Інструменти

Низька конкуренція й нова аудиторія: чому вам потрібна реклама в TikTok просто зараз

MixDigital Team
19 Березня, 2021

Коли TikTok почав набувати популярності, він вважався соцмережею для підлітків. Непродуманий (на перший погляд) відеоконтент не викликав довіри, а бренди не поспішали заходити на нову платформу.

Протягом останнього року багато чого змінилося. TikTok почали користуватися фахівці — лікарі, психологи, маркетологи, дизайнери. Тепер тут більш платоспроможна аудиторія, компанії випробовують соцмережу на міцність, запускають челенджі, й, звісно ж — рекламують власні товари та послуги.

Ми вже працюємо з TikTok та розповідаємо, чому вам варто спробувати рекламу в соцмережі просто зараз.

Нова аудиторія

Facebook- та Instagram-юзери можуть бути також в TikTok. Але тут можна охопити й тих, хто вже пішов з обридлих соцмереж. Аудиторія в TikTok відрізнятиметься від решти. В Україні тут вже 1,7 мільйона людей у віці від 16 до 55 років. Ядро аудиторії: чоловіки та жінки 18-34 років.

Тут можна таргетуватися на стать, вік, розташування (в Україні таргет доступний лише за країною), інтереси аудиторії (подорожі, спорт, побутова техніка, технології тощо), мова, пристрій (тип підключення, ОС). Також можна працювати з користувацькою аудиторією — показувати рекламу тим, хто вже взаємодіяв з сайтом або додатком, створювати аудиторію з користувачів, які взаємодіяли з вашим контентом на платформі. Можна завантажувати файл з даними про клієнтів (IDFA/GAID), формувати look-a-like аудиторії.

Невисока конкуренція та свіжий погляд користувача

Бренди лише починають пробувати нову платформу. Це означає, що конкуренція в TikTok поки що не висока. А от кількість користувачів тут зростає.

Коли ми реєструємося на новій платформі, то завжди маємо мету — спробувати сервіс, розкрутити власну сторінку, знайти потрібний нам контент. Ми ще не гортаємо стрічку “на автоматі”, приглядаємось до всіх нюансів. А значить — з меншою ймовірністю ми пропустимо й рекламу.

Простір для творчості

Не пропустити рекламний ролик дозволяють і підходи до креативів. Відео в TikTok виглядають так само як і решта контенту. Ваші рекламні повідомлення успішно мімікрують під органічну видачу. Запевніться, що ваше відео містить тригер, який приваблює увагу користувача. Переходьте до головної ідеї швидше, поки рівень уваги максимальний.

Формати реклами 

Ви можете обрати In-feed videos — відео з‘являються в стрічці рекомендацій. Їхня довжина може складати від 5 до 60 секунд, але найбільше “заходять” користувачам ролики тривалістю від 9 до 15 секунд.

Boosted TikToks — збільшує кількість взаємодій для просування органічних постів в стрічці. Дозволяє обрати гнучкі методи оптимізації. Можна створювати органічний контент разом з креаторами.

Вибір рекламної мети й оптимізації

В TikTok можна створювати рекламні кампанії під будь-які цілі. Наприклад, ви хочете побудувати охоплення серед цільової аудиторії для формування знання бренду або попиту на продукт. Щоб досягти цієї мети, покажіть рекламу максимальній кількості користувачів. Для цього пасуватиме закупівля реклами за тисячу показів (CPM).

Можливо, вам необхідно залучити цільовий трафік. Для цього приводьте аудиторію на сайт. Обирайте модель закупівлі реклами за клік (CPC). Якщо вам треба збільшити кількість завантажень додатку — ця ціль також доступна. У цьому випадку допоможе модель закупівлі за тисячу показів з оптимізацією під завантаження.

Якщо ваша ціль — збільшити кількість переглядів відео, обирайте модель закупівлі за перегляд 2”/6” (CPV).

Ще одна ціль реклами в TikTok — зростання конверсій. Стимулюйте необхідні вам дії на сайті. TikTok Pixel допомагає збирати аудиторію, вимірювати ефективність рекламних кампаній для оптимізації. Також він дозволяє відстежувати цільові події (конверсії, цілі клієнтів) у додатках та на сайті (App Events і Website Pixel). У цьому випадку допоможе модель закупівлі за тисячу показів з оптимізацією під конверсії.

Яких результатів очікувати від рекламних кампаній

Ми вже розміщуємо рекламу в TikTok та можемо поділитися середніми показниками:

  • Середній CPM за кампаніями в TikTok: 3-4 грн. Це в 5 разів нижче, ніж середня ціна в фейсбуці або інстаграмі.
  • Середній СРС 0,4-0,5 грн —  це в 8-10 разів нижче за середню ціну в фейсбуці та інстаграмі.
  • Середній СPV за 2 секунду дешевше удесятеро, але велику роль відіграє відео. СPV за 6 секунд — 0,03-0,04 грн.

Ціни відрізняються від інших соцмереж, тому що конкуренція в TikTok поки що невелика. А це означає, що спробувати рекламу треба просто зараз.

Щоби запускати рекламу в TikTok вам знадобиться рекламний кабінет, а от сторінку бренду створювати не обов‘язково. Ви можете вести користувачів на сайт, в додаток, в іншу соціальну мережу.

Реклама в TikTok пасуватиме будь-якому бренду, чия цільова аудиторія віком від 18 до 34 років, активна й платоспроможна, любить нові платформи. TikTok не замінить інших соцмереж, але його точно варто спробувати. Конкуренція тут низька, місткість аудиторії висока, а відео — найпомітніший формат контенту. Тому варто замислитися над запуском першої рекламної кампанії в TikTok вже сьогодні.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Інструменти
    MixDigital TradeDesk: programmatic-платформа із прямим звʼязком з Viber

    Агенція MixDigital певне не здобула б своєї репутації й багатопрофільного портфоліо без якісного технічного бекграунду. Таким бекграундом стала programmatic-платформа MixDigital...

    25 Вересня, 2023
    Інструменти
    Google Analytics 4 360 і Google Analytics 4: у чому ж насправді різниця?

    Новий GA4 приніс справжню революцію в роботу з користувацькими даними, впровадивши більше гнучкості, метрик і можливостей. Тож можна сказати, що...

    21 Вересня, 2023
    Інструменти
    Все, що потрібно знати про Display & Video 360

    Інструмент для діджитал маркетингу і DSP-платформа Display & Video 360 є частиною екосистеми Google Marketing Platform і дозволяє керувати всіма...

    22 Серпня, 2023