';

Медіапланування

Медіапланування - це процес вибору ефективних каналів, інструментів, форматів, обсягів, частоти та інших параметрів розміщення реклами з прогнозуванням результатів.

Від того, наскільки професійно проведено медіапланування, залежить:

  • скількох потенційних споживачів досягне рекламне повідомлення
  • який буде вплив на них
  • наскільки ефективними будуть інвестиції в рекламу

Залежно від поставлених завдань можна умовно виділити два типи рекламних кампаній

  • media – спрямовані на охоплення цільової аудиторії в інтернеті
  • performance – спрямовані на вчинення інтернет користувачами конкретних і вимірних дій: покупка онлайн, заповнення форми, скачування брошури

Наша експертиза дозволяє якісно планувати як media, так і performance рекламні кампанії.

Для якісної підготовки медіаплану необхідно володіти певними даними

  • Дослідницькі панелі: Gemius Audience, TNS MMI, TNS C-Meter, MarkData, Arianna
  • Спеціалізовані джерела: SimilarWeb, Ahrefs, Google Trends, Google Consumer Barometer
  • Історичні дані щодо медіа розміщень

Этапы подготовки медиаплана

  • Аналізуємо бриф і бізнес цілі
  • Визначаємо основний підхід до планування
  • Встановлюємо ключові показники ефективності
  • Підбираємо оптимальні інструменти, формати і таргетинги
  • Прогнозуємо результати

Чому варто звернутися в MixDigital

  • Наша команда складається з сильних фахівців, експертів у своїй галузі. Ми пропонуємо комплексні рішення використовуючи всі можливості media & performance в digital
  • Доступ до дослідницьких панелей і спеціалізованих джерел даних
  • MixDigital Insights: готові бенчмарки на основі 5000+ проведених медіа кампаній
  • Досвід роботи з різними категоріями бізнесу від локальних компаній до національних і міжнародних брендів

Безперервно навчаємося і підтверджуємо свої знання сертифікатами