Інструменти

Комерційні аудиторії Criteo

MixDigital Team
3 Листопада, 2020

Criteo – це міжнародна рекламна платформа з різними можливостями для таргетингу, залучення та утримання аудиторії.

Commerce Audiences або комерційні аудиторії Criteo – це можливість отримати доступ до своєї ідеальної аудиторії, використовуючи ексклюзивні дані про купівельні наміри.

Найефективніші рекламні кампанії – це ті, які дозволяють комунікувати та показувати рекламу цільовим користувачам. Тобто, користувачам, які з високою ймовірністю зацікавляться вашим продуктом та здійснять цільову дію. Є багато programmatic систем, які дозволяють таргетуватися по соціально-демографічним даним користувачів, їх інтересах, поведінці, а також по ключовим словам та іншим характеристикам.

Criteo надає доступ до даних, які дозволяють таргетуватися на аудиторію з високим рівнем намірів. Що  це означає? Criteo дозволяє створити свою ідеальну аудиторію та таргетуватися на неї, комбінуючи різні варіанти:

  1. Продуктові категорії. Таргетинг на користувачів, які нещодавно переглядали, додавали у кошик або купували певні товари чи послуги онлайн в різноманітних нішах.
  2. Вподобання по брендах. Таргетинг на користувачів, які активно переглядають певні торгові марки в рітейлі, електронній або автомобільній нішах.
  3. Демографія. Таргетинг на користувачів на основі ймовірності купівлі товарів для чоловіків чи жінок та їх купівельні спроможності.

Наприклад, можна таргетуватися на:

  • Спортсменів: купують популярні бренди спортивного одягу та нещодавно переглянули або придбали товари для занять спортом або фітнесом.
  • Тих, хто купує люксові товари: жінки, які купують у елітних брендів та цікавляться дорогими сумками.
  • Майбутніх батьків: користувачі, які цікавляться дитячими товарами та аксесуарами.

Створювати свою цільову аудиторію за допомогою автоматизованої платформи Criteo просто. Дана платформа збирає дані про пошукову та купівельну поведінку у більше ніж 2 мільярдів онлайн-користувачів, які активно використовують Інтернет. Criteo бере до уваги мільярди різних подій, серед яких взаємодія з інтернет ЗМІ, відвідування сайтів та пошук товарів, встановлення додатків, онлайн транзакції та багато іншого.

Рекламна платформа Criteo допоможе досягти ваші KPI шляхом таргетингу на релевантні аудиторії.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Інструменти
    MixDigital TradeDesk: programmatic-платформа із прямим звʼязком з Viber

    Агенція MixDigital певне не здобула б своєї репутації й багатопрофільного портфоліо без якісного технічного бекграунду. Таким бекграундом стала programmatic-платформа MixDigital...

    25 Вересня, 2023
    Інструменти
    Google Analytics 4 360 і Google Analytics 4: у чому ж насправді різниця?

    Новий GA4 приніс справжню революцію в роботу з користувацькими даними, впровадивши більше гнучкості, метрик і можливостей. Тож можна сказати, що...

    21 Вересня, 2023
    Інструменти
    Все, що потрібно знати про Display & Video 360

    Інструмент для діджитал маркетингу і DSP-платформа Display & Video 360 є частиною екосистеми Google Marketing Platform і дозволяє керувати всіма...

    22 Серпня, 2023