Сервіси

Детальний бриф – запорука якісної пропозиції

MixDigital Team
13 Лютого, 2020

Заповнення брифу – важливий етап в підготовці медіа та перформанс пропозицій для клієнтів. Мовою агентств “бриф” – це файл, де міститься детальна інформація про клієнта, цільову аудиторію продукту, завдання та цілі рекламної кампанії, а також ключові показники ефективності.

У цій статті розповідаємо про питання, відповіді на які варто знати перш, ніж почати роботу. Отримані відповіді допоможуть створити пропозицію, відповідно потребам клієнта.

Основні пункти брифа

  1. Що буде об’єктом реклами: продукт, послуги або певні товари?
  2. У чому полягає унікальна торгова пропозиція продукту в порівнянні з конкурентами? Хто основний конкурент? У чому його сильні і слабкі сторони? Які рекламні повідомлення він використовує в своїх рекламних активностях?
  3. Цільова аудиторія. Тут описується: стать, вік, фінансове становище, соціально-демографічні характеристики, особисті характеристики, ставлення до продукту або послуги, інсайти – основна мотивація до покупки, частота покупок.
  4. Посадкова сторінка, на яку буде вести реклама. У більшості випадків це сайт. Також можуть бути сторінка в Facebook, канал або ролик в YouTube. Якщо мета кампанії – онлайн продажі, необхідний доступ до веб-аналітики посадкової сторінки та інформація про її технічні можливості (для установки кодів, плагінів).
  5. Маркетингові та бізнес цілі клієнта. Від них будуть залежати цілі майбутньої рекламної кампанії.
  6. Яке завдання ставить клієнт? Перше – в рамках бюджету клієнт хоче зрозуміти які показники може отримати. Друге – клієнт чітко розуміє KPI і необхідно розрахувати бюджет для їх досягнення. Відштовхуючись від типу завдання агентство підбирає інструменти або формує бюджет.
  7. Які рекламні формати є в наявності? Якщо форматів немає в наявності, потрібно уточнити які клієнт готовий розробити і чи потрібна розробка з боку агенції?
  8. Чи будуть активності в інших медіа? Інформація необхідна, тому що підхід до планування digital кампанії і крос-медійної кампанії відрізняються.
  9. Період рекламної кампанії.
  10. Інформація про попередні розміщення, яка може включати: досвід рекламних кампаній, комплекс інструментів і як кожен з них спрацював, що варто продовжити використовувати, а від чого відмовитися.

Ми, в MixDigital, після формування брифа зустрічаємося або зідзвонюємося з клієнтами. Обговорюємо незрозумілі і вирішуємо спірні моменти. Щоб вам було простіше створили шаблон брифа. Залежно від проекту ви можете доповнювати його або прибирати непотрібні пункти. Якщо залишилися питання, звертайтеся! Доступні по всіх каналах.

Поділитися цим постом:
  • linkedin-black
  • facebook-black
  • twitter-black

    Дізнаватися про новини

    Схожі записи

    Сервіси
    Як залучити нових клієнтів, використовуючи повну воронку YouTube?

    Майданчик YouTube — це величезне поле можливостей для реклами та один з найпотужніших інструментів маркетингу на сьогодні. Вебінар “YouTube Full...

    7 Вересня, 2023
    Сервіси
    Як тексти допомагають продавати: контент-маркетинг для бренду

    Унікальна торгова пропозиція, конкурентна перевага, адекватне ціноутворення — важливі деталі маркетингової стратегії. Але все це не має сенсу, якщо клієнт...

    12 Лютого, 2022
    Сервіси
    Step by step: як провести аудит реклами у Facebook

    Маркетологи та рекламодавці, що розміщують рекламу у Facebook, уважно відстежують результати кампаній на щоденній чи щотижневій основі. У цьому допомагає...

    25 Листопада, 2021