі можливості media&performance підходів в digital.
03
Ми повністю занурюємося в бізнес клієнта. Працюємо не з брифами, а з компаніями, які мають чіткі цілі та завдання.
04
Ціни на послуги ми формуємо прозоро і зрозуміло. Ми чесні з нашими клієнтами.
05
Ми цінуємо довготривале співробітництво. Понад 70% клієнтів з нами 3+ роки.
06
Ми посідаємо провідні місця в рейтингах IAB та Effie.
07
Ми маємо статус компанії-партнера Google, Criteo та інших міжнародних платформ.
08
Фахівці MixDigital мають сертифікацію Meta Certified Media Buying Professional.

Вже готові замовити налаштування analytics?

Розкажіть про завдання, а ми налаштуємо систему

Залишити заявку