Щойно користувач подумає про товар — він вже біля дверей. Про таке сервісне та рекламне майбутнє можемо лише здогадуватись (та, звісно, прогнозувати). А поки написали для вас гайд з програматику.
Стратегія — це завжди інструкція з досягнення цілей. Коли готується Digital Media стратегія, важливо вивчити цільову аудиторію та активність конкурентів, а потім — спланувати ефективний рекламний спліт. Комбінація інструментів допомагає
Замовляєте піцу в улюблених ресторанах і купуєте хліб в супермаркеті. Не забули, що один із головних складників такої випічки — дріжджі. Домашня випічка стає менш популярною. Щороку продажі пресованих дріжджів
Банерна реклама - це один з найпопулярніших видів реклами в digital. Щодня користувач стикається з графічними зображеннями, що містять анімовані, статичні та відео елементи.
Більше 200 каналів просування і їх форм існує в digital середовищі. Звичайно, вибір залежить від комунікаційної стратегії компанії. Ми вирішили полегшити вам завдання і виділили основні, без яких точно не обійтися.