Інструменти

Як працювати з Criteo: заглиблюємося в можливості та інструменти платформи

MixDigital Team
27 Квiтня, 2021

Більше трафіку, більше продажів і цільових дій, більше установок вашого додатку. Все це можливо за допомогою Criteo — платформи для створення ефективної реклами на основі машинного навчання. Платформа містить дані про 2,5 мільярди користувачів. Завдання сервісу — познайомити потенційного покупця з продуктом і підштовхнути до вчинення цільової дії.

Залучати та утримувати користувачів онлайн можна за допомогою інструментів Criteo. Пропонуємо розібратися в їхніх особливостях та перевагах.

Рушій Criteo — в чому унікальність?

Рушій Criteo AI Engine аналізує 120 сигналів про купівельні наміри з бази даних Criteo Shopper Graph в режимі реального часу. Він же створює унікальний рекламний банер для кожного користувача, з огляду на такі чинники:

  • ймовірність здійснення покупки;
  • інтереси й переваги;
  • найбільш вдалий дизайн;
  • оптимальна ставка;
  • контекст вебсторінки на предмет brand-safety;
  • релевантні товарні рекомендації та ін.

Criteo Shopper Graph

В Criteo Shopper Graph містяться дані про 2,5 мільярди покупців. Тут є інформація про ідентифікатори користувачів, їх інтереси й про те, як вони взаємодіяли з паблішерами. Зберігаються дані про поточну активність: що користувачі дивилися, які транзакції здійснювали, в яких товарах / брендах зацікавлені.

Ідентифікатори дозволяють:

  • впізнати користувачів на різних пристроях, браузерах і додатках;
  • знайти офлайн-клієнтів в онлайні, завдяки точним уявленням про них.

Основні складові Criteo AI Engine:

  • Look-alike Finder — знаходить нових потенційних покупців, схожих на ваших клієнтів. Технологія аналізує поведінку, інтереси, історію переглядів і покупок в інтернеті. Це допомагає створити нову аудиторію, яка з великою ймовірністю зацікавиться вашим продуктом або брендом.
  • Product Recommendations (Товарні рекомендації) — який товар показати на банері. Технологія становить індивідуальні товарні рекомендації для кожного користувача. А також пропонує користувачеві релевантні товари, які він не переглядав раніше.
  • Predictive Bidding (Прогнозування ставок) — скільки заплатити за показ. Технологія заздалегідь прогнозує ймовірність взаємодії, конверсії, суму замовлення для кожного користувача. Це дозволяє встановлювати оптимальні ставки й ефективно витрачати бюджет.
  • DCО+ – як персоналізувати банер. DCO+ створює персоналізований рекламний банер для кожного користувача відповідно до айдентики бренду. Це підвищує ймовірність переходу за посиланням і купівлі товару.

Партнери

Criteo стежить за якістю інвентарю і має власну мережу партнерських платформ. Серед партнерів понад 5000 преміум-паблішерів. Розроблено корпоративні політики щодо кожного.


Безпека для бренду і GDPR

Criteo відповідально ставиться до питань конфіденційності користувачів, тому діє згідно GDPR, CCPA і місцевим законодавством. Рекламодавець може в будь-який момент подивитися детальну інформацію про рекламні розміщення в особистому кабінеті: зведення по паблішерам, кількості показів тощо.

Criteo пропонує рішення для кожного етапу купівельного шляху.

Awareness-рішення підійдуть компаніям, які хочуть збільшити охоплення і впізнаваність бренду / продукту / послуги. Зараз ці рішення тестуються в англомовних країнах.

Consideration-рішення допоможуть збільшити потік нових потенційних клієнтів на сайт або в додаток. Представлені трьома продуктами:

  1. Commerce Audiences — таргетинг на основі даних про купівельні наміри. Параметри таргетингу містять: продуктові категорії, переваги за брендами, соцдем і купівельну спроможність. У нашій статтіможна детальніше дізнатися про комерційні аудиторії.
  2. Similar Audiences — рішення, засноване на look-alike технології. Criteo створює і таргетує аудиторію, схожу на ваших покупців.
  3. Custom Audiences – таргетинг наявних  клієнтів. Ви завантажуєте дані про своїх клієнтів з CRM / DMP / CDP. Criteo знаходить їх у своїй базі даних і запускає рекламні кампанії.

Більше про аудиторії ми писали в цій статті.

Мета Conversion-рішень — змотивувати зацікавлених користувачів зробити покупку. Conversion-рішення представлені трьома продуктами:

  1. Web-conversion — ретаргетинг користувачів сайту.
  2. App-conversion —  ретаргетинг користувачів мобільного застосунку.
  3. Criteo Audience Match — ретаргетинг за власною базою, щоб повторно залучити наявних покупців і перетворити їх на постійних клієнтів.

Креативи

Креативна студія Criteo розробила банери для кожного етапу купівельного шляху. Дизайн креативів відповідає айдентиці бренду. Доступно понад 15 форматів, адаптованих для робочого столу, мобільних браузерів і додатків. Технологія DCO+ на основі штучного інтелекту підбере персоналізований банер для кожного користувача.


Оцінка ефективності

Ми радимо оцінювати ефективність Conversion і Consideration кампаній. У кабінеті рекламодавця можна подивитися статистику, завантажити окремі звіти й зрозуміти, як відреагувала аудиторія.

Стратегія просування мобільних додатків з Criteo

Якщо у вас є додаток, це ще не означає, що його будуть активно завантажувати й використовувати. Щоб окупити витрати на розробку і отримати довгострокову вигоду, додаток потрібно просувати. Criteo має рішення і на цей випадок.

Стратегія 1: Залучення нових користувачів

Стратегія націлена на те, щоб збільшити кількість установок програми. Робиться це шляхом  наявних користувачів та за допомогою залучення нових цільових користувачів. Рушій Criteo AI Engine визначає аудиторію, яка не тільки завантажить додаток, але і з високою ймовірністю буде його використовувати.

Стратегія 2: Залучення

Ця стратегія допомагає активувати користувачів, які не здійснювали покупок раніше. Або нагадати про себе неактивним користувачам, спонукати їх повторно встановити видалену програму.

Стратегія 3: Конверсії

Стратегія полягає в ретаргетингу користувачів. Мета — підвищити продажі в мобільному додатку.

Criteo — ідеальне рішення для безлічі бізнес-цілей. Воно відобразить рекламу унікальній аудиторії, яка з більшою ймовірністю буде взаємодіяти з вашим брендом. MixDigital — сертифікований партнер Criteo. Ми завжди на зв’язку, в курсі нових функцій і можливостей. Якщо хочете запускати рекламні кампанії на платформі Criteo — напишіть нам.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Інструменти
    MixDigital TradeDesk: programmatic-платформа із прямим звʼязком з Viber

    Агенція MixDigital певне не здобула б своєї репутації й багатопрофільного портфоліо без якісного технічного бекграунду. Таким бекграундом стала programmatic-платформа MixDigital...

    25 Вересня, 2023
    Інструменти
    Google Analytics 4 360 і Google Analytics 4: у чому ж насправді різниця?

    Новий GA4 приніс справжню революцію в роботу з користувацькими даними, впровадивши більше гнучкості, метрик і можливостей. Тож можна сказати, що...

    21 Вересня, 2023
    Інструменти
    Все, що потрібно знати про Display & Video 360

    Інструмент для діджитал маркетингу і DSP-платформа Display & Video 360 є частиною екосистеми Google Marketing Platform і дозволяє керувати всіма...

    22 Серпня, 2023