Інструменти

Реклама на Smart TV — сформувати знання та досягнути нової аудиторії

19 Серпня, 2021

З початку 2021 року у світі було продано 98,3 млн телевізорів Smart TV. Проти попереднього року, ринок зріс на 6,8%. Розберемося, чим Smart TV відрізняється від звичайного телебачення, кому підійде розміщення на Smart TV, та в чому переваги реклами на цьому каналі.

Лінійне телебачення vs відео за запитом

Перегляд ТБ-шоу, новин, фільмів може бути лінійним, або ж нелінійним. Лінійне — старе добре ТБ, до якого глядачі звикли ще з часів аналогових трансляцій. Тут можна обирати між каналами, на яких передачі транслюються по черзі. Переглядають лінійне ТБ як на старих телевізорах, так і на нових пристроях Connected TV (CTV), що можуть підключатися до інтернету.


Можливість нелінійного перегляду, тобто вибору контенту за запитом надають сервіси OTT (Over-The-Top). Поняття OTT містить в собі соціальні мережі, чати, провайдери медійних послуг (такі як Netflix). Ці сервіси не прив‘язані до пристрою та провайдера інтернету, на відміну від звичайного телебачення. На деяких сервісах можна переглядати відео як за запитом (On Demand), так і в лінійному форматі. Перегляд On Demand стає все популярнішим і потроху витісняє лінійні перегляди.

Як розвивається Smart TV в США і в Україні

У 2021 році 60% домогосподарств в США мають Smart TV — це на 1% більше, ніж у 2020. Зараз 64% населення країни віком 18-34 років надають перевагу On Demand, на відміну від 58% у 2020 році. 

Сім‘ї регулярно переглядають Smart TV. Щодня в США CTV переглядають 50% власників пристроїв. Декілька разів на тиждень — 37%.

В Україні пристрої Smart TV має майже ¼ населення, споживання YouTube зі Smart TV більше, ніж споживання з десктопу. Аудиторія зростає стрімко — за рік кількість користувачів збільшилась на 10%. Ядро аудиторії — 25-44 роки.


Рекламодавці вважають, що CTV є більш таргетованим, більш ефективним і дає додаткове охоплення, тому у 2021 році 21% бюджету лінійного ТБ вони перерозподіляють на CTV.

Переваги розміщення реклами на Smart TV

Один з інструментів просування бренду на пристроях Smart TV Smartoo від Admixer — мережа додатків для розміщення відеореклами в Connected TV.

Охоплення — 3,8 млн пристроїв, або 5,5 млн людей на місяць, інвентар — 50 млн показів на місяць.

Переваги розміщення реклами за допомогою Smartoo:

  • Full Screen відео в HD/SD якості
  • Безпечне оточення для бренду
  • Високий рівень додивляння реклами
  • Якісний трафік і контент, відсутність фроду
  • Низький рівень рекламного шуму
  • Охоплення молодої, заможної, SMART аудиторії за допомогою відео. Адже частка цієї аудиторії, яка переглядає звичайне ТБ, поступово зменшується
  • Можливість охопити більш ніж одну людини на перегляд, адже Smart TV дивляться сім‘ями
  • Можливість керувати частотою контакту
  • Налаштування геотаргетингів
  • Розміщення реклами серед контенту певних жанрів

Доступні платформи для розміщення:

  • Megogo
  • ivi.ru
  • vintera.tv
  • Tvigle.ru
  • Adtelligent (infomir.com.ua)
  • LazyMedia Deluxe
  • Peers.tv
  • Smart BOX
  • Bonus TV
  • SS IPTV

та інші

Доступні формати реклами:

  • All-roll — рекламний відеоролик, зображається під час програвання відеоконтенту
  • Pause-banner — реклама зображається при натисканні на паузу під час програвання відеоконтенту
  • Smart-Click — клікабельний All-roll з можливістю переходу на сайт в межах додатку
  • Індивідуальні рішення за запитом

Навіщо враховувати Smart TV в медіаміксі

“Розміщення на Smart TV ефективне для брендів з широкою аудиторією, до прикладу, воно пасуватиме великим FMCG брендам, які хочуть отримати якісний відеоконтакт. Така реклама також задовольнить клієнтів, які цінують переваги реклами на ТБ та хочуть досягти нової аудиторії. Крім того, це можливість розширити канали комунікації, розміщуючи рекламні ролики не лише на YouTube. Додивляння реклами на Smart TV досить високе, відчутно вище, ніж за аналогічними форматами на десктопі, — каже Андрій Батманов, Head of Digital Planning MixDigital.

Якщо ви хочете розміщувати рекламу на Smart TV — напишіть нам, ми працюємо з інструментом Smartoo від Admixer та маємо інші можливості розміщення. А якщо сумніваєтесь — все одно напишіть, ми підкажемо, які інструменти й канали зроблять вашу рекламну кампанію ефективною.

Текст підготовано на основі даних Admixer Advertising

 

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Інструменти
    MixDigital TradeDesk: programmatic-платформа із прямим звʼязком з Viber

    Агенція MixDigital певне не здобула б своєї репутації й багатопрофільного портфоліо без якісного технічного бекграунду. Таким бекграундом стала programmatic-платформа MixDigital...

    25 Вересня, 2023
    Інструменти
    Google Analytics 4 360 і Google Analytics 4: у чому ж насправді різниця?

    Новий GA4 приніс справжню революцію в роботу з користувацькими даними, впровадивши більше гнучкості, метрик і можливостей. Тож можна сказати, що...

    21 Вересня, 2023
    Інструменти
    Все, що потрібно знати про Display & Video 360

    Інструмент для діджитал маркетингу і DSP-платформа Display & Video 360 є частиною екосистеми Google Marketing Platform і дозволяє керувати всіма...

    22 Серпня, 2023