Вебаналітика й робота з даними

Аналітика допомагає збирати дані, відстежувати поведінку користувачів, оптимізувати маркетингові й рекламні кампанії.

Вебаналітика й робота з даними дозволяє

Проаналізувати поведінку користувачів на сайті
Відстежити канали трафіку й визначити їхню ефективність
Визначати й сегментувати цільову аудиторію
Оптимізувати маркетинговий бюджет
Оптимізувати коефіцієнт конверсій
Хочете працювати з точно налаштованими інструментами аналітики?
Залиште заявку, наші фахівці знають, як вам допомогти
Залишити заявку

Як ми проводимо вебаналітику

  • prev-ico
  • next-ico
1
Аналіз сайту й цілей
(1 – 2 дні)
Визначаємо цільові дії користувачів, аналізуємо акаунти систем вебаналітики з описом помилок, недоліків, прогалин та надаємо рекомендації — як їх усунути.
2
Налаштування систем вебаналітики
(2 – 4 дні)
Створюємо акаунти вебаналітики й встановлюємо коди відстежування на сайт. Налаштовуємо структуру акаунтів систем вебаналітики. Налаштовуємо фільтри, спеціальні параметри, зв‘язок Google Analytics з рекламними системами, міждоменне відстежування. Під‘єднуємо відстежування цільових дій на сайті й електронної торгівлі. Перевіряємо коректність збирання даних.
3
Збирання, зберігання даних, BI-аналітика
(4 дні)
Проєктуємо базу даних, об‘єднуємо дані з будь-яких джерел: Google Analytics, CRM, рекламні кабінети. Формуємо систему KPI. Проєктуємо структуру звітів. Підбираємо інструменти для бізнес-аналітики: Power BI, Tableau, Data Studio. Створюємо звіти й візуалізуємо дані.
4
Додаткові можливості
За запитом клієнта створюємо Customer Journey Map й аналітичну воронку, мультиканальну аналітику та атрибуцію на основі воронки. Розраховуємо ROI, аналізуємо LTV, середній чек та інші метрики. Досліджуємо фактори, що впливають на конверсію: ціни конкурентів, шляхи оплати, відстань до магазину. Проводимо ROPO аналіз; А/B тести з посадковими сторінками; А/В тести з розподілом товарів на сторінці; А/B тести й аналітику форм: фіксацію помилок при заповненні, вимірювання часу, витраченого на заповнення, побудову воронки форми.
Є питання з вебаналітики й роботи з даними?
Залиште свої контакти, і ми все розповімо
Залишити заявку

Всі послуги

Digital Media стратегія
Розробка послідовного плану просування бренду, продукту, послуги в digital
Дізнатись детальнішеmix-directions-box-more
Медійна реклама
Рrogrammatic та прямі закупівлі банерної та відео реклами
Дізнатись детальнішеmix-directions-box-more
Реклама в пошуковій мережі
Просування в результатах пошукової видачі
Дізнатись детальнішеmix-directions-box-more
Реклама в соціальних мережах
Комунікація з цільовою аудиторією в Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn
Дізнатись детальнішеmix-directions-box-more
Відеореклама
Підвищення впізнаваності бренду. Формування попиту на товар чи послугу
Дізнатись детальнішеmix-directions-box-more
Просування додатків
Розміщення реклами з метою встановлення мобільного додатку
Дізнатись детальнішеmix-directions-box-more
Пошукова оптимізація
Підвищення позицій сайту в органічному пошуку
Дізнатись детальнішеmix-directions-box-more
Вебаналітика та робота з даними
Супровід від налаштування сервісів вебаналітики до роботи з BigData
Дізнатись детальнішеmix-directions-box-more
UI/UX аналіз для СRO
Аналіз користувацького інтерфейсу для збільшення показника конверсій на сайті
Дізнатись детальнішеmix-directions-box-more
Блог

Дізнавайтесь більше про інструменти та читайте новини