Ремаркетинг – це тип таргетингу, при якому рекламні оголошення показуються користувачам, які раніше відвідували сайт рекламодавця. Він дозволяє створювати списки користувачів, які виконали або не виконали на сайті певні дії.
Ремаркетинг налаштовується в залежності від цілей digital стратегії: збільшити кількість продажів на сайті, кількість реєстрацій (лідів), підвищити впізнаваність або запам’ятовуваність бренду.
Стандартний ремаркетинг
Стандартний ремаркетинг – показ рекламних повідомлень користувачам, які відвідали сайт рекламодавця і не зробили цільових дій.
Приклад: користувач зайшов на сторінку вебінару, але не зареєструвався. За допомогою налаштованої кампанії по ремаркетингу можна нагадати йому про реєстрацію на будь-яких інших сайтах або в додатках, які він відвідує.
Динамічний ремаркетинг
Динамічний або товарний ремаркетинг дозволяє автоматично, на основі фіда даних (файл з інформацією про товар: назва, опис, ціна, сторінка на сайті, посилання на зображення та інші характеристики) показувати користувачеві ті товари, які він раніше переглядав на сайті рекламодавця. Даний вид ремаркетингу дозволяє продавати як основні товари, якими цікавився користувач, так і супутні, які можуть бути йому цікаві.
Приклад: користувач відвідав інтернет-магазин електроніки та переглянув різні телевізори. Після цього він покинув сайт і не купив жоден із запропонованих варіантів. Динамічний ремаркетинг “наздоганяє” користувача рекламою з товарами, які він переглядав, мотивуючи зробити покупку.
Пошуковий ремаркетинг
Пошуковий ремаркетинг дозволяє додавати списки ремаркетингу в пошукові кампанії та коригувати на них ставки в залежності від цілей. Таким чином користувачам, які вже відвідували сайт реклама буде показуватися на позиціях в пошуку Google вище, що може вплинути на їх вибір. Пошуковий ремаркетинг дозволяє створювати персоналізовані оголошення та пропонувати знижки тим користувачам, які не вчинили покупку при першому відвідуванні сайту.
Приклад: користувач ввів в пошуку “купити квартиру в києві” і перейшов на сайт нерухомості, але не зробив ніякої цільового дії. Через деякий час він знову скористався пошуком і ввів “купити квартиру”. З першого запиту вже відомо, що він хоче купити квартиру в Києві. Пошуковий ремаркетинг дозволяє показати користувачеві релевантне його потребі оголошення.
Ремаркетинг для відеокампаній
Ремаркетинг для відеокампаній дозволяє показувати рекламу користувачам, які раніше дивилися відео або відвідували канал на YouTube в інших розділах YouTube, на сайтах і у відеороликах, а також в додатках.
Приклад: користувач переглянув ролик на YouTube, після запускається реклама по ремаркетингу в контекстно-медійній мережі Google, знаючи, що він вже цікавиться продуктом і з більшою ймовірністю готовий його купити.
Є й інші способи комунікувати з аудиторією, яка вже знайома з брендом або продуктом. Одним з них є Customer Match – таргетинг за списками електронних адрес або мобільних телефонів. В рекламні акаунти завантажуються раніше зібрані списки. За ним відбувається таргетинг. Це гарна можливість показати рекламне повідомлення користувачам, які перебувають на нижньому етапі воронки продажів і з більшою ймовірністю здійснять цільову дію.
Приклад: був налаштований конвертований ланцюжок листів, який по ряду причин не спрацював для адресата. Користувач перестав відкривати листи або відписався від розсилки. Таргетинг за списками електронних адрес або мобільних телефонів дозволяє нагадувати про бренд користувачам, які відкрили лист, але не зробили цільову дію. Адреси активних клієнтів варто виключити з розсилки, для того, щоб не витрачати бюджет.
Крім роботи з самою базою для ремаркетингу можна використовувати таргетинг на схожі аудиторії або, так звані, Look-a-like аудиторії. Це означає, що система, в якій налаштовуються рекламні кампанії, самостійно підбирає аудиторію. Таргетинг відбувається на аудиторію схожу за поведінковими паттернами і на ту, яка відвідувала сайт і здійснювала цільові дії.
Ми, в MixDigital, використовуємо безліч інструментів, які дозволяють налаштовувати кампанії за списками ремаркетингу, електронними адресами, номерами телефонів і Look-a-like аудиторіям. Починаючи від найвідоміших Google Ads, Facebook Ads і інших, таких як Display & Video 360 і Criteo. Щоб підібрати найбільш ефективний, напишіть нам і ми вас проконсультуємо. Доступні по всіх каналах.