Безпека для користувачів, або біль для брендів: як нова iOS 14.5 вплине на рекламу

Наприкінці квітня Apple випустила операційну систему iOS 14.5, яка стала маленькою революцією атрибуції трафіку. Оновлення містить новий фреймворк App Tracking Transparency (ATT). З‘ясуємо, чи стане нова iOS проявом турботи про

Поділитися
Як ми розповіли країні про доставку ліків разом з “Укрпоштою”

На початку 2020 “Укрпошта” прогнозувала обсяги роботи на рік. Очікували на зростання B2B й B2C відправлень, планували рекламні кампанії, тендерні процедури.  А ще маркетологи стежили за ситуацією з коронавірусом. Вони

Поділитися
Платне просування мобільного додатка

У цій статті ми розповімо про важливі кроки в платному просуванні мобільних додатків.

Поділитися