';

Campaign Manager 360

Campaign Manager 360 — платформа для аудиту рекламних розміщень. Дозволяє глибоко аналізувати ефективність рекламних кампаній, проводити post-кліки та post-view аналіз поведінки користувачів після контакту з вашою рекламою у розрізі каналів, частот та інших таргетингів.

Основні факти:

  • Продукт компанії Google, що входить в екосистему Google Marketing Platform
  • Унікальні можливості аналізу digital розміщень: моделювання атрибуції, відстеження YouTube, деталізація конверсій, крос-канальна атрибуція, конверсії в app на різних платформах
  • Система аудиту та контролю Fraud-трафіку 

Можливості Campaign Manager 360

  • Трекінг та верифікація показів по гео таргетингу, пристроям, частоті, URL та іншим параметрам
  • Дозволяє уникнути Fraud-трафіку та відстежити коректність показів реклами в залежності від налаштувань кампанії
  • Аналіз не тільки post-клік, а ще post-view, cross-enviroment конверсій, що дозволяє оцінити ефективність медійних кампаній з точки зору здійснення цільових дій на сайті 
  • Оцінка загального охоплення по всім рекламним розміщенням. Зображення охоплення не тільки в cookies, а ще в користувачах
  • Аналіз конверсій з різними методами їх атрибуції

Чому варто звернутися в MixDigital

  • MixDigital входить в групу компаній Admixer, яка являється єдиним на ринку України технічним партнером Google Marketing Platform, куди входить Campaign Manager 360
  • Наша команда складається з сильних спеціалістів, експертів у своїй області. Ми пропонуємо комплексне рішення використовуючи всі можливості media & performance в digital
  • Прозорість співробітництва. Доступ до рекламних кабінетів, online статистика про хід рекламних кампаній, регулярна звітність з висновками та рекомендаціями
  • Ми несемо відповідальність за те, що ми робимо та за те, що ми обіцяємо. Працюємо не з брифами, а з бізнесами, що мають чіткі, вимірювані цілі та задачі
  • Доступ до ексклюзивних навчальних матеріалів та подій від Google. Facebook, Criteo та інших наших партнерів