Визначаємо цільові дії користувачів, аналізуємо акаунти систем вебаналітики з описом помилок, недоліків, прогалин та надаємо рекомендації — як їх усунути.
2
Налаштування систем вебаналітики
(2 – 4 дні)
Створюємо акаунти вебаналітики й встановлюємо коди відстежування на сайт. Налаштовуємо структуру акаунтів систем вебаналітики. Налаштовуємо фільтри, спеціальні параметри, зв‘язок Google Analytics з рекламними системами, міждоменне відстежування. Під‘єднуємо відстежування цільових дій на сайті й електронної торгівлі. Перевіряємо коректність збирання даних.
3
Збирання, зберігання даних, BI-аналітика
(4 дні)
Проєктуємо базу даних, об‘єднуємо дані з будь-яких джерел: Google Analytics, CRM, рекламні кабінети. Формуємо систему KPI. Проєктуємо структуру звітів. Підбираємо інструменти для бізнес-аналітики: Power BI, Tableau, Data Studio. Створюємо звіти й візуалізуємо дані.
4
Додаткові можливості
За запитом клієнта створюємо Customer Journey Map й аналітичну воронку, мультиканальну аналітику та атрибуцію на основі воронки. Розраховуємо ROI, аналізуємо LTV, середній чек та інші метрики. Досліджуємо фактори, що впливають на конверсію: ціни конкурентів, шляхи оплати, відстань до магазину. Проводимо ROPO аналіз; А/B тести з посадковими сторінками; А/В тести з розподілом товарів на сторінці; А/B тести й аналітику форм: фіксацію помилок при заповненні, вимірювання часу, витраченого на заповнення, побудову воронки форми.