Як ми розповіли країні про доставку ліків разом з “Укрпоштою”

На початку 2020 “Укрпошта” прогнозувала обсяги роботи на рік. Очікували на зростання B2B й B2C відправлень, планували рекламні кампанії, тендерні процедури.  А ще маркетологи стежили за ситуацією з коронавірусом. Вони

Поділитися
Як ми допомогли підвищити продажі дріжджів “Духмяна хата” на 156%

Замовляєте піцу в улюблених ресторанах і купуєте хліб в супермаркеті. Не забули, що один із головних складників такої випічки — дріжджі. Домашня випічка стає менш популярною. Щороку продажі пресованих дріжджів

Поділитися
Out-Stream Video Ads для підвищення впізнаваності бренду

Out-Stream - це формат відеореклами, який розроблений спеціально для мобільних телефонів та планшетів.

Поділитися
Brand Lift 2.0

У даній статті ми розглянули основні відмінності і нововведення, які стали доступні з анонсом версії інструменту Brand Lift 2.0.

Поділитися
Brand Lift Survey – дослідження показників здоров’я бренду в YouTube

Одне з головних питань маркетологів – що можна отримати від медійної реклами? На ринку існують декілька досліджень, що дозволяють виміряти ріст знання про бренд або продукт. Одним з найпростіших і

Поділитися