';

MixDigital TradeDesk

MixDigital TradeDesk (DSP) - програматик-платформа для закупівлі медійних кампаній та реалізації ефективних медійних кампаній на базі технологій Admixer.

MixDigital TradeDesk

Основні факти

  • 80 000+ сайтів, прямий пріоритетний доступ до кращих рекламних майданчиків
  • 70+ джерел інвентарю в 86 країнах, інтеграція з кращими SSP та рекламними мережами
  • 99% охоплення інтернет аудиторії України
  • власна Admixer.DMP та можливість підключення 3d party data

Можливості MixDigital TradeDesk

  • Моделі закупівлі інвентарю: відкритий та закритий аукціони (RTB), прямі та гарантовані (приватні) угоди
  • Безліч форматів: стандартні та анімовані банери, rewarded відео, нативні, мобільні, expandable HTML5, Rich Media,  WOW-формати та інші
  • Точні налаштування таргетингу по ГЕО (у тому числі гіперлокальний таргетинг), пристроям, даті та часу, демографії, поведінці, ретаргетинг, дані 3-х сторін, активація CRM даних та інші
  • Для захисту бренду використовується антифрод, верифікація креативів, black і white аркуші, підтримка ads.txt ініціативи та відповідність стандартам IAB
  • Доступ до звітів в режимі реального часу, створення кастомізованих Dashboards 
  • Виключення перетину аудиторії між сайтами або мобільними додатками
  • Для In-house команд можливість отримати MixDigital TradeDesk в повне керування при технічній підтримці та консультаціях

Чому варто звернутися в MixDigital

  • Ми частина компаній Admixer. Знаємо, як максимально використати усі можливості платформи на основі власного досвіду та успішних кейсів
  • Ексклюзивні джерела трафіку та джерела даних для таргетування
  • Наша команда складається з сильних спеціалістів, експертів у своїй області. Ми пропонуємо комплексне рішення використовуючи усі можливості media & performance в digital
  • Ми несемо відповідальність за те, що ми робимо та обіцяємо. Працюємо не з брифами, а з бізнесами, що мають чіткі, вимірні цілі та задачі.
  • Прозорість співробітництва. Доступ до рекламних кабінетів, online статистика про хід рекламних кампаній, регулярна звітність з висновками та рекомендаціями