';

YouTube

Відеореклама на YouTube допомагає побудувати ефективне охоплення серед цільової аудиторії, збільшити впізнаваність бренду, сформувати попит на продукт та привести потенційних клієнтів на сайт.

Основні факти:

  • 2 млрд користувачів у світі кожного місяця дивляться YouTube
  • YouTube представлений в 100 + країнах
  • YouTube — 2-ий майданчик за охопленням української інтернет аудиторії 
  • 70% українців, які користуються інтернетом, використовують YouTube приблизно 40 хвилин в день
  • 90% майбутніх покупців, перш ніж зробити вибір на користь того чи іншого товару, дивляться відео на YouTube

Можливості YouTube

  • Побудова ефективного охоплення серед цільової аудиторії:
    • Bumper Ads —  6-ти секундне in-stream відео зі звуком, що не пропускається. Оплата за CPM.
    • TrueView for Reach — in-stream ролик перед, після або в кінці відео з можливістю пропустити рекламу через 5 сек. Оптимізація на широке охоплення з мінімізацією CPM.
    • Out Stream — формат для мобільних пристроїв на майданчиках партнерської мережі Google. Дозволяє добудувати охоплення за межами YouTube. Оплата за viewable CPM — перегляд триває мінімум 2 хвилини, 50% ролика у видимій області.
  • Побудова знання та запам’ятовуваності бренду чи продукту:
    • TrueView in Stream — ролик з’являється перед, після або в кінці відео з можливістю пропустити рекламу через 5 сек. Оптимізація під перегляди ролика з оплатою за CPV (мінімум 30 секунд ролика).
    • TrueView in Stream (без можливості пропуску) — ролик з’являється перед, після та в кінці відео без можливості пропустити рекламу. Максимальна довжина ролику 15 секунд. Оплата за CPM. 
  • Залучення до взаємодії:
    • TrueView Discovery — клікабельний банер з посиланням на відео з’являється в результатах пошуку або списках рекомендацій на YouTube. Дозволяє збільшувати перегляди ролику на YouTube-каналі. Оплата за CPV, коли користувач клікає на ролик, щоб почати його перегляд. 
    • Video Ad Sequencing — дозволяє розповісти користувачу історію з послідовних роликів. Наприклад, спочатку показуємо 15-ти секундне відео з основною ідеєю, якщо користувач зацікавився та додивився його до кінця, наступного разу система покаже йому “другу серію” — 6-ти секундний ролик, щоб закріпити знання та стимулювати до взаємодії. Кількість послідовностей та формат роликів можуть бути різними залежно від цілей та креативно-комунікаційної стратегії.
  • Збільшення кількості продажів або інших цільових дій на сайті:
    • TrueView for Action — ролик з’являється перед, після або в кінці відео з можливістю пропустити рекламу після 5 секунд, та видаляється шляхом помітного заклику до дії та оверлею із заголовком. Оптимізація під досягнення цільових дій з оплатою за CPA.
    • TrueView for Shopping — відеореклама з мінікартками товарів в самому ролику. Можна клікнути по банеру та одразу перейти на картку товару на сайті. Товари беруться з Google Merchant Center. Можна налаштовувати з форматами in Stream та Bumper Ads. 
  • Можливість налаштовувати дослідження Brand Lift для вимірювання впливу рекламної кампанії на ставлення цільової аудиторії до бренду: запам’ятовуваність реклами, інтерес до бренду, готовність до вибору, перевага відносно конкурентів та намір здійснити покупку

Переваги роботи з MixDigital

  • MixDigital являється прем’єр партнером Google Ads. Персональна підтримка команди Google. Доступ до закритих альфа- та бета-тестуванням нових типів кампаній, аудиторних рішень, стратегій та креативів. 
  • 40+ кваліфікованих та сертифікованих спеціалістів.
  • Ми налаштовані на довготривалу, взаємовигідну роботу, а не на разовий заробіток. Понад 70% клієнтів співпрацюють з нами 3+ роки. Для нас наша репутація та результати вашого бізнесу важливіші за разовий дохід.  
  • Ми несемо відповідальність за те, що ми робимо та за те, що ми обіцяємо. працюємо не з брифами, а з бізнесами, що мають чіткі, вимірювані цілі та задачі.