Програматик: як це працює

Щойно користувач подумає про товар — він вже біля дверей. Про таке сервісне та рекламне майбутнє можемо лише здогадуватись (та, звісно, прогнозувати). А поки написали для вас гайд з програматику.

Поділитися
Основні якості Digital Media стратегії — гнучкість та адаптивність

Стратегія — це завжди інструкція з досягнення цілей. Коли готується Digital Media стратегія, важливо вивчити цільову аудиторію та активність конкурентів, а потім — спланувати ефективний рекламний спліт. Комбінація інструментів допомагає

Поділитися
Як ми допомогли підвищити продажі дріжджів “Духмяна хата” на 156%

Замовляєте піцу в улюблених ресторанах і купуєте хліб в супермаркеті. Не забули, що один із головних складників такої випічки — дріжджі. Домашня випічка стає менш популярною. Щороку продажі пресованих дріжджів

Поділитися
Формати банерної реклами за стандартами IAB

Банерна реклама - це один з найпопулярніших видів реклами в digital. Щодня користувач стикається з графічними зображеннями, що містять анімовані, статичні та відео елементи.

Поділитися
5 основних каналів просування в digital і їх особливості

Більше 200 каналів просування і їх форм існує в digital середовищі. Звичайно, вибір залежить від комунікаційної стратегії компанії. Ми вирішили полегшити вам завдання і виділили основні, без яких точно не обійтися.

Поділитися